דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דרכים לשיתוף תמונות ברשת האינטרנט 

מאת    [ 27/01/2013 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 2134 פעמים ]

המצלמות הדיגיטליות ומצלמות הסמרטפונים גורמות לכך שאנחנו מצלמים הרבה יותר מאי- פעם. הוסיפו לזה את אפשרויות השיתוף ברשת ואת התקשורת השיתופית ברשתות החברתיות ותקבלו עולם שבו להרבה אנשים יש צורך לצלם, לשתף ולהשתתף, כל הזמן. שיתוף תמונות ברשת דורש שני מרכיבים בסיסיים : העלאת תמונות לרשת ואפשרות לשתף ולשנות את הגדרות הפרטיות, כך שהתמונות יהיו גלויות רק למי שבחרתם. את שני המרכיבים הללו אפשר למצוא בהרבה סוגי אתרים, אך כל אחד מהם נותן דגש אחר לחווית השיתוף. לפניכם כמה מאפשרויות השיתוף הפופולריות היום.

רשתות חברתיות

פרופיל הפייסבוק שלנו מאפשר פתיחת אלבומים והעלאת תמונות אליהם, כך שכל מי שמתאים להגדרות הפרטיות שלכם יוכל לראות אותם או לקבל הודעה על העלאתם באמצעות תיוג. ברמת כלי השיתוף, לפייסבוק ולרשתות חברתיות דומות, אין תחרות. מבחינת האסתטיקה של התמונות, איכותן, הגמישות בפתיחת אלבומים ובקצב העלאת התמונות וכדומה, פייסבוק היא אופציה מוגבלת מאוד, שנוחה בעיקר למי שמעוניין לשתף במעט תמונות ובלי דגש על איכות התמונה.

 

אתרי אחסון ושיתוף תמונות

אתרים ותיקים וגדולים כמו פיקסה של גוגל ופליקר של יאהו, כמו גם אתרי אחסון מקומיים, מעניקים שירות טוב מבחינת יכולת העלאת התמונות ויש להם תוספות חברתיות בסיסיות כמו תיוג וכתיבת תגובות. רבים בוחרים באופציות הללו, בגלל שמדובר בממשקים נוחים ומוכרים, שמספקים את הסחורה, בלי יותר מידי ברק, כמעט בכל הפרמטרים. חשוב לקחת בחשבון את מגבלת מספר התמונות שיש היום בפליקר (עד 200 תמונות). אם תרצו לשתף יותר - תדרשו לשלם.

אינסטגרם

נדמה שאין צורך להציג את אינסטגרם : שילוב של אתר אחסון עם רשת חברתית דינמית וצעירה בתוספת כל מיני קישוטים של עריכת תמונה ופילטרים. אינסטגרם הייתה הלהיט של השנה שעברה והיא נרגעה מעט אחרי שצצו לה מתחרים על קטגורית אמצעי השיתוף ה-'מגניב' של השנים האחרונות.

דרופבוקס

בהפוך על הפוך : דרופבוקס היא ההפך מהאריזה הצבעונית והאטרקטיבית של אינסטגרם. דרופבוקס הינה תוכנה שמותקנת על המחשב או הסמרטפון ופותחת 'חלון' משולחן העבודה לאחסון בענן. דרופבוקס מצטיינת בנוחות וקלות השימוש - פשוט גוררים תמונות (וכל קובץ אחר) אל חלון הדרופבוקס והן מאוחסנות ברשת. כל תיקיה בדרופבוקס יכולה להיות מוגדרת לשיתוף עבור קבוצת משתמשים אחרת.

מהמצלמה לענן

אפשרות חדשה ומעניינת היא לשידור ב- Wi-Fi, של תמונות הישר מהמצלמה הדיגיטלית אל כל אפליקציה או אתר שבו תבחרו. בדרך הזאת, אין צורך להעביר קבצים ידנית מהמצלמה למחשב - העברה מבוצעת אוטומטית והתמונה מועלית לאתר שבחרתם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב