דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מסיבת רווקות בבית 

מאת    [ 31/01/2013 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 2018 פעמים ]

 ארגון מסיבת רווקות כבר אינו נתון לבחירה, זוהי מסורת המושרשת היטב בכל רבדי החברה שלנו. אמנם בפורמטים שונים, אך המהות הכללית זהה. אחת ההחלטות הראשונות בארגון מסיבת רווקות הוא בחירת הלוקיישן. הפעם נבחן את היתרונות והחסרונות בעריכת מסיבת רווקות בבית.

בכלליות, המילה "בית" מעט מטעה כיוון שעלינו לציין באיזה בית. כלומר, יש מספר אפשרויות העומדות בפנינו אם אנו רוצים לבחור בלוקיישן ביתי. האופציה השכיחה ביותר במקרים אלה היא לערוך מסיבת רווקות בבית של הכלה לעתיד. זהו בית "ניטרלי" בו כל החברות אמורות להרגיש בנוח וסיכוי רב שכבר ביקרו בו בעבר. כמובן שיש להתייעץ עם הכלה קודם לכן ולקבל את ברכתה לנושא. אפשרות נוספת הקיימת בארגון מסיבת רווקות ביתית היא בית ההורים של הכלה. היתרון הטמון באופציה הזו היא שלרוב מדובר בבית/דירה גדולים יותר ומרווחים יותר להכיל את כלל המוזמנות. בנוסף, הורים נוטים לפנק מאוד ולעזור בארגון האירוע, נתון שיכול לחסוך עלויות לשאר הבנות..

החסרונות

נתחיל דווקא בבעיות והחסרונות שקיימים בארגון מסיבת רווקות בבית. הנושא הראשון הוא השגרה. אתן עלולות למצוא עצמכן בעוד ערב בנות שגרתי אצל אחת הבנות בבית. אולי יהיה מעט יותר אלכוהול והתרגשות אך לאחר שאלה יתפוגגו תוותרו פשוט בבית. הפתרון היעיל ביותר לנושא זה, הוא לקשט את המסיבת הרווקות בבית על פי קונספט מסויים. הנושא השני הוא השחרור. ארבע הקירות של בית מוכר משרות אוירה מוכרת ועצורה. כאשר אתן רוצות חבורה של בנות שתויות, צוחקות ומספרות וחושפות דברים אינטימיים ייתכן ותתקלו בקושי של חלקן להשתחרר בתוך הבית. זאת כמובן לעומת וילה מרוחקת או לופט עירוני. החיסרון האחרון הוא הכלה לעתיד והתחושה שלה מהערב הזה. הרי הסיבה העיקרית (והיחידה) לקיומה של מסיבת רווקות היא הכלה שלנו. אנחנו רוצים לגרום לה להרגיש אהובה ומיוחדת בחברת החברות הכי טובות. לעיתים, אין מה לעשות, התחושה של ערב בבית היא של פחות השקעה ולכן היא עלולה להתאכזב. שוב, גם כאן הפתרון הוא העיצוב, המיתוג, הקישוט והתוכנית האומנותית שהכנתן.

היתרונות

אז אחרי שסקרנו את הבעיות שעלולות לצוץ ממסיבת רווקות בבית, נבחן גם את היתרונות, ויש לא מעט. ראשית, העלויות. החסכון על תשלום עבור לוקיישן יכול לבוא לקראתכן בשתי דרכים, או שכל אחת תשלם פחות או שתוכלו להשקיע בתוכנית אומנותית והפעלה יותר כסף. יש היום אפשרויות רבות של מפעילות למסיבת רווקות שמגיעות עד הבית ומציעות מגוון רחב של הפעלות. החל מסקסולוגיות למסיבת רווקות ועד מופע דראג פרוע. פתאום הבית הופך להיות אטרקטיבי מאוד. שנית, יתרון גדול הוא האוירה האינטימית שבית יוצר. בניגוד ללופט סליזי ולא מוכר בבית אפשר לייצר בכמה דרכים פשוטות תחושה מאוד אינטימית ולשלב בה תוכנית אומנותית המתייחסת לכלה ולאבני דרך בחברות איתה.

 

 

גיא נעים
קונפטי- ככה חוגגים כשחברים מתחתנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב