דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוכן נסיעות וירטואלי - תיירות אלקטרונית גם בישראל 

מאת    [ 18/01/2013 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 2341 פעמים ]

ענף התיירות עובר בשנים האחרונות מהפכה אלקטרונית. מבנה הענף והרגלי הצריכה השתנו לחלוטין, סוכן הנסיעות המסורתי שמנסה עוד להתרגל לעולם של מסחר אלקטרוני נאלץ, כדי לשרוד, לרוץ עם הטכנולוגיה וללמוד איך מקדמים אתרים בגוגל ואיך מתכננים קמפיין פרסומי אינטראקטיבי.

אך למרבה הצער, זה כבר לא מספיק הקצב רק מתגבר והיום כדי להצליח אין ברירה אלא לדעת איך מנהלים דף אוהדים בפייסבוק, מה כותבים בסטאטוס, למי לעשות לייק ומה זה לעזאזל אפליקציה.

בעולם שבו החוט המפריד בין Offline ל-Online נעשה דק יותר ויותר וערך השיתוף הוא מעל לכל, האסטרטגיה של "להדביק את הקצב" כבר לא עובדת וחשוב שהמנהלים בענף התיירות יוכלו להבין מראש, מהם המגמות של השנים הבאות? לאן הטכנולוגיה הולכת? כיצד לשלוט במידע? איך לנצל את המדיה החברתית לשיווק מפה לאוזן אלקטרוני ומיהו התייר בעוד כמה שנים?

את החופשה הבאה נזמין כנראה באמצעות ה"סמארטפון" עם אפליקציית המלצות וירטואלית (סוכן וירטואלי) שתשוטט באתרי התיירות המקוונים ובמנועי החיפוש, תגיש בשבילנו הצעות אוטומטיות במכרזים מקוונים, תבחן את ההנחות מקופונים ותבחר לבסוף להציג לנו את הדילים הטובים ביותר שמתאימים לצרכים שלנו.

סוכן הנסיעות הוירטואלי לא ישכח, כמובן, לדרג את ההצעות בהתאם לחוות הדעת של החברים שלנו ברשתות החברתיות שכבר ביקרו ביעד. בנוסף, נוכל כמובן להתרשם מן היעד המוצע, המלון או האטרקציה באמצעות מצגת תמונות או סרטון תדמית מסכם שהאפליקציה תפיק לנו באופן אוטומטי משלל התמונות של היעד באתרים השונים ברשת, ועוד לא דיברנו על תלת מימד, Deep Zoom בתמונות של היעד, שירותים מבוססי מיקום וכו'.הסביבה התחרותית והמציאות המחייבת הסתגלות לשווקים תובעניים, בלתי צפויים וגלובאליים אילצה את חברות התיירות לחפש דרכים חדשות כדי לשפר את היתרון התחרותי שלהם. אחת הדרכים המרכזיות הינה יישום של טכנולוגיות מידע חדשות ופיתוח מודלים מסחריים חדשים כגון E-Tourism

מהפכת האינטרנט בענף התיירות הובילה לארגון מחדש של מבנה תעשיית התיירות ולשינוי של היחסים בין השותפים העסקיים בשרשרת ההפצה. הקשר שבין סוכן הנסיעות לחברת התעופה או סיטונאי התיירות יחד אם אמצעים לשיווק ישיר המאפשרים מפגש של הצרכן הסופי ישירות עם ספק התיירות, יחד עם הופעתן של טכנולוגיות שמכוונות ללקוח מעצימות את הצורך של הגורמים בענף בהתמקצעות, ביצירתיות וניהול של הידע ברמת איכות גבוהה. 

 מתוך היכרות רבת שנים ענף התיירות וההבנה שלסטודנטים של היום, שנולדו "לדור הפייסבוק", יהיה כנראה קל יותר למצוא בעתיד פתרונות יצירתיים ולקדם אסטרטגיות שיווק חדשניות בסביבת התיירות המשתנה, אני מאמין שיש להתאים את תכני הלימוד במסגרת ההכשרות המקצועיות בענף ולשים דגש מרכזי על שיווק וניהול אסטרטגיות עסקיות בעידן האלקטרוני בהסתמך על כתבי עת ופרסומים אקדמאיים עדכניים בתחום התיירות

שי ולמר, יועץ לתחום האינטרנט ומרצה למסחר אלקטרוני ושיווק דיגיטאלי, מתמחה בשיווק לעסקים קטנים במדיה החברתית וניהול תדמית ברשת האינטרנט. ליצירת קשר פנו במייל: sitetip@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב