דיוור רשימות תפוצה - יתרונות שיווקיים וחוקיות
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

דיוור רשימות תפוצה - יתרונות שיווקיים וחוקיות 

מאת    [ 14/01/2013 ]
מילים במאמר: 427   [ נצפה 3521 פעמים ]

 
 

דיוור באימייל לרשימות תפוצה, המכונה גם דיוור ישיר או דיוור אלקטרוני, הינו אמצעי שיווק יעיל ונפוץ באינטרנט המשמש בתי עסק רבים. מדובר למעשה בתחליף חכם ומתקדם לפליירים, ברושורים ועלונים מודפסים המחולקים לקהל הרחב בתיבות הדואר.  הדיוור כולל שיווק ופרסום ישיר של שירותי ומוצרי החברה אל תיבות הדואר האלקטרוני של נמעניה, וזאת כדיוור אוטומאטי קבוע ומתוכנן מראש או כדיוור יזום הנשלח לפי מידת הצורך. יש לציין כי לדיוור באימייל יתרונות מרובים, ומי שיודע לנצל אמצעי זה באופן מושכל וחוקי יגדיל את חשיפת עסקיו ויזכה ביתרון שיווקי מובהק על פני המתחרים, אולם כדי לדוור יש צורך בהוצאה כספית מסוימת על מערכות דיוור.

 

דיוור באימייל - יתרונות שיווקיים

 כאמור, הדיוור באימייל ניחן ביתרונות בולטים שעושים אותו לכלי שיווק מועדף באינטרנט:

  • ראשית, דיוור באימייל לרשימות תפוצה מהווה מצע לבניית מערך לקוחות המספק מידע מפולח עליהם, כולל אודות תחומי העניין. זהו כלי שיווקי אסטרטגי חשוב, המאפשר לשפר את סוג וטיב השירות והמוצרים בהתאם לצרכי הלקוחות.
  • מדובר באמצעי שיווק זול באופן משמעותי לעומת אמצעים אחרים באינטרנט. זאת מאחר ונדרשת השקעה כספית בכתיבה, עריכה ועיצוב של גיליון דיוור אחד, הנשלח אל כמות בלתי מוגבלת של נמענים ללא תשלום נוסף.
  • יצירת מועדון לקוחות - שיווק באימייל מאפשר שמירה על קשר שוטף ורציף עם לקוחות החברה, דבר התורם להשארת העסק ומוצריו בתודעתם.
  • זהו אמצעי שיווקי אטרקטיבי המציע קופונים, הנחות, מבצעים ומתנות ייחודיות.
  • בעזרת דיוור באימייל ניתן למתג את העסק ולהשפיע על דעת הקהל, למשל דרך פרסום נתונים עדכניים וחדשותיים אודות פעילויות עסקיות, חשיפת מבצעים משתלמים במיוחד, או תיאור פעילותו של העסק למען הסביבה.

 

דיוור חוקי באימייל

החל משנת 2008 נכנס לתוקפו בישראל חוק הספאם האוסר לשלוח הודעות שיווקיות ופרסומיות באימייל, סמס או אמצעי תקשורות אישיים אחרים, ללא קבלת אישור מפורש של הנמען. כמו כן, יש להפסיק את הפרסום לאלתר מרגע שהנמען דורש זאת. חשוב לדעת שהעובר על חוק הספאם צפוי לקנסות ולתביעות משפטיות. החוק נועד להגן על ציבור הגולשים מפני קבלת דיוור לא רצוי, ומבחינת בתי העסק הוגבלו מאוד רשימות התפוצה. מאידך, חוק הספאם אילץ את המשווקים לייצר רשימות תפוצה מדויקות יותר ובהתאמה לקהל היעד שאכן מתעניין בשירותי ובמוצרי החברה. כך נוצר למעשה פילוח שוק אמין ואפקטיבי יותר, שבסיכומו של דבר תרם ליצירת תדמית חיובית לעסקים ולהגדלת מחזור הכנסותיהם בעזרת דיוור באימייל.

חברות דיוור

ישנן בשוק הישראלי היום כעשרים חברות דיוור בולטות, הוותיקה שבהן היא חברת רב מסר, אולם ישנן חברות רבות נוספות שמתחרות יפה ביכולותיה. ניתן להשווות כאן בין מערכות דיוור שונות בארץ ובחו"ל.

הכותב הנו מדריך לבניית אתרים בקורס בניית אתרים בוורדפרס.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב