דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מורידים עלויות בזכות דחסנים ומגרסות 

מאת    [ 09/01/2013 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 1819 פעמים ]

כיף לחסוך בירוק!

כל בעל מפעל סובל מבעיה של הצטברות פסולת בשער האחורי שלו. הפסולת הזו מפריעה, יוצרת תחושה לא נעימה, תופסת מקום יקר, ומעבר לכל, מפריעה לעובדים. אז מה עושים? משתמשים בדחסנים ובמגרסות ותהליכי גריסה, שיכולים לסייע רבות בחיסכון אמיתי לכל מפעל.

חוסכים במקום

כיום עלויות שכירות, ארנונה ותחזוקה של כל נכס יקרים מאי פעם. כל בעל מפעל מנסה לצמצם את השטח של המפעל שלו במטרה לצמצם את העלויות השוטפות, אך מה לעשות שרוב בעלי המפעלים זקוקים לחצר אחורית מרווחת, שרוב הזמן מכוסה בפסולת? בכל המפעלים ישנה פסולת רבה שמקורה בעודפי ייצור, בלאי בייצור, קרטונים וחומרי אריזה ששימשו את חומרי הגלם שמגיעים למקום. הפסולת הזו רבה ביותר, היא מצטברת במהירות, והיא תופסת שטח רב. כך יוצא מצב שבו בעל המפעל חייב לממן שטח עבור הפסולת שלו. הכנסה של קרטונים, זכוכית ופסולת מכל הסוגים לדחסנים ולמגרסות תאפשר לצמצם את המקום הנדרש עבור פסולת המפעל.

חושבים על איכות הסביבה

כיום רמת המודעות לחשיבותו של המחזור הולכת ועולה בהתמדה. בעלי המפעלים היו שמחים להעביר קרטונים וחומרים נוספים למחזור, אלא שהנפחים האדירים של החפצים הללו יוצרים הפרעה משמעותית לתפקוד היומיומי, ולכן אין להם את היכולת הטכנית להמתין עד שחברת מחזור תגיע ותאסוף את כל הפסולת הזו. מעבר לזאת, כדי לאפשר לחברת מחזור איסוף מסודר של הפסולת, יש צורך להעסיק אדם מיוחד שיטפל בארגון ובמיון של החומרים השונים. במקום זאת, ניתן להשתמש בדחסנים, המקטינים את נפח הפסולת עד פי עשרה. כל שצריך לעשות הוא להשליך את הקרטון או כל פסולת אחרת לדוחסן, הדוחסן יצמצם את הנפח, וחברת המחזור תגיע ותאסוף את הפסולת בצורה קלה ומסודרת. כך חוסכים מקום בחצר האחורית של המפעל, בתשלום של משכורת לעובד ומרוויחים סביבת עבודה מסודרת יותר. באמצעות שימוש עם דחסניות ובמגרסות יותר חומרים מגיעים למחזור, והדבר מיטיב עם כולנו.

חיסכון על שירותי פינוי פסולת

מרבית המפעלים דואגים לפינוי פסולת באופן עצמאי, ולא נשענים על שירותי התברואה של העירייה בלבד. הנפח של הפסולת משפיע על עלויות הפינוי, ולכן ככל שהנפחים יהיו קטנים יותר, ועבודות הפינוי פשוטות יותר, כן העלויות לבעל המפעל ילכו וירדו. הדוחסנים יעזרו להוריד את העלויות הללו בצורה ניכרת.

סוגי מגרסות ודחסנים

המגרסות והדחסנים מתאימים לסוג החומר שאותו צריכים לעבד, והתאמה טובה יוצרת עבודה שקטה ויעילה, לרווחתם של כל האנשים העובדים בסביבה. המגרסות עובדות בצורה איטית יחסית, ולכן לא יוצרות אבק רב בסביבתן, מה שעוזר לשמור על הניקיון ועל הסביבה. לאור האמור, חשוב ביותר להתאים את המגרסות והדחסנים להספקי עבודה הדרושים למשתמש ולסוג החומר אותו צריכים לעבד.

דחסנים וכן מגרסות אשפה מקלים בצורה משמעותית על תהליכי מחזור במפעלים. בנוסף, מכשירים אלו חוסכים על משכורות לאנשים שבעבר היו אחראים על פינוי הפסולת ועל סידורה, מורידים את העלויות של פינוי הפסולת ויוצרים סביבת עבודה נקייה יותר.  

הטבים ביותר בניסור בטון - האחים צדיק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב