דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מוצרי שמן המור - הקו המתקדם של מוצרי ים המלח 

מאת    [ 14/01/2013 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 1967 פעמים ]

בכל שנה ושנה מופיעים בשוק מוצרים חדשים שמוכיחים מחדש עד כמה יעילים חומרי הגלם המונפקים על ידי מפעלי הקוסמטיקה מים המלח. האיכויות של מוצרים אלו מתגלמות מחדש במוצרי שמן המור – סדרת מוצרים מגוונת המתבססת על תמציות פרי, ויטמינים ומינרלים, שמנים שונים ובוץ שחור היישר מים המלח. חוויית הטיפוח המיוחדת הזו של שמן המור ניתנת להשגה על ידי הזמנה של מוצרי הקטלוג כאן באתר, בקלות ובמחיר הוגן ואפילו...עד הבית.

בין שלל המוצרים ניתן למצוא סדרת קרמים לטיפול לחות בפנים שמתבססים על תמציות פרי ועתירות ויטמינים – סדרת הקרמים מעניקה לחות לעור, מסייעת להפחתת פגעי הסביבה ומאפשרת להנות מעור מוצק, רך ונעים. בנוסף ניתן למצוא סדרות של קרמים רב שימושיים לגוף ולעור הפנים, מוצרי טיפוח לגבר שונים ומגוונים, מגוון טיפולים לשיער ומוצרי לחות, מוצרי בוץ שחור, סבונים טיפוליים ומוצרי ספא מפנקים. ניתן למצוא דאודורנטים, מוצרי אמבטיה וערכות מתנות – הכל מבית שמן המור.

מגוון יתרונות במוצר אחד

כולנו נתקלים לא מעט בסימני התשה ועייפות הנובעים מאורך החיים האינטרנסיבי והלחוץ שלנו. עבודה, ילדים, משפחה, חובות וחוסר שינה, הם רק חלק מהגורמים אשר מאלצים אותנו להתמודד עם אורך חיים לחוץ ואינטנסיבי. כל אחד מאיתנו זקוק גם לזמן איכות, לפינוק ולשחרור מהלחץ הנובע מאורך חיים שכזה, בדיוק בגלל זה כדאי שעיפו מבט למוצרי שמן המור.

אלו יוצרו במיוחד בעבור אלו מאיתנו הזקוקים לכמה רגעים של פינוק. מוצרי שמן המור יאפשרו לכם לסיים את יומכם העמוס בשלווה, ברגיעה ובפינוק, בין אם זה באמצעות מוצרי הטיפוח לעור הפנים, ובין אם באמצעות מוצרי ים המלח המפנקים- על שלל הסבונים ומוצרי הספא הקיימים במלאי.  

הזמנה ישירה באתר

ליין מוצרינו מתעדכן באופן קבוע וניתן לרכוש את כל המוצרים הבולטים והחדשים ביותר כאן דרך אתר מוצרי ים המלח. רכישת המוצרים כאן הינה בעלת יתרונות רבים – ניתן להנות מהנחות משמעותיות ומחירי סיטונאות הוגנים ונוחים, לבחור אריזות מהודרות בעת ההזמנה שמאפשרות גם רכישת מתנה מהודרת דרך האתר וכן שירות משלוחים לכל רחבי הארץ – גם יום אחר יום.

בנוסף, אנחנו מציעים את מגוון מוצרי שמן המור לחנויות, מכוני יופי וקוסמטיקה וסיטונאים שמעוניינים להשתלב במכירת מוצרים אלו לקהל הרחב ולחנויות ייעודיות. כל המוצרים בעלי תו תקן ומאושרים לשימוש ואתם יכולים להנות מתוצאות איכותיות ופינוק אמיתי לעור הפנים, לגוף וגם, איך לא, לנפש.

נסיינית מוצרי בריאות, ספא וקוסמטיקה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב