פרסום ממומן בגוגל, בפייסבוק ועידכון הטוויטר מדף הפייסבוק שלכם
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

פרסום ממומן בגוגל, בפייסבוק ועידכון הטוויטר מדף הפייסבוק שלכם 

מאת    [ 18/01/2013 ]
מילים במאמר: 855   [ נצפה 2247 פעמים ]

 
 

כללים לפרסום ממומן בגוגל בזול, וגם סירטון:

1. בחרו מספר מילות מפתח לא כלליות מידי, לא כל מי שמחפש נגרות רוצה בהכרח בעל מקצוע, אבל מי שמחפש נגר בחיפה, כן רוצה נגר מחיפה, כך שככל שהמילות מפתח שתבחרו היו ספציפיות יחסית תתשלמו פחות כי יש אליהם פחות תחרות, יש פחות נגרים בחיפה מאשר בכל הארץ כמובן. מי שמחפש נגרות אולי בכלל רוצה פורום לשאלה שיש לו בנושא, אז חבל סתם לבזבז כסף על ערך כללי זה.

2. פתחו חשבון נפרד לכל אתר שאתם מפרסמים ונצלו קופונים פרסום (נכון לעכשיו זה קופון שים מאה שח קבל 300 שח כאשר יסתיים המאה שהכנסת)

3. תעזרו בטיפים מהרשת איך להוזיל מילות מפתח, כמו גרשיים או סוגריים מרובעים, נסו מה טוב עבורכם. 
(לפעמים גרשיים [ " מילת החיפוש/מפתח " ] יוזילו אם אנחנו רוצים רק במדוייק ביטוי זה, ולפעמים דווקא סוגריים מרובעים יביאו תוצאות טובות יותר [ ביטוי החיפוש ], מומלץ לנסות כתיב עם כמה שיותר אפשרויות דיווק כאשר כל אחד במסע נפרד ולראות מה הכי טוב לנו כרגע, מה מביא הכי הרבה גולשים/קונים... לא חובה לבחור את כל אפשרויות הדייוק השונות כיוון שזה מופיע כשדה בחירה ליד מילת המפתח ואפשר לבחור האם השם במדוייק בלבד או מכיל ביטוי זה וכו')

4. רצוי לשים טלפון בכתובת האתר את מספר הטלפון שלכם, ודרך היישום שיופיע גם בתוצאות החיפוש מהסלולרי הטלפון שלכם, על התקשרות אנחנו לא משלמים.

5. הוסיפו את כתובת העסק, שידוע איפה אתם לפני שמחליטים אם לוחצים על הקישור, אולי אתם רחוקים פיזית ולכן יעדיפו מתחרה אחר שלכם, זה לחיצות מיותרות, רשומו את כתובת העסק במודעה או דרך התוסף של מיקום למודעות..

6. הוסיפו את מחיר השירות/מוצר שלכם, אולי הוא יקר ללקוח הפונטנציאלי והוא לא ירצה להמשיך מסיבה זו, 
מומלץ להימנע מהמילה חינם, היא יכולה להביא לסגירת חשבונכם או מסע הפרסום, גוגל לא אוהב מתנות חינם, תיזהרו.

7. השתמשו בכלי מילות המפתח לבדוק מה מחפשים שקשור לעסק שלכם, לא רק מה נראה מתאים.

8. השתמשו במילות מפתח שליליות (למשל סקס, לעסק של ספא וכד' או פורום לעסק שאין בו פורום, חנות וכו')

זה הכללים שאני מכיר, בהצלחה, מקווה שזה יעזור לכם לפרסם בזול ובקלות רבה יותר.

 

פרסום בפייסבוק בזול:

 1. נסו לפרסם גם עם תשלום לפי קליק וגם עם תשלום לפי צפיות ותראו לאורך מספר ימים לפחות, איזה שיטה טובה יותר זולה יותר עבורכם, אם הרבה לוחצים לייק, כי זה נושא חם, עדיף לפי אלף חשיפות ואם זה מעט לייקים (לא מיקדתם מספיק או נושא חלש כרגע) עדיף תשלום פר קליק.

2. תוספו תמונה או יותר טוב QR קוד, תנו הנחה רק לסורקי הקוד (העבירו לדף אחר מזה שבקישור הרגיל, כך תוכלו לתת הנחה רק להם ולהגדיל את הסיכוי שיסרקו את הקוד) ולא לעושים לייק בדרך הרגילה, כך היו לכם פחות לחיצות וקמפיין לפי לחיצות יצליח יותר, מבחינת מחיר לפעולה (בידקו קודם שזה לא נאסר בתנאי פייסבוק, כי בטח בקרוב הם יאסרו זאת).

3. תוסיפו סירטון בעמוד הפייסבוק בדף הנחיתה (עדיף שיהיה עמוד FBML או HTML שלכם שדורש לייק להמשך צפיה בתכנים, ויפנה לאתר אחר, כך שיהיה קשר לחזור ולבטל לייק אחרי הלחיצה על הלייק) או במודעה, סרטון מכירתי טוב יביא הרבה יותר קניות מאשר הסבר בטקסט או תמונה.

4. צמצמו במידת האפשר את כמות האנשים אליהם פונת המודעה, ככל שזה יותר ספציפי, ההגיון אומר שתשלמו פחות, גם כי פחות אנשים ילחצו או יצפו במודעה וגם כי תוכלו לשלם פחות ללחיצה או אלף צפיות, כי זה רק לגולשים שעשו לייק לדף X, של המתחרים או שקשור בנושא לנושא העסק שלכם ויראו את המודעה. עדיף כמה קהלי יעד מצומצמים במודעות שונות מאשר פרסום לכל הישראלים בפייסבוק, שחלק מהם כמובן העמוד שלכם בכלל לא מעניין או רלוונטי עבורם.

5. במידת האפשר, התמקדו בגיל מסויים או קבוצת גילאים מסויימת ממנה רוב הלקוחות שלכם, למשך 18+ או 50+ או אפילו 20-25 ללא בין זוג (מתאים למשל לאתרי הכרויות בתשלום..).

6. עשו גם קמפיין לחברים של מי שעשה לייק לעמוד, במידת האפשר (אם יש מעט מדי לייקים אי אפשר), זה מעודד ללחוץ לייק שאתה יודע ש-5 חברים (לדוגמא) שלך כבר עשו למוצר זה לייק, כמו המלצה של החבר ללחוץ לייק.

7. עיקבו אחרי התוצאות ואם אתם מבזבזים הרבה כסף על מעת מכירות, אולי הכי טוב לפנות לאיש מקצוע (כמוני, אלעד שלו)

 

 

 

איך לבחור איש מקצוע ?

1. כמו בכל נושא, המלצות מאנשים שהשתמשו בשירותי איש המקצוע תמיד מהווים דבר משמעותי,
משהו שמראה לך שהוא מקום ראשון או בדף הראשון בזכות איש מקצוע זה.

2. לקוחות גדולים, כמו חברות שמפרסמות גם בטלויזיה, משהו שמפרסם את תנובה ברשת, כניראה יהיה טוב גם בשבילי.
אם תנובה ממשיך להשיק אותו כמה שנים ברציפות.

3. תיק עבודות, איך ניראות הפרסומות שלו, דפי הנחיתה שלו, צילומי מסך של אתרים שהגיעו למקום ראשון או דף ראשון בזכותו.

4. הכשרתו, האמת למד בניית אתרים/קידום אתרים או משהו בנושא או למד לבד, אגב אני למדתי לבד בלי קורס וכתבתי לכם את כל המאמר הזה, אז אולי דווקא זה לא הכי חשוב, לשיקולכם.

סירטונים בנושא כאן: http://eladpc.tk/KEDOM-in-facebook-and-google/

אם בכל זאת אתם לא מוצאים או צריכים עזרה נוספת כנסו לפורום שלנו בנושא קידום אתרים: צריכים עזרה בקמפיין, כנסו לפורום שלנו בנושא קידום אתרים

ולגבי הטוויטר זה מכאן: http://www.facebook.com/twitter/ עושים, יש לפתוח תחילה חשבון בטוויטר ואז להיכנס לעמוד זה.

אלעד שלו - תקשורתי - הוזלת עלויות תקשורת
ורכישת מכשירים חדשים ומחודשים, טאבלטים, ומחשבים
הוזלת עלויות תקשורת
שיווק מ-א' עד ת'
הוזלת עלויות תקשורת - פרסמו אצלינו

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב