מיתוג חברה - דרכים לשיפור והצלחתו של המיתוג
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מיתוג חברה - דרכים לשיפור והצלחתו של המיתוג 

מאת    [ 23/01/2013 ]
מילים במאמר: 387   [ נצפה 1482 פעמים ]

 
 

אין דרך טובה יותר לנתח את הדרך שבה יש לבצע מיתוג חברה מאשר לחפור לעומק וללמוד מחברות שכולם מכירים וסומכים עליהן. לשם כך, נערך בארצות הברית סקר צרכנים שחקר את הסיבות בגינן מצליחים מותגים להישאר בראש המוצרים הנמכרים ביותר בעולם.

מה שהתברר הוא שלמרות שהמותגים לא זכו למכירות הגדולות ביותר או לנתח השוק הגדול ביותר בקטגוריה שלהם, המותגים האמינים ביותר בימינו הם אלה שהצליחו ליצור קשר עם הצרכנים באמצעות חוויות שמפעילות תגובה מהבטן.

אחד מיועצי המיתוג מדגיש שהיום שמים יותר דגש על מותגים שיוצרים עם הצרכנים קשרים רגשיים, כי קשר רגשי הוא חזק ועובד. כאשר עושים זאת יוצרים זיקה חזקה הרבה יותר, עסק חזק הרבה יותר וצמיחה ותוצאות גדולות הרבה יותר.

יועץ המיתוג טען שכאשר הם בחנו מותגים שהיה להם יתרון רגשי מאד מאד חזק לעומת המתחרים, הם גילו שהמניות של המותג היו הרבה יותר גבוהות. ומרווח הצמיחה מול המתחרים היה הרבה יותר גבוה מאשר המתחרים שהעליונות שלהם הייתה פונקציונאלית בלבד.

להלן טקטיקות שבהן משתמשים המותגים האמינים ביותר באמריקה כדי ליצור קשר עם צרכנים, והדרכים שאותם תוכלו ליישם לטובת מיתוג חברה.

היו אישיים: אמזון

הקמעונאית המקוונת של כמעט כל מוצר שקיים בעולם, זוכה בציונים הגבוהים ביותר לא רק באמון במותג, אלא בכל פרט אחר שקשור באמון. הנגישות יוצאת הדופן למוצר באמזון, הפונקציונאליות וחווית הלקוח, כל אלה מתכנסים יחד ויוצרים מותג חדש שהצרכנים נותנים בו אמון.

מכרו אושר: קוקה קולה

בכל הסיסמאות של קוקה קולה (טעם החיים, הפסקה מרעננת...) מאז הקמתה, מבטיחה החברה הגדולה בעולם לצרכניה, שמחה. כל דבר שהחברה עושה הוא בהשראת הרעיון איך לקדם, לפתח וליצור אושר. קוקה קולה דוחפת מסר זה בכל נקודות המגע עם הלקוח, מהפייסבוק עד למכונות המכירה לצרכנים, שמאפשרות להם לרקוח שילובים של טעמים שאהובים עליהם. החברה לוקחת את הרעיונות של ספונטניות ושל שמחה ומחדירה אותם בכל דבר.

קיימו את ההבטחות: פדקס

עם תשוקה פשוטה למלא את המשימה שעומדת לפניה, יצרה פדקס זהות ארגונית חזקה. באופן לא מפתיע החברה מקבלת את הדירוג הגבוה ביותר ביכולת, במיוחד כשהיא מסוגלת לקיים את מה שהבטיחה ביעילות משביעת רצון.

בנוסף למה שנתפס כשירות אמין, הוליד המותג אמון נוסף באמצעות יוזמות כמו הקמפיין "אנחנו מבינים". החברה קידמה את המותג על ידי שהודיעה שהיא לא מבוססת רק על לוגיסטיקה של משלוח חבילות, אלא גם מעריכה את תוכן החבילות שאנשים מפקידים בידיה ובוטחים בה שיגיעו ליעדן.

למאמרים נוספים בנושא מיתוג לחץ כאן

Fresh הינה חברה צעירה ודינאמית המתמחה בייעוץ, קידום עסקים באינטרנט ושיווק אלקטרוני על ידי מתן פתרונות חכמים לעסקים קטנים.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב