דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב משקופים לדלתות הכניסה 

מאת    [ 15/01/2013 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 3235 פעמים ]

לא   אחת  אנו  חושבים  ומתלבטים  את דלתות הכניסה המעוצבות  המשווקות  ברחבי הארץ. שאנו  רואים קטלוג  דלתות  או תמונות של חברות באינטרנט  ,יש במוצר דבר חשוב ביותר מבחינת יופי ואסטטיקה  שברוב במקרים אנו  לא נותנים  דעתינו לכך.

ועל  זה ברצוני לכתוב לכם מאמר זה :

משקופים  לדלתות מעוצבות  מסופקים  לרוב על ידי החברות   כמשקופי בנייה. משקופים  אלה מסופקים  בגמר השלד  ועל הטייחקבלן  לבטן  את המשקופים שהותקנו על פי  גובה  השטיכמוס  בבית. משקופי  הבנייה  הרגילים המסופקים הנם  במידות 130 מ"מ  ויש להם מגרעת משני הצדדים  ,דבר היוצר קנט משקוף מאוד קטן  כ-3 ס"מ  בלבד. עלכם  קוראי  היקרים   לדרוש  משקוף  א-סמטרי , המכיל קנט אחד בלבד  דבר היוצר משקוף  מדהים של  90 מעלות והחשוב ביותר יותר קנט רחב של 9 ס"מ .כמו כן  עלכם  לדרוש שרוחב המשקוף יהיה  רחב יותר מרוחב הקיר  ויתחשב  במילוי הטייח או חיפוי אבן שאתם  מתכוונים  לעשות.לדוגמא:  אם  רוחב המשקוף  20 ס"מ  וברצונכם  לעשות חיפוי  קיר חיצוני   ,אזי  ניקח את  מידת  הרוחב 20  ,נוסיף טייח פנים 2 ס"מ  ונוסיף את  עובי חיפוי הקיר ואתמילוי הדבק  ולבסוף יתקבל מידת רוחב במשקוף . יש לשאוף תמיד שרוחב המשקוף בסוף התהליך יהיה בקו ישר עם הקיר הפנימי והחיצוני וזאת על מנת שיתקבל מוצר מוגמר ומושלם. ללא  ספק אנו  צריכים  להתעקש על כך  במיוחד  בדלת   הראשית.  דבר נוסף וחשוב הוא -חיבור  המשקוף.  המשקוף  מגיע בארבעה חלקים   , צד צירים   ,צד מנעול  , עליון  , ומגשר. צד צירים מקבל את הצירים וכמותם בהתאם  למידת הדלת ,  צד מנעול מקבל מנגנון ונעילת הבריחים  , יש לדאוג לבריחים  עבים במיוחד ותמיד לשאול מהם רוחב הבריחים  ומספרם.עליון המשקוף נצמד לחגורה העליונה  והמגשר אמור לסדר כיוונון של  הדלת וחיזוק בזמן הביטון  וניתן לקבור אותו בסיום הביטון  מתחת לריצוף הקיים . החיבור בחלק העליון  יכול להתקבל  בחיבור 45 מעלות  או בחיבור  90  מעלות .עלכם  קוראי היקרים לשאוף לחיבור גרונג של 90 מעלות  מכוון שחיבור 45 מעלות ברוב המקרים לא יוצא יפה וחיבור אחד עולה   מישנהו.  כמו כן,עלכם לדאוג שהמשקופים   יגיעו  לשטח  צבועים  מראש  בצבע בתנור  בגוון  הדלת העתידית.נכון שיש קבלני שלד וגמר רבים  אשר מעדיפים  לקבל משקוף מגולוון  שיצבע בגמר הריצוף  באופן ידני  ,דבר היוצר הפרשי צבע  ומרקם וכמובן איכות  בין הצביעה הידינית לבין צביעה הכנף שסופקה כמובן בצבע בצנור. את המשקוף המסופק לשטח  יש לעטוף היטב בשני שכבות  נילון "פצפצים" וזאת  על מנת לשמרו  על לכניסה  לבית חלומותכם.

שמחתי מאוד קוראי  היקרים  בכתיבת מאמר זה  על  משקופי בנייה לדלתות פלדה .   כמובן  ובאם  תרצו  לקרוא יותר על מאמרי  הקשורות ניתן  בקישור  זה   דלתות מעוצבות

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב