דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נמצאה התרופה לשגרה 

מאת    [ 17/01/2013 ]

מילים במאמר: 506   [ נצפה 1804 פעמים ]

הידעת הביטוי חדרים על פי שעה הוא ביטוי עכשווי יחסית? בעבר בעלי הצימרים הגדירו בדרך כלל את הנופש לפחות לתקופה של שני לילות ושלוש ימים. החשבון בעבור הזמן שבילינו בצימר בסיום של תשלום היה עלול להגיע לסכום כמה מאות שקלים טובים או לפעמים אלפי שקלים. (וכמובן שלהורים עם ילדים הצטרפו עלויות אחרות כגון תשלום עבור בייביסיטר או מינימום ארגון סידור על הילדים).

אז בואו לעשות "ברייק" מהשחיקה לקחת את יקיר ליבכם ולאהוב למספר שעות באזור קסום. בדרך כלל החדרים לפי שעה הם חדרים דיסקרטיים יוצאי דופן. מעוצבים בסגנון רך, ובשיק רומנטי. כמעט תמיד האור מעומעם ובוודאי נמצא גם פרחים. נהיה שרויים במצב רוח מהנה. ובוא נגלה לכם משהו, גם אם אם אתם עדין לא חלק מהברנז'ה נרצה לומר שחדרים על בסיס שעות הולכים להיות "ה"דבר של הקיץ.

עכשיו אי אפשר לטעות אחרי ההמלצות באמצעי התקשורת המגוונים, צימרים על פי שעות הם הבילוי הטוב ביותר!!! צימרים על פי שעה, הוא לא דיון חשאי אשר מתבצע רק חדרי חדרים אלא רק אחד מהמשינויים החשובים אשר עוברים עלינו, החברה בישראל. ביחס זה אנחנו נציין לדוגמא את המהפכה בתחום הטכנולוגיה והאינטרנט, הטלפונים החכמים עזרו בכל מה שקשור לצימר דיסקרטיים על ידי האנונימיות היחסית שלהם. על פי הערכות, בימים אלו שוק הצימר הדיסקרטי מגלגל מעל מאה מליון שקלים כל שנה זאת אומרת כ - 350 אלף זוגות מידי שנה.

תרשו לנו לתת לכם עובדה קטנה 350 אלף זוגות מהווים מעל - 20% מכלל בתי האב בין הגילאים של 30-70. כעת בטח שאלתם בליבכם באיזו צורה התרחשה המהפכה הזו? מתחת לעינם הפקוחה של אנשי בתי ההארחה, הצימרים במרכז, ובעלי אינטרסים בתחום תיירות פנים. מה היה המהלך שהחל מהפך שכזה שהפכה את הצימרים על פי שעה לפופלארים בטירוף?

תשובה למהפכה זו ניתן לראות בצימרים במרכז או במלונות שנפלו מכס המלכות שלהם. אך זה פשוט יותר, אנו צריכים לאתר את המענה לכך בכיוון הרבה יותר בסיסי, זה צורך שנתגלה ונלמד. בימינו, השתנו פני הדברים ומרבית הזוגות יודעים שהאפשרות המומלצת במיוחד היא חדר דיסקרטי. אפשר לקחת הפסקה קצרה מהמרוץ המטורף, לחתוך באמצע התעסוקה, להשקיע טיפה זמן לפני או אחרי הפסקת הצהריים, להביא את הילדים לבייביסיטר, להודיע לבוסית שאתם נמצאים באיחור קליל ולקחת את בן הזוג לצימר יחודי ליד מקום מגוריכם.

קיימת הסכמה בקרב האוכלוסיה הכללית שהאויב המסוכן בקרב זוגיות רבת שנים היא השגרה השוחקת. בית, התקדמות בעבודה, משכנתא ארוכה, ילדים, גיהוצים ,שחיקה, האם יש פנאי להיות אחד עם השני, ותזכירו לי, מה זה התניית אהבה? כאשר הידיעה זו השתרשה אצל עם ישראל הגיעו עוד ועוד בני זוג להבנה שפתרון של חדר על פי שעה נותן בפועל את העזרה היעילה ביותר לרעה אשר נקראית שיגרה.

ללא ספק חדר דיסקרטיים הם הדבר החם הבא בקיץ!

אצלנו בצימר על הים נדע איך להעניק את התרופה הטובה ביותר לשגרה ועל כן אנו מביאים לזוג ששוכר חדר לפי שעה את היכולת לשנות שיגרה ולהשקיע בזוגיות שלהם. את הצימר ניתן להשכיר כאשר אנו מדברים על מחירים החל מ- 150 שקלים.
כיום חדר לפי שעות מותאמים לא רק למפגשים והרפתקאות סקסיות, אלא גם בשביל תפיסת מנוחה בכל שעה, לאמבטיה משותפת, לסעודה אינטימית ולכל פעולה שאינכם מרגיש מספיק בנוח לעשות בביתכם. וכל זאת, רק בצלצול אחד.

אצלנו בצימר על הים, חדרים דיסקרטיים, צימרים לפי שעה. נקיים, מפנקים ונסתרים מהעין


http://www.yamyamyam.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב