דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לבחור בלימודי קוסמטיקה וטיפוח - בשביל עבודה כיפית 

מאת    [ 16/01/2013 ]

מילים במאמר: 543   [ נצפה 1490 פעמים ]


לאחרונה קיימים מבחר רחב של תחומים שאותם ניתן לבחור ללמוד בכדי לעסוק בעולם הקוסמטיקה. התחום המתפתח יוצר אופציות מרובות לכל אחת שמחבבת את התחום הזה ולכן בחרנו להזכיר חלק מהנושאים הרלוונטיים שמישהי שמתעניינת בנושאים אלו עשויה ללמוד בזמנה החופשי ואפילו להפוך למקצוע משתלם. תהנו, אנחנו מקווים שהתועלת שתפיקו מהקריאה של המאמר תעזור בבדיקת הצרכים ולצאת לדרך לכיוון של קריירה מלהיבה.

הלהיט החדש: בניה של ציפורנים

בניה של ציפורנים התפתחה לפני שנים רבות, כאשר רופא שיניים שהשתמש בחומרים אקריליים, חשב כי אותו חומר יכול לחזק ציפורן של ממש. הרופא התחיל לבצע ניסויים על גבי אצבעותיה של אשתו ובאופן זה אישש את ההשערה שלו. חומר האקריל ידוע כדבר קשיח ועמיד. ציפורניים שבנויות מחומר זה הינן חזקות לא ממהרות להתפצל או אפילו להיסדק. מאז השימוש בחומר אקרילי, התפתחו שיטות נוספות שבאמצעותן ניתן לחזק ציפורניים ביתר קלות ולהביא ליצירת מראה נעים ויפה לאצבעות.
בנית ציפורניים מספקת פתרון עבור נשים רבות, שלא עולה בידן לגדל ציפורניים טבעיות, או לבעלות ציפורניים לא אסתטיות. הציפורניים המלאכותיות נראות כמו טבעיות ועשויות בסטנדרט גימור מושלם. התהליך של יצירת הציפורניים דורש ניסיון פרקטי ומומחיות נרחבת בתחום ולכן אסור לבצע פשרות וצריך לעשות טיפולים אך ורק על ידי בעלת מקצוע מוסמכת ומנוסה - תחום שקורסים מעניקים לו פתרון מעולה.

לימודי פדיקור

אסתטיקת כף הרגל נעשתה לאורך השנים לתחום עקרוני וחשוב מאין כמוהו. קיימת מודעות רבה במיוחד בקרב אנשים רבים לטיפוח ולשמירה נכונה על כף הרגל והציפורניים. כיוון ומדובר באיברים שנושאים את כל משקל הגוף ואחראיים על היציבות ולהרגשה הכללית שאנו מרגישים, ניכר שקיים צורך בוער בהתייחסות ובטיפול הדוק בהם.
פדיקור מעניק טיפול קפדני ומקצועי ברמתו בכף הרגל, תוך סילוק שכבות של עור יבש או פגום וטיפולי חידוש והצמחת רקמות. לטיפולי פדיקור גם תפקיד של מניעה. המטרה שלו היא לשמור על בריאות כף הרגל תוך ביצוע תחזוקה קבועה אשר מונעת צמיחת פטריות, זיהום, צמיחת יבלות ועוד.
אם גם הנכם מעוניינים במראה רגליים אסתטיות ויפות כדאי מאוד לשוחח עם בעל מקצוע שמבין את כל ההיבט הרפואי של אסתטיקת כף הרגל - שימו דגש על הבוגרים של לימודי פדיקור שלהם דיפלומות והסמכות מקצועיות.

לימוד עיצוב גבות

קודם כל, יש לזכור את הגיל של המטופלת וגם את הרצון שלה. חשוב להתאים את העיצוב של הגבות לאופי של המטופלת ולמה שגישתה מייצגת. לצורך הדוגמא, ללקוחה שאינה צעירה שמעוניינת בלוק יוקרתי, יש להתאים גבה בעלת מראה קלאסי ולא כזאת שהיא חתולית ודקה.
עיצוב הגבות מתבצע בצורה שמתחשבת בפגמים כאלה ואחרים וחסרים בגבה, באופן שהמטרה הינה לייצר עיצוב אשלייתי, שבעזרתו ניתן להשלים חסרים ודלילות.
הגורם הקריטי אף יותר הינו ההתאמה המושלמת של הגבות למבנה הכללי של פני המטופלת. קריטי לייצר איזון הרמוני בין הגבות למבנה הפנים ולאפיין קודם כל לפחות את מבנה הפנים. כך לדוגמה עבור פנים רזות וכחושות ניתן לעצב גבה גדולה ורחבה, עבור פנים בעלות מבנה רחב ועגולות יש לעצב קו גבה עבה וחד - בלי צורות מעוגלות.
עיצוב גבות יכול לשנות את כל הבעת הפנים והמראה החיצוני. גבה עגולה מעניקה מראה מרכך עבור פנים רזות וארוכות, גבה בצורת כנף יוצרת מראה רך יותר וגבות מפותלות הולמות למראה פנים בעלות צורה מרובעת ותורמות ליצירת מראה של בטחון עצמי. לא קל להיות טוב בזה - לכן כדאי לצלוח קורס שמעביר את כל רזי התחום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב