דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור שרת אחסון וירטואלי? 

מאת    [ 21/01/2013 ]

מילים במאמר: 667   [ נצפה 2352 פעמים ]

 

 

שורה תחתונה:

אחסון בשרת וירטואלי, הוא אחסון למי שאחסון בשרת שיתופי אינו מתאים לו מבחינת משאבים. לרוב מומלץ  להתחיל בשרת וירטואלי, כך מפחיתים את הסיכון , ותשלומי היתר של העסק ויודעים במדויק את הסכום החודשי אותו הולכים לשלם , כמו כן, משתמשים בדיוק בשרת ובמשאבים עליהם משלמים, ואין צורך לבזבז כסף על שרת שלם ופרטי אשר ישמש את החברה באופן מלא רק במהלך החודשים הקרובים.

מכיוון שחברה ששוכרת שרת ייעודי, בדרך כלל תשתמש רק באחוז נמוך מיכולות השרת הייעודי בשלבים הראשונים, יהיה בדרך כלל עדיך להתחיל עם שרת ייעודי.

 

מהו אחסון בשרת וירטואלי?

שירותי אחסון  איכותיים יותר, ובעלי מאפיינים מתקדמים יותר מאשר בשרת שיתופי, אך בעלויות נמוכות בהרבה משל שרתים ייעודיים. שרת מיני ייעודי, או וירטואלי הוא שרת שמחולק באמצעות תוכנה למספר שרתים וירטואליים, כאשר כל שרת וירטואלי מתפקד באופן בלתי תלוי בשאר השרתים. לכן, ברמת העיקרון כל לקוח מקבל שרת ייעודי, בעל מעבד, זיכרון ומערכת הפעלה משלו במחיר נמוך הרבה יותר מאשר מחירו של שרת ייעודי.

היתרונות בשרת וירטואלי ? VPS

ריכזנו עבורכם את היתרונות באחסון בשרת וירטואלי לשתי קטגוריות. היתרונות שיש לאחסון ב VPS על פני אחסון בשרת ייעודי, והיתרונות על פני אחסון בשרת שיתופי.

יתרונות על פני שרת ייעודי:

מחירים ועלויות ? עלות אחסון על גבי שרת ייעודי יכולה לעלות מאות ואף אלפי שקלים בחודש. אם נקנה שרת ייעודי שלם, לרוב המשאבים שנצרכים בפועל נמוכים בהרבה מיכולות השרת. אחסון על גבי שרת ייעודי מאפשר חבילת אחסון שמתאימה בדיוק לצרכים שלכם, ומעבר לכך, מאפשרת גמישות ואפשרות הרחבה או צמצום בהתאמה לצרכים של העסק או האתרים שלכם ובכל לחסוך מאות שקלים בחודש.  

מחויבות לחברת או חבילת האחסון ? אחסון על גבי שרת וירטואלי מאפשרת לכם גמישות מבחינת המחויבות שלכם לחבילה ולחברת האחסון ממנה שאתם מקבלים את שירותי האחסון. מעבר משרת ייעודי, בעיקר אם רכשתם אותו עבור החברה שלכם עלול לעלות לא רק משאבים, אלה גם התעסקות מיותר. אחסון על גבי שרת וירטואלי מאפשר לכם לשנות לא רק את חבילת האחסון בקלות, אלא גם את חברת האחסון שמספקת לכם את השירותים.

גמישות משאבים ונתונים - אחסון על גבי שרת אחסון וירטואלי מאפשר לכם גמישות מלאה במשאבים בהם אתם משתמשים, לשני הכיוונים: אם אתם זקוקים לזיכרון גדול יותר או שטח דיסק גדול יותר, ניתן לעבור בקלות ובאופן מידי לחבילת אחסון גדולה יותר. כמובן, שאם אתם תראו שאתם זקוקים רק לחלק מהמשאבים, אתם תוכלו להקטין את חבילת האחסון לבחילת אחסון קטנה יותר בשרת אחסון וירטואלי.

 

תחזוקה ותפעול יום יומי ? באחסון בשרת וירטואלי, אתם דואגים לדבר אחד בלבד, והוא העסק שלכם!
אם אתם רוכשים שרת, עליכם לדאוג לתחזוקה של השרת על ידי איש מקצוע.
לעומת זאת השימוש בשירותי שרת וירטואלי חוסך את נושא התחזוקה מצד החברה שלכם, ואתם מקבלים גיבוי נתונים מלא, מערך הגנה על הקבצים ועוד. נוסף על כך, בדרך כלל תסופק לכם גישה לכל הפונקציות החשובות כאילו השרת שלכם.

 

יתרונות על פני אחסון בשרת שיתופי:

אחסון שיתופי הוא האחסון הבסיסי ביותר ועל כן, גם המאפיינים אותם תקבלו כחלק מחבילת האחסון שלכם. אחסון על גבי שרת וירטואלי מאפשר לכם לקחת את המאפיינים, המשאבים והיכולות של חבילת האחסון שלכם שלב אחד משמעותי קדימה, ללא הבדל ניכר בעלויות החודשיות עבור חבילת האחסון.

  • אבטחה ? כל אחד מהיתרונות הוא חשוב, אך הביטחון והשקט שחבילת אחסון בשרת וירטואלי תספק לכם לעומת אחסון שיתופי תאפשר לכם להתרכז בפיתוח העסק שלכם בלבד! הקבצים שלכם מוגנים ואינם חשופים בפני משתמשים נוספים. הקבצים שלכם מקבלים את מלוא הפרטיות והאבטחה.
  • שליטה - התקינו יישומים ואפליקציות ואפילו התאימו מערכת הפעלה , קבלו גישה כמנהל, או גישת מערכת לשליטה התאמה של קבצי ההגדרות בשרת הווירטואלי שלכם.
  • נבדלות - משתמשים נוספים לא יכולים להשפיע על הביצועים והיכולות של השרת הווירטואלי שלכם. אתם מבודדים לחלוטין מפני משתמשים אחרים או פעולות המבוצעות בשרת.
  • ביצועים - המשאבים שרכשתם , הם בדיוק המשאבים שאתם תקבלו. ביצועי השרת הווירטואלי שלכם לא יושפעו מפעולות בשרת הפיזי.

אתם יכולים לבחור ממגוון רחב של חברות אחסון וממגוון עוד יותר רחב של חבילות אחסון  את חבילת האחסון שהכי מתאימה לכם, ואם לא תמצאו כזאת, ספק האחסון יבנה חבילת אחסון במיוחד בשבילכם!

xhost - אחסון אתרים שיתופי, ריסלרים,VPS, ושרתים ייעודיים כתובת: http://www.xhost.co.ilדוא"ל:   info@xhost.co.ilטלפון: 072-250-9393 נייד: 050-5999333




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב