דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ציוד אופנועים: ההגנה מתחילה עוד לפני הנסיעה 

מאת    [ 17/01/2013 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 2059 פעמים ]

ציוד אופנועים: ההגנה מתחילה עוד לפני הנסיעה

אופנוע הוא כלי רכב דו-גלגלי מאוד יעיל ובעל שימושים רבים. יחד עם זאת, על מנת לשמור עליו כהלכה ולמנוע פריצות וגניבות צריכים הרוכבים להחזיק בציוד מתאים. כיום ניתן להרכיב אזעקה לאופנוע במחיר משתלם, או להוסיף מנעול לאופנוע אשר מיועד לשימוש יומיומי. ציוד אופנועים מן הסוג הזה זול יותר מכפי שנהוג לחשוב וזאת בשל מספר סיבות.

 

כולם רוצים אזעקה לאופנוע שלהם

הסיבה הראשונה לאטרקטיביות של ציוד לאופנועים היא ביקוש גבוה מצד הצרכנים. הביקוש מביא לכך שישנן חברות רבות המציעות ציוד לאופנועים, המחירים יורדים ובהתאם וישנם מבצעי מכירות מיוחדים. מעבר לכך, לעיתים גם חברות הביטוח דורשות  ציוד מסוים על מנת לבטח את האופנוע. במידה ומדובר על כלי רכב אשר עלותו גבוהה במיוחד, חברות ביטוח מסוימות עשויות להוזיל את תנאי הפוליסה במידה וקיימת אזעקה. מהבחינה הזו, הביקוש לציוד הגנה כולל את כל הרוכבים.

 

מתמודדים עם הגניבות בצורה נכונה

מספר הגניבות של אופנועים מביא גם הוא לעלייה בביקוש עבור ציוד הגנה היקפי. בניגוד למה שנהוג לחשוב, קל יחסית לגנוב אופנוע או קטנוע – ולא רק בערים הגדולות. הבעיה האמיתית היא חוסר היכולת של המשטרה ורשויות החוק לעקוב ולאתר את האופנועים הגנובים. הם מועמסים אל תוך משאיות או עגלות, מובלים אל איזורים נידחים ומפורקים לחלקים. רוב התלונות על אופנועים וקטנועים גנובים מסתיימות ללא הכרעה. הנהגים יודעים כי הדרך היחידה להתמודד עם המצב היא להצטייד במנעולים ובאזעקה איכותית.

 

האזעקות המשוכללות מגיעות לישראל

גם התפתחויות טכנולוגיות הביאו להוזלה משמעותית במחירו של ציוד לאופנועים. בעבר הייתה שמורה האזעקה רק לרכבים הרגילים, אך כיום היא חלק בלתי נפרד מתחום האופנועים והקטנועים. מערכות אזעקה מתקדמות מיובאות לישראל על ידי חברות מובילות, המציעות אותן במסגרת אופנועים חדשים אך גם בצורה נפרדת. על מנת לרכוש אזעקה לאופנוע יש צורך באיש מקצועי ובעבודה של מספר שעות בלבד. לאחר מכן יכולה האזעקה לשרת את הרוכב לאורך שנים ארוכות, גם אם הוא נוהג לנעול את הכלי באופן קבוע.

 

מערכת ההגנה המושלמת לרוכב האחראי

מנעול לאופנוע לא מחליף אזעקה אלא מהווה יחד איתה את מערכת ההגנה המושלמת. אמנם רוכבים רבים מעדיפים להתפשר על מנעול בלבד, לפחות בשלב הראשוני, אך אין ספק כי מנעול ואזעקה יחד הם הפיתרון האופטימאלי. כאשר משווים את העלות של ציוד הגנה לאופנוע מן הסוג הזה עם העלות של אופנוע גנוב, מגלים כי אין צורך להתלבט. אזעקה ומנעול מיועדים לרוכבי אופנועים בכל הגילאים וניתן לראות כיצד גם במקומות אחרים בעולם מאמצים אותם. יש לברר לגבי הבדלים בין מערכות אזעקה ומנעולים, להתאים בין הציוד לבין סוג האופנוע וליהנות מהגנה מושלמת. בטווח הקצר והארוך, מדובר על פיתרון משתלם במיוחד.

טיפים בנושאי בטיחות וצרכנות.


מאת גיל רביבו




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב