דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סולמות לעליית גג או מדרגות קבועות - בחירה קשה 

מאת    [ 08/01/2013 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 3061 פעמים ]

 

סולמות לעליית גג או מדרגות קבועות - כיצד לבחור נכון

 

מי שיש לו, או התקין עליית גג בביתו או בעסקו, נדרש להחליט בין התקנת סולם לעליית הגג שלו או בניית מדרגות קבועות. זו אינה בחירה קלה ויש לשים לב למספר נושאים חשובים על מנת להגיע להחלטה המתאימה ביותר. מדרגות קבועות יכולות להיות מיושמות בעזרת מדרגות עשויות מתכת, או עץ או אבן, עם צירוף מעקות מסוגים ועיצובים שונים. בהשוואה למדרגות הקבועות, גם סולמות לעליית גג יכולים בהחלט להוות פריטים מעוצבים לחלל שלכם. רוב הסולמות לעליית גג עשויים ברזל מגלוון, או אלומיניום, ולעיתים עשויים גם עץ אם כי סוג זה נפוץ פחות. גם אם שתי האלטרנטיבות, מדרגות קבועות או סולמות, נחשבות חלופות טובות למדי, עדיין יש ביניהן הבדלים משמעותיים שיכולים להכריע בשיקול אם להתקין סולמות לעליית גג או מדרגות קבועות.

 

מהם השיקולים אותם יש לקחת בחשבון בהחלטה האם להתקין סולמות לעליית גג או מדרגות קבועות ?

 

על מנת לקבל את ההחלטה הנבונה ביותר, השימושית, הבטוחה והטובה ביותר עבורכם, חשוב שתשקלו את כל העובדות הבאות:

מהו גודל החלל בבית או בעסק שלכם ?

על מנת להחליט האם התקנת מדרגות קבועות היא מעשית, או שהבחירה הנכונה הינה התקנת סולמות לעליית הגג, חשוב שתעריכו בצורה נכונה את גודל ונפח החלל בבית או בעסק שלכם. אם עליית הגג שלכם ממוקמת במקום עם חלל מצומצם למשל מסדרון צר, מבואה קטנה (הול) בין חדרים, סלון קטן מאוד, או כל חלל אחר שהתקנת מדרגות קבועות עשויה לגזול ממנו נפח ומקום משמעותי, אזי הבחירה המתבקשת הינה התקנת סולם לעליית הגג, וזאת משום שסולמות כאלה הינם לרוב נסתרים מהעין, מורכבים ברוב המקרים על דלת עץ או מתכת הממוקמת בפתח עליית הגג, והם גם מתקפלים בצורה נוחה ולכן אינם משתמשים במקום רב הן מהחלל והן מעליית הגג.

מהי תדירות השימוש בעליית הגג שלכם ומהי מטרת השימוש ?

מטרת השימוש של עליית הגג, הינה משמעותית מאד בבואכם לבחור בין התקנת סולמות לעליית גג או מדרגות קבועות. אם עליית הגג שלכם משמשת בעיקר לאחסון חפצים, כלומר אינה משמשת למגורים, והעלייה והירידה ממנה אינם מתרחשים לעיתים קרובות, אזי הבחירה המתבקשת תהיה התקנת סולם מתקפל לעליית הגג. במידה ועליית הגג שלכם משמשת למגורים, ונדרשת עליה וירידה תכופות ממנה, אזי חשוב שתחזרו לאופציה הראשונה, קרי מדרגות קבועות, ואם תוכלו לוותר על המקום הפנוי, אם הוא קיים, אזי הבחירה הנכונה תהיה התקנת מדרגות קבועות.

האם אתם משתמשים בעליית הגג שלכם בעיקר לצורך מסחרי/עסקי ?

אם אתם בעלי חנות למשל, אשר מאחסנים סחורה או חפצים שונים בעליית הגג שלכם, אזי חשוב שתבחרו בקפידה את שיטת העלייה והירידה מעליית הגג, לאחר ששקלתם בכובד ראש את שתי האופציות הראשונות, תוך התחשבות בעמידות ואורך החיים של השיטה שבחרתם. במידה והדבר מתאפשר, רצוי ומומלץ שתבחרו במדרגות קבועות או לחילופין סולם מתקפל או קבוע עשוי ברזל או פלדה, שייתכן ויהיה עמיד יותר בעליה והירידה התדירים. אם אתם בוחרים בהתקנת סולם לעליית גג, הקפידו ככל הניתן על בחירת מוצר איכותי ואמין המתאים במיוחד לסוג השימוש בעליית הגג. הבדלי המחירים בין הסולמות השונים זניחים ותהיה זו טעות לבחור סולם שהוא עמיד פחות או שהוא נחות באיכותו, בגלל שיקולי מחיר.

בהצלחה בבחירה.

  

 

 


אודות


חברת עליית גג מייבאת, משווקת ומתקינה סולמות מתקפלים לעליית גג. איכות גבוהה של סולם לעליית גג מבטיחה עמידותו לשנים רבות ומקנה גם רמת בטיחות גבוהה. באתר ובאולמות התצוגה תוכלו לראות מגוון סולמות מתקפלים ואיתם גם דלתות חיפוי עשויות עץ מלא או מתכת. אצלנו ניתן לרכוש סולמות מתקפלים לתקרה וגם לקיר. בקרו באתר, התקשרו ובואו להתייעץ.


www.roofwindows.co.il 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב