דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גרביונים מעוצבים - אומנות על גרביונים 

מאת    [ 07/01/2013 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 3877 פעמים ]

המילה האחרונה באופנת החורף בישראל שייכת כבר מספר שנים לגרביונים. בכל שדרות האופנה הגדולות של תל אביב, ירושלים וחיפה אפשר למצוא חנויות שעוסקות במכירת גרביונים מעוצבים. החנות כולה מוקדשת לשיווק גרביונים בכל מיני צבעים, סגנונות, מידות ועיצובים. לצד המותגים הבינלאומיים וגרביונים מיוחדים שמיובאים מסין אפשר למצוא גם גרביונים מעוצבים כחול לבן. המותג זוהרה פופולרי בקרב בנות תל אביב. עם השקת אתרי האינטרנט שמאפשרים את רכישת גרבוני זוהרה ברשת האינטרנט הורחב קהל הלקוחות של החברה.

גרביונים מעוצבים הם פריט שימושי בכל ארון בגדים. את הגרביונים אפשר ללבוש יחד עם שמלה יפה, סרפן, חצאית מיני או מכנס קצר. אם בעבר גרביונים עבים זוהו עם בנות הקהילה הדתית והחרדית היום כבר מדובר בטרנד אופנתי לכל דבר. הגרביונים המודפסים העבים (120 דניר) זוכים לביקוש רב. העובי של הגרביון הופך אותו נוח לשימוש, עמיד בכביסות רבות וחם. הגרביונים העבים של עונת החורף עשויים 100 דינר ויותר מתוך מטרה להוות בגד בסיסי מחמם לכל דבר.

גרביונים נוחים לשימוש

פריט לבוש הופך לשימושי ואהוב במיוחד כאשר נוח להשתמש בו, ללבוש אותו בכל יום ולשלב אותו עם כל מיני סגנונות ופריטים נוספים בארון. גרביונים מעוצבים אטומים, רכים וצבעוניים יהיו רכישה נבונה. את הגרביון אפשר יהיה לשלב עם פריטים רבים בארון ולהרכיב גם בעזרת שמלות ישנות ומשעממות מראה מנצח. העיצובים הפופולריים ביותר בתחום הם : נקודות, משבצות, פרחים, הדפסי לבבות ושאר צורות גיאומטריות. בחנויות המעצבים אפשר יהיה למצוא גם דגמים מיוחדים יותר עם ציורים פחות שגרתיים.

מחירים של גרביונים מעוצבים

גרביון עבה בצבע אחיד שגרתי אפשר יהיה לרכוש במחיר של 30-50 שקלים. אלו שמחפשים צבעים מיוחדים יותר יתבקשו לשלם 50-75 שקלים בעבור הגרביון. אם תרצו לרכוש גרביון משובץ, מנוקד או פרחוני תוכלו למצוא דגמים מקסימים בעלות של 30-150 שקלים. המחירים משתנים בהתאם למותג, עובי הגרביון וחומרי הגלם. גרביונים זולים בצורה מחשידה מעידים לרוב על איכות נמוכה. המחירים בחנויות המעצבים גבוהים יותר אך התמורה הולמת את המחיר.

את הגרביונים שמשווקים בחנויות המעצבים לא תוכלי למצוא על החברות מהעבודה. כאשר רוכשים גרביונים מעוצבים ברשתות המובילות אפשר יהיה להרכיב מראה מיוחד ומעורר קנאה. במעמד רכישת הגרביון לא ניתן למדוד אותו. ישנם מקרים בהם אפשר יהיה למדוד פריטים משומשים שנשמרים בחנות למטרת מדידות. אם רכשת כמה גרביונים ששייכים לאותו מותג כדאי יהיה למדוד זוג אחד ולבחון את התאמת המידה למבנה הגוף.

לאחר פתיחת האריזה לא ניתן יהיה להחליף את הגרביון או להחזיר אותו לחנות. על כן, הקפידו שלא לפתוח אריזות של גרביונים שתרצו להחזיר לחנות בעתיד. את המידה המתאימה בוחרים בעזרת טבלת המידות שמופיעה על גב האריזה. במקרים בהם מדובר בגרביון במידה אחידה לא כדאי יהיה להשקיע סכומי כסף גבוהים מבלי למדוד תחילה את הגרביון. למידע נוסף אודות גרביונים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב