דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מקומות לאירועים קטנים 

מאת    [ 15/01/2013 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 1678 פעמים ]

הרבה אולמות וגני אירועים בישראל מתהדרים בהיותם מתאימים לאירועי ענק. ישנם מקומות לאירועים המיועדים למאות רבות ואף לאלפי אורחים. אבל חשבתם לעצמכם פעם, מה עושים אלה המתכננים אירוע קטן. אנשים בעלי משפחה קטנה וחוג חברים מצומצם.

 האם להם לא מגיע לחגוג כמו שצריך ולהפיק אירוע שכולם ידברו עליו ?

 מקומות לאירועים קטנים הופכים בשנים האחרונות ליותר ויותר מבוקשים. האם זה מפני שמאסנו בהפקות הענק הגרנדיוזיות ואנו שבים אל האינטימיות המגוננת ואל שבת אחים גם יחד, קשה לדעת, אבל מה שברור הוא שגם לאירועים קטנים יש מקום ומקום של כבוד בקרב החוגגים אירועים ומי שהדביק פעם מאות רבות של מעטפות הזמנות וזכה לחוש בכאב המציק בכפות הידיים, חושב לעצמו מה היה קורה אילו מראש היה מחפש מקומות לאירועים קטנים...

 אז מהם בעצם מקומות לאירועים קטנים ?

 הם יכולים להיות אולם אירועים או גן אירועים, בחצר וילת נופש על שפת הבריכה, או באחוזת נופש יוקרתית. מקומות לאירועים קטנים עשויים להיות גם מסעדות ובתי קפה. חלקם עורכים אירועים פרטיים קטנים בחדרי VIP מעוצבים, ואף משכירים את המקום לאירועים פרטיים עד כ – 150 אורחים.

 ולמרות שנראה שממבחר מקומות לאירועים קטנים מציעים קצת פחות פאר וקצת פחות תהילה, מסתבר שלא כך הדבר.

 מקומות לאירועים קטנים מציעים כיום הפקות אירועים מושקעות, עד הפרטים הכי קטנים. שירותי קייטרינג שף במגוון תפריטים עשירים, שירותי מוסיקה, די ג'י, קריוקי והופעות אמנים, מופעי זיקוקים ופירוטכניקה, עיצובי פרחים, בלונים וקישוטי רכב, מאפרת וסטייליסטית צמודה, נהג צמוד, מנהל אירוע מקצועי, סדנאות צחוק, קריאה בקלפים ובקפה, סקסולוגיה, סדנאות יצירה, פיסול בבצק סוכר, הפעלות ובייביסיטר לפעוטות ולקטנטנים, הם רק חלק קטן מההיצע הקיים כיום ברבים מאותם מקומות לאירועים קטנים הפרוסים בכל רחבי הארץ.

 לחתנים ולכלות אירועים חשוב לעיתים לחגוג את אותם אירועים משמחים בהיקף קטן וצנוע. במקרים כאלה מתאימים מקומות לאירועים קטנים, ואז יכול להיווצר קשר קרוב ביותר בין בעלי אותם מקומות לציבור הלקוחות, קשר המוביל למחויבות גבוהה הרבה יותר מאשר במקומות לאירועים גדולים ולאירועי ענק.

 דווקא מקומות לאירועים קטנים מייצרים אירועים בלתי נשכחים עם רגעים רבים של יסולאו בפז. אפיזודות שנחרתות בזיכרון האישי של החוגגים עצמם ובזיכרון האישי והקולקטיבי של האורחים כולם וכל אחד בנפרד.

 הם אולי לא קופצים בראש הרשימה כשמחפשים מקומות לאירועים, אבל מקומות לאירועים קטנים הם היהלומים שבכתר. קטנים, צנועים, אבל עם לב גדול וחם ויכולת חיבוק שלא נגמרת.

 מצאתם מקום לאירועים קטנים מתוך מבחר מקומות לאירועים קטנים. זכיתם בחוויה. מכאן והלאה, משלב הפגישה הראשונית והרעיון הגולמי, ועד לערב האירוע, זה הכול שלכם ובשבילכם. תיהנו ושיהיה בהמון המון מזל טוב.

שני מלמוד




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב