דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם יש תקווה למצבי וחיי? האם יש גורל קבוע או יש לנו בחירה חופשית? 

מאת    [ 14/01/2013 ]

מילים במאמר: 1178   [ נצפה 3034 פעמים ]

בס"ד                  האם יש תקווה למצבי וחיי?  האם יש גורל קבוע או יש לנו בחירה חופשית?

ההודים חושבים שיש לנו גורל קבוע מראש יש "קארמה" והחיים מתנהלים על פיה אם נולדת ב"קסטה" (כת) של הטמאים תישאר טמא כל חייך.                                                                                                                                                          

המערבים חושבים: שאין דבר כזה גורל ויש רק בחירה חופשית.                                                                                            ומה היהודים חושבים? שיש את שניהם "הכל צפוי והרשות נתונה"                                                                                      

כלומר: יש גורל ויש בחירה. לפי מה נקבע הגורל? לפי המעשים של האדם.          

אך לא רק מעשיו העכשויים קובעים, כי אם כל מעשיו לאורך כל הדורות . כלומר המעשים שלו בכל הגלגולים .                                             וזו כוונת הפסוק "אבות אכלו בוסר ושיני בנים תכהינה"- ז.א אנחנו האבות של עצמינו ,מה שאנחנו עשינו בגלגולים קודמים משפיע בגלגול זה. שכר ועונש. יכול להיות שהאדם צדיק בגלגול זה, אך נשאר לו עוד "חובות" על מעשים רעים מגלגולים קודמים, וזהו הגורל שלו. במקביל  יש את הבחירה החופשית. ע"י השינויים שאדם עושה בעצמו בתפיסת עולמו ,ברגשותיו ובמעשיו משפיע על גורלו כלומר הוא יכול לשנות את גורלו במו ידיו כל רגע.                                                                                                                   בהיותי בעלת כישוריים רוחניים לראות מה התיקון של האדם ומה שורש בעיותיו , אני נשאלת לא מעט "מה העתיד שלי? "                        החוכמה היא לא להגיד עתיד, אלא לשנות אותו לטוב, כלומר כ"א יכול עם כלים פשוטים שכתובים בסידור, בתורה,בקבלה, בתהילים ובחסידות, לשנות מהקצה אל הקצה את כל גורלו. היות והגורל תלוי במעשים ,אז שינוי מעשה יגרום מידית לשינוי הגורל.                                                     

אך ישנם כלים נוספים, שמשנים תרתי משמע את הגורל. לדוגמא: אם כתוב בגורל עוני למישהו גם אם יחפש עבודה לא יקבל, למה?             כי כך כתוב בגורל (שכאמור לא נקבע סתם אלא על פי מעשיו בגלגולים קודמים ומה האדם בא לתקן וללמוד כאן),                         ולכן ע"מ לשנות את המצב מעוני לעושר צריך:

1.שינוי מודעות ומעשי האדם,          

2.אך גם צריך ,שינוי סדרי בראשית. מה שנקרא: שינוי הגורל שלו:                                                                                           כלומר שמה שיקרה לו ,לא יהיה רק על פי גורלו ומעשיו בגלגולים קודמים , אלא ידונו אותו לכף זכות ויקבל לא על פי מעשיו בפועל ,אלא ממידת הרחמים ובכך יקבל חיים הרבה יותר טובים ביומיום, ממה שהיה אמור לקבל על פי גורלו .                                                   וכאן המומחיות שלנו.                                                                                                                                         הכלים לשינוי חיינו לטובה והגשמת מטרות ,נלמדים הן בקורסים והן בטיפולים האישיים. אלו כלים שמצויים בפועל רק במקורות ישראל, לכולם יש כלים וכלים נפלאים של מודעות ושינוי ,אך אין להם את הכלים לשינוי הגורל ,שאינם כלים של מודעות רגילה אלא כלים פשוטים שכל אחד יכול להפעיל ע"מ שלנות את גורלו וחייו לטובה -שינוי סדרי בראשית ע"מ שיהיה "כתוב בשמיים" פרנסה טובה, שמחת הלב, אושר ועושר, בריאות , אהבה חתונה, מימוש ביטחון עצמי...

דוגמאות איך כלים אלו יוצרים ניסים בחיים: * איש שגסס למות ,נתתי למשפחתו "תיקון" לעשות עם הכלים הללו, בזכות זה חי הולך ומדבר!  * גרושה עם ילדים ובלי כסף, מצאה את הזיווג שלה,  * מובטלת שנים, שהלכה לכל הראיונות ולא התקבלה לעבודה , מיד עם כניסתה לקורס בבית אושר, למחרת, קיבלה עבודה וגם משכנתא בהיות חד הורית בלי משכורת * בחור שהיה חייב מאות אלפי שקלים , לבנק אחרי כניסתו לקורס, הבנק ביטל לו את החוב, התוצאות מדברות בעד עצמם. כנסו לבית אושר וצפו בעדיות.                                                                                       

המדהים הוא ,שכל אחד יכול ללמוד את הדרך בה הוא יכול לשנות את חיו לטובה. כי לא בשמיים היא, כלומר, זה תלוי בך! קח את עצמיך בידיים, למד איך להביא את הנס לחייך ותן את זה למטופלים או לילדים או לתלמידים שלך                                                                                          

לחץ לוידאו -איך להפוך למטפל מומחה, בריא, מרויח ,מאושר ומצליח 

אודות כותב המאמר: דבורה קרולינה חזן המכונה דבורה אור חיה, מנכל"ית בית אושר- מייסדת עולמית של -הילינג וקואוצ'ינג יהודי "אור החיים"  מומחית לבריאת ניסים בכל התחומים, קבליסטית,  b.a בעבודה סוציאלית, פסיכודרמתיסטית, הומאופטיה פירחי באך, כירולוגיה,  הילינג בקדושה ,תלמידתה הותיקה של ימימה הצדקת בעלת ותק של 30 שנה.          


       בית אושר-המרכז הבינלאומי ללימודי הילינג וקואו'צינג ממקורות ישראל


  לקבלת סמינר בוידאו חינם: איך לברוא ניסים בקלות: לקבלת זוגיות, אהבה, עשירות ובריאות  לחץ כאן  


לוידאו חשיפה- איך להיות מטפל מומחה , בריא מאושר מרויח ומצליח- עם הפתעה מיוחדת בוידאו לחצו כאן  


  ליצירת קשר עם דבורה קרולינה חזן ובית אושר לחץ כאן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב