הנסתר כבר גלוי מזמן, הקשר בין מדע לרוחניות - פיזיקה קוונטית והקשר שלה ליצירת מציאות חיינו (חלק 4 אחרון)

מאת    [ 30/01/2013 ]

מילים במאמר: 1919   [ נצפה 2503 פעמים ]

מחקר מדעי נוסף יצר חילוקי דעות בין הפיזיקאים הקוונטים של אותם ימים.נילס בוהר שגילה אחת התגליות שכבר דיברנו עליה, האמין שמה שאיינשטיין גילה היה נכון “חלקית” והיה עוד הרבה מה להוסיף לזה. בוהר הרגיש שהאנרגיה הזאת לא בהכרח הייתה חלקיקים, אלא היה לה פוטנציאל להיות צורות שונות.

והוא צדק!

בוהר ועוד מספר פיזיקאים אחרים האמינו, בהתבוססות על גילוי של אינשטיין, כי קיימת אנרגיה בצורת חלקיקים, כאשר הבחינו בה את מה ש”נראה” כגוש מוצק, למרות שזה היה רק בגלל השיעור הגבוה של רטט התת-חלקיקים שגרם למראה “מוצק”.

למרות שבהור גילה שקיימת אנרגיה בצורת גל, אשר יכולה להיות גם בצורת חלקיק, עולם המדענים נותר במחלוקת. ככל שטכנולוגיה התקדמה וציוד הפך למדויק וזמין יותר, ואפשר למדענים לנתח את הניסוי על הגליםחלקיקים יותר מקרוב, התגלה כתוצאה של המחקר על האנרגיה הזאת, שהחלקיקים הללו הכן היו מורכבים מגלים אשר התנהגו והפכו לחלקיקים.

בדיוק במקום הזה פיזיקה קוונטית נהיית ממש מגניבה מסובכת …

יכול להיות שאלברט איינשטיין ותומס יאנג צדקו לגבי האנרגיה??

כן, וזה הדבר המגניב ומסובך בפיזיקה קוונטית … ואפילו מוזר!

בבריסל שבבלגיה, בסיבות 1927, ניילס בוהר, כמה פיזיקאים תיאורטיקנים הקוונטים וחלק מחברו, נפגשו לעבוד יחד על הניסויים שלהם. אירוע הזה ידוע היום כ”Copenhagen Interpretation”.

למרות שיאנג היה בטוח כי האנרגיה קיימת בצורת גלים, ואיינשטיין היה בטוח כי אנרגיה הינה חלקיקים, “Copenhagen Interpretation” גילה כי תת-חלקיקים האלה, היו קיימים לא רק בצורות גל ו/או חלקיק, אלא שישי להם יכולת מורכבת משתי צורות האלה בו זמנית.

למעשה מה ש”Copenhagen Interpretation” חשף, הוא שהאנרגיה הינה גלים, וכאשר תשומת הלב שלנו מוטלות עליה, כל ההסתברויות האחרות מתמוטטות (צורות הגל) וצורת חלקיק (חומר) נוצרת.

בגלל שזה כל כך משמעותי אני חוזרת…

תת-החלקיקים (גלים) נחקרו על ידי מדענים, הגיבו, השתנו ונראו כחלקיקים (חומר) המבוססים על מחשבה הפרטית של המדענים שעשה את הניסוי.במילים אחרות – התוצאה של הניסוי הייתה מוטעמת לחשיבה של אותו המדען שעשה את הניסוי!

במילים אחרות האנרגיה שהוא למד – מיד תפסה צורה המתבססת על מחשבות ואמונות של המדען שהתבונן עליה, אם כי ציפה לראות את החלקיקים – הם הופיעו כחלקיקים, ואם לא – נשארו כגלים!

קשה לקבל את זה, לא ????

אם אין בעיה לקבל את זה, אז אתה תכף תתחיל להבין איך זה יכול להשפיע על כל היבט של החיים שלך.

“התצפית” של המדענים שינתה את צורת “הסתברות” של הגלים ל”חלקיקים” של חומר.

לא פלא שאיזק ניוטון הגיעה למסקנה שלו. בגלל שהוא היה היחיד שלומד את האטומים האלה, “האמונה” שלו באותו תקופה הייתה שהם צריכים להיות מוצקים, הם באמת הופיעו כמוצקים, על סמך “האמונה” שלו לגביהם.

אני הולכת לחזור על זה שוב, כדי לוודא שאתה באמת “מקבל את זה” …

אם מדען למד את האנרגיה הזאת מתוך ציפייה (מחשבה או אמונה) לראות חלקיקים, אז הופיעו החלקיקים.אם מדען אחר למד את אותה אנרגיה בציפייה לראות שם גלים – אז הוגיעו גלים!

המסקנה אז הייתה שהאנרגיה הזו, התת-חלקיקים האלה,פעלו והגיבו ביחס מדויק למחשבות או “אמונות” של המדען שעשה את הניסוי באותו רגע.

תגלית זו הוכיחה למדענים, כי כל דבר הקיים בעולם שלנו, אשר היה קיים פעם בצורת גל (רוחני) – באמצעות תצפית וציפיית הפרט, הפך לחלקיק (תוצר פיזי/חומרי), המבוסס רק על מה שהם חשבו והאמינו שאמור להופיע!

עודות צירוף המדהים של האירועים שהתגלו בזכות פיזיקה קוונטית הגענו למסקנות המתבקשות -

למחשבות שלך יש כוח אדיר של יצירה,

ז”א המחשבות יוצרות את מה שחושבים עליו .במילים אחרות, האנרגיה הזאת, ה”צורות גל” האלה השתנו לתוך תת-חלקיקים, הושפעו ישירות תפסו צורה המבוססת על מחשבות ואמונות של האדם שחשב עליהם.

האנרגיה הזאת, כפי שגילו במעבדות, התנהלה בצורה מדויקת ביותר ובתאום מושלם למה שהצופה “יאמין” כי תפעל וסיפק את התוצאה הסופית המבוססת על התפיסה והמחשבה של הצופה הזה.

החלקיקים האלה, מושכים חלקיקים נוספים שנמצאים בהתאמה הרמונית עם הרטט שלהם, משנים את השדה “הקוונטי” שלהם והפוכים ל”דברים” פיזיים שניתן לראות והבחין בהם … בעולם של הפיזיקה הניוטונית של חומר.

כשיערות שלך עומדות מהתגלית????

ניקח את זה עוד צעד אחד קדימה. משהו עוד יותר מדהים התגלה על ידי מקס פלאנק, אשר מוכר בשם ” שזירה קוונטית” (Quantum Entanglement).

זה הרבה יותר פשוט ממה שזה נשמע.מה שמדענים גילו, זה שכתוצאה מחלוקת במעבדה של תת-חלקיקים אטומיים של אנרגיה לשניים, לכל אחד מהחלקים הללו יש את היכולת לתקשר אחד עם השני, וכי התקשורת הזאת מתקבלת מיד בין אחד לשני, באפס זמן ומרחב, לא משנה כמה רחוק הם נמצאים אחד מהשני.

בניגוד לצלילים שאנחנו שומעים (שלוקח להם זמן להישמע), תקשורת הזאת (הרטט) מתקבלת אחד על ידי השני בדיוק באותו זמן, לא משנה באיזה מרחק הם נמצאים אחד מהשני.

במילים אחרות …..

התקשורת הזאת של האנרגיה אינה כפופה לזמן ומרחב כפי שאנו מבינים אותו!!

זה לגמרי משנה את תורת הפיזיקה הניוטונית הישנה, שאומר שום דבר לא יכול לנוע בחלל מהר יותר ממהירות האור.אנרגיה לא צריכה לנוע … היא כבר מחוברים עם שאר האנרגיה.אין לה צורך לנוע!

השלכה של האנרגיה בישראל יכול ועושה אפקט האנרגטי ברחבי העולם באופן מיידי!

אז מה זה אומר?זה אומר שכל דבר ביקום כולו אינו אלא כדור עצום של אנרגיה רוטטת הדדית אינסופית, שיש לו את היכולת לתקשר ללא הפסקה ובלי התחשבות במרחב ובזמן, וכי האנרגיה הזאת מצטרפת יחד ליצירת צורה, על בסיס מחשבה פרטית!

אפילו בצבא האמריקני עשו ניסויים דרך העבודה של מדען בשם קליב בקסטר.

מה שהם עשו, זה – הם לקחו דגימת ה-DNA מפיו של גבר שהשפיעו על רגשות בצורה מניפולטיבית על ידי הפקות ויזואליות שונות דרך הטלוויזיה. בזמן שהתבוננו בדנ”א שלו, על ידי ציוד מתוחכם גילו, כי הדנ”א הגיב ונענה מיד לרגשות של האיש הזה, ללא כל התחשבות בחלל ובזמן!

ד”ר בקסטר ביצע את אותו הניסוי על ה DNA, על ידי כך שהפריד את התת-חלקיק של ה-DNA למרחק של כמה מאות קילומטרים – והתוצאה הייתה זהה. הדנ”א הגיב ללא התחשבות בזמן ובמרחב.

עכשיו, כשיש לך הבנה קצת יותר עמוקה בפיזיקה קוונטית, נראה לי שאתה תוהה מה כל זה קשור אליך ומה אתה יכול לקחת ממנה, שיאפשר לכך להתחיל להשתמש בו, כדי לחוות שפע, אושר והצלחה בחיים שלך?

כדי להפוך את זה ליותר אישי ולהביא את זה קרוב יותר לביתך, פיזיקה קוונטית אומרת: “המחשבות שלך,האמונות שלך והתפיסות לגבי כל אירוע בחייך, מצב או נסיבות – קובעים כיצד החיים שלך מתרחשים בעולם הפיזי”.

אנסה לנסח את זה בדרך נוספת ….

המחשבות שלך (אשר גם הם אנרגיה), אשר נקבעים על ידי אמונות שלך והתפיסות שלך, משודרות החוצה לשדה אינסופי של אנרגיה בצורת גלים (כמו אנרגיה בתדר רדיו), משתנות מצורת הגלים (בעולם הרוחני) לצורת החלקיקים (בעולם החומר) ומצטרפות יחד עם אנרגיות נוספות, אשר רוטט בתדירות הרמונית קולקטיבית, ומייצרות את מה שאתה רואה בסופו של דבר וחווה בצורה פיזית בעולם הפיזי – בעולם הפיזי שלך.

פשוט כמשמעו, יש לך את היכולת ליצור ולעצב תבניות של תחומים השונים של החיים שלך, בהתבסס על איך שאתה “בוחר” לחשוב, להאמין ולהרגיש!

בדיוק כפי שמיסטיקנים סיפרו לנו במשך אלפי שנים, על איך שהעולם שלנו נוצר לפעול.ללא קשר למה שאתה מאמין שזה נכון, אתה לא קורבן של אירועים ספונטניים, מצבים והנסיבות – אתה פשוטו כמשמעו, היוצר את המציאות שלך!

אתה האמן אשר מצייר את התמונה.אתה המפיק והבמאי של הסרט שלך, שקיים בראשך.

אם אתה רוצה לשנות סצנה על הקנבס, אתה פשוט צריך להשתמש במברשת שונה. אם אתה לא ממש אוהב את הסצנה שמנגנת כרגע בסרט הפרטי שלך, אתה צריך לשנות את התסריט אשר אחראי על היצירה של סצנה הזאת. אם אתה נחוש לשנות את האירועים, מצבים, נסיבות בחיים שלך, אתה צריך לשנות את המחשבות, אמונות ורגשות, אשר אחראיות על יכולת שלך להביא וליצור אותם בתוך החיים שלך.

בקיצור …..

מה שאתה חושב ומהאמין שהוא נכון, ללא שום קשר ל”אמת האמיתית” או “האמת הנתפסת”, הם אלא שקובעים איך החיים שלך מתפתחים ונראים בסופו של דבר.

פיזיקה קוונטית מראה לנו, כי לא קיים שום דבר כמו “אמת” או “שקר”, קיימות רק חוויות פיזית בכל באזור של חייך, הנוצרות על בסיס תפיסות הפרטית של האמת שלך.

פיזיקה קוונטית אומרת לנו שהתבוננות באובייקט (אירוע, התנאי או הנסיבות) גורמת לו להיות שם, התוצאה מתבססת רקעל הבחירה שלנו של איך שאנחנו רואים את הדברים. האובייקט לא יכול להיות קיים באופן עצמאי בלי שמישהו שמבחין בו!

במילים אחרות, אין “מציאות אובייקטיבית.”

השדה הקוונטי הינו שדה של פוטנציאל “אינסופי”. כל דבר קיים, או שיהיה קיים בעולם ניוטוני, מתחיל כגל של בשדה הקוונטי הזה והופך לחומר פיזי, המוגבל רק על ידי הצופה שרואה רואה כאמת!

מי זה הצופה? זה אתה!

בואו נסתכל על זה באופן עוד יותר אישי …

אם אתה מאמין ברמה כלשהי, בין אם במודע או לא במודע, כי כסף קשה להשגה – האנרגיה של האמונה הזאת נפלטת החוצה ושידור הרמוני עם אנרגיה של תדירות הרמונית בצורת גל משתנה, לתוך החלקיקים שמושכים חלקיקים נוספים הנמצאים בהרמוניה זה עם זה, והמציאות שאומרת שכסף קשה להסגה משתקפת בחייך.

באותה מידה, אם אתה מאמין שהכסף זורם לך ללא מאמץ ושומר על האמונות האלה גם בתת-מודע וגם במודע, תגלה כי הכסף הופך להיות הרבה יותר קל להסגה.

צעד אחד נוסף קדימה, אם אתה יכול להאמין וליצור בראש שלך את התממשותם של החלומות הגדולים שלך, התקוות, הרצונות והשאיפות שלך – הם כבר היו קיימים כגל בשדה הקוונטים (שקיים בצורה אינסופית בטבע) כהסתברות של אפשרויות הקיימות, אשר מחכות לך שתבחר לבצע אותם ולהפוך אותם למציאות שלך.

כפי שפיזיקה קוונטית הוכיחה, אתה הוא זה אחראים לתוצאות שאתה חווה בחיים שלך.

זה באמת כל כך פשוט!

בסדר, אנחנו כבר כיסינו הרבה בנושא ואף ייתכן שהראש שלך מסתחרר ורגשות רצות קדימה וגבוה. אני ממליצה לך לנסות להוכיח את ההפך לגבי מה שדיברנו כאן. אני לא מצפה ממך להאמין בכל מה שאני כתבתי כאן. אני מעדיפה שתגלה בעצמך את הדרך שלך בשל חריצות שלך, ואז תשים את מה שמצאת בעבודה עצמית ותתחיל לשנות את ניסיון החיים שהיה לך עד עכשיו, במידע ותבכר כך.

בשליו הזה, כאשר אתה מבין את היסודות של פיזיקה קוונטית ומכניקת הקוונטים, כל מה שעליך לעשות כדי ליישם את הידע הזה לתוך החיים שלך הוא, קודם כל, לפתח את האמונה כי זה נכון (על סמך ההבנה שהעברתי לך עד עכשיו), שנית תתחיל “במודע” להכניס את זה לחיים שלך ואז תהיה לך סמכות לשנות את האירועים, התנאים והנסיבות הנוכחיים שאתה מוצא כלא נעימים בחייך.

לא משנה כמה עמוק תבצע את החיפוש, אתה תגלה כי הוא ב-100% מדויק.

היום פיזיקה קוונטית מודרנית מסבירה מעבר לכל ספק, כי המחשבות שלך מתקבצים יחד לאנרגיה ולתוצאה הסופית שאתה מקבל בחיים. תשנה את המחשבות והאמונות הללו, ובזמן המתאים ובמקום המתאים תוכל ליצור את חוויות החדשות שלך בצורה פיזית, כלכלית, זוגית , רגשיתורוחנית.

במילים אחרות … כל דבר בחיים שלך … בעולם כולו למעשה הוא תוצאה של “התודעה”. החיים שלך מתפתחים בדיוק כפי שאתה “מאמין” שזה יקרה.

המסקנות שהגענו אליהם דרך לימוד והבנה של פיזיקה קוונטית, מיישרת לחלוטין את הקו עם כל מה שדתות הגדולות של העולם תמיד לימד אותנו בהרבה צורות:

“As a man think, so is he.”

As you “believe” so shall you receive.”

“Now faith is the substance of things “hoped for” the evidence of things “not seen.”

“Whatsoever ye desire when ye pray “believe” that ye receive and it shall be given to you.”

ולאלה שבחרו כך, השורה התחתונה היא…

אם אתה כבר בחרת בזכות של הרצון החופשי שלך, ולנוכח היכולת לבחור במה תעשה או לא תעשה בכל היבט של החיים שלך, אתה יכול לבחור לחקור פיזיקה קוונטית, לצלול עמוק יותר מה ששיתפתי פה ולגלות את האמת על עצמך, או להמשיך ליצור את החיים שלך באופן בלתי מודע. אתה יכול לבחור להישאר, כמו רוב האנשים, באמונה מלאה שאתה קורבן של הנסיבות, או ליצור במודע ולאזן בהרמוניה את הפעולות שלך (מחשבות ואמונות שלך) עם כוח יצירתי של היקום, ולהפוך ליוצר המודע של אותן הנסיבות.
זו הבחירה היחידה שאתה יכול לעשות. אתה, ואתה בלבד אחראי על האירועים, התנאים והנסיבות המרכיבים את החיים שלך. מה שלא תבחר לגלות ולקבל זה הבחירה שלך.

יש לך את כל הזכות של רצון חופשי, לחשוב ולהאמין במה שאתה בוחר. תגלה אותו, תבין אותו, “תאמין” בזה – ותמצא דרך ליישם במודע את ההבנות האלה בחייך, כדי שיהפכו למה שאתה “מאמין”, כפי שהחיים שלך צריכים להיות.

כל מה שתבחר לעשות, היום ובעתיד, אני מקווה מעומק לבי, כי בחירות אלו יובילו אותך צד אחר צד, קרוב יותר לחוות חיים של שמחה, הגשמה, שקט פנימי, שגשוג בכל שטח של חייך.

מירי בלנק – החלופה המעשית לטיפול פסיכולוגי - לתוצאות מהירות שמאפשרות לחיות טוב יותר. בעלת תואר ראשון Bsc במחשבים. בוגרת 3 שנות לימוד בשיטת ניאו-הומנולוגיה ומטפלת משנת 2005. בוגרת קורס מגשרים ב"גבים – המרכז הישראלי לגישור ואימון". בוגרת קורס הנחיית קבוצות ב"ת.ל.מ. - רשת ארצית לטיפול פסיכולוגי, ייעוץ איבחון והכשרה".   הורדת מתנה חינם "לצאת לעצמאות מלחץ וחרדות" http://www.miriblank.co.il/SOS