דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור טיסה לניו יורק כמו שנוח לך? 

מאת    [ 30/01/2013 ]

מילים במאמר: 628   [ נצפה 1792 פעמים ]

כפי שכבר ידוע לכולם ניו יורק היא יעד התיירות הפופולארי והגדול בעולם, בנוסף להיותה יעד תיירות היא גם מרכז העסקים של העולם וארצות הברית בפרט.

פלחי ורובדי התיירים המגיעים לבקר בניו יורק הם רבים ומגוונים, החל מכאלו המגיעים לפגישות עסקים שמשתייכים לפלח התיירות העסקית, אלו הנוסעים לטייל ולראות לראשונה את העיר התוססת בעולם, וכמובן שגם את אלו שבאים לבקר משפחות וקרובים, ואלו שלא יכולים לפחות פעם בשנה בלי סיבוב שופינג תוסס.

אז בשביל כל אלו שמחליטים לנסוע ולבקר בניו יורק חשוב לא פעם ולא פעמיים בחירת חברת התעופה איתה ניתן להגיע לניו יורק.

בשביל לבחור את חברת התעופה בצורה נכונה יש לעשות מספק הכנות, תכנונים ולדעת כמה סודות שיכולים לעזור לך רבות להתחיל ליהנות מחוויות הטיול והנסיעה כבר ברגע העלייה למטוס.

הבחירה תלויה רבות בימות השנה ובביקושים

אחד מהפרמטרים שנחשבים למשמעותיים בכל הנושא של בחירת חברת התעופה זה הנושא של ביקוש ועצה, כיום במהלך מרבית מימות השנה יש ביקוש לטוס לניו יורק, כאשר החודשים הפופולאריים בשנה שבהם ניתן לראות ביקוש גבוה במיוחד של תיירים ישראלים, הם חודשי החגים (פסח וחגי תשרי) וכמו כן בתקופת הקיץ בחודשים יולי - אוגוסט.

אחד מהקשיים שחווים מרבית מאלו שמחפשים כרטיס טיסה, זה המחיר, כאשר אחד מהסודות שאני אספר לכם זה שמחירים הכרטיסים משתנים מדי יום ולפעמים אפילו כל כמה דקות, בהתאם לתפוסות וזמינות המושבים במטוס.

חשוב, כדאי ואף מומלץ לבדוק מהו החודש בו החלטת לנסוע ולבדוק את הביקושים הקיימים, במידה ואתה נמצא בתאריכים די לחוצים, סביר להניח שתרגיש את זה גם בעת חיפוש און ליין של טיסות לניו יורק.

עלות ומחיר הטיסה - הדבר החשוב ביותר

אחד מהדברים החשובים ביותר תסכימו איתי הם המחירים והעלויות של הטיסה, ניתן להבדיל כיום בין שני סוגי טיסות, והם:


    • טיסות ישירות - שממריאות משדה התעופה בן גוריון ונוחתות בשדות התעופה השונים בניו יורק (קנדי או ניוארק).
    • טיסות המשך - כאשר מדובר בדרך כלל בטיסות של חברות תעופה זרות המבצעות עצירות ביניים במהלך הטיסה להחלפת מטוס ואיסוף נוסעים, במרבית המקרים יהיה מדובר בטיסות לניו יורק דרך אירופה.

חשוב מאוד לעשות בדיקה מקיפה וסקר שוק קצר בין סוכני הנסיעות באינטרנט המציעים את מרכולתם, לא פעם ולא פעמיים אנו נתקלים במגוון מחירים של סוגי כרטיסי טיסה שונים, מומלץ מאוד לשאול את סוכן הנסיעות אודות תנאי הכרטיס, תנאי הביטול, תשלומים וכל שאלה כזו או אחרת שיכולה להיות רלוונטית וחשובה עבורך.

בחירה בטיסה בזכות חברת התעופה

ישראלים כפי שידוע לכולנו אוהבים שירות ויותר מזה בחו"ל אוהבים לקבל כבוד והרבה, לא פעם ולא פעמיים אנו נתקלים בנוסעים אשר בוחרים בחברת התעופה הזכות השירות אותו קיבלו בעבר ממנה, זה גם כמובן אחת מהסיבות המשמעותיות להיותה של חברת אל על חברת תעופה כל כך חזקה - כי אחרי הכל מדובר בשירות כחול לבן.

פלח התיירים העיקרי הנוסע ליעדי ארה"ב וניו יורק בפרט ויודע הכי טוב מה הוא רוצה ומה הוא צריך, הם בעצם אנשי העסקים המגיעים לתקופות ארוכות ומספר רב של פעמים בשנה לניו יורק, בדרך כלל ברשותם "חבר נוסע מתמיד" באחת מחברות התעופה (בדרך כלל חברות תעופה המבצעות טיסות ישירות מישראל), כמובן שגם ניתן למצוא את התיירים שרוכשים כרטיסי טיסה במחלקות התיירים לניו יורק וחוזרים בגלל איכות השירות.

החברות תעופה המומלצות לטוס איתם לניו יורק

ישנם מספר חברות תעופה שאנו יכולים להמליץ לכם עליהם בחום, החברות המבצעות טיסות ישירות הם אלו שהכי טוס איתו לניו יורק כמו למשל חברת אלעל המבצעת טיסות, חברת קונטיננטל המבצעת טיסות ישירות לניוארק, וחברת דלתא המבצעת מספר מצומצם של פעמים בשנה טיסות ישירות.

בין החברות הזרות שנחשבות לטובות יותר ובטוחות הרבה יותר, אנו ממליצים לכם לנסות ולבחור בחברת בריטיש איירוייס המבצעת טיסות דרך לונדון בירת אנגליה, חברת אייר פראנס המבצעת טיסות דרך פאריז, חברת לופטנזה המבצעת טיסות דרך גרמניה וכמו כן כדאי ומומלץ עם חברת איבריה הספרדית לאלו המתכוונים לבצע שילוב טיול של ארצות הברית עם יעדי מרכז ודרום אמריקה.

 

 

 

שלום...אני סמדר ואני כותבת מאמרים ומתמחה בכתיבת מאמרים בנושאי תיירות ונסיעות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב