דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחירו היקר של קבלן שלד זול 

מאת    [ 07/01/2013 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2746 פעמים ]

כשאתם מתכננים בניית בית, אתם בראש ובראשונה נדהמים לגלות מהעלויות העצומות ומכמות אנשי המקצוע שיש להיקשר איתם. מטבע הדברים, אתם מחפשים דרכים להוריד עלויות, ואחת הדרכים הללו היא לפנות לקבלן שלד זול. עם זאת, לא כדאי למהר ולסגור חוזה רק על סמך המחיר האטרקטיבי. חשוב יותר לבדוק מיהו איש המקצוע שעומד מולכם.

בוחרים קבלן שלד

קבלן שלד הוא שיהיה אחראי על המבנה שבו תגורו, ועבודתו היא ללא ספק אחת החשובות ביותר בהקמת בית. מסיבה זו, חשוב ביותר לבדוק לעומק המלצות ועבודות של הקבלן. חשוב לקבל המלצות של אנשים שעבורם ביצע הקבלן עבודה דומה, וקבלנים טובים לא יתקשו לאתר לקוחות מרוצים, שישמחו למסור לכם את המידע הדרוש לכם. כמובן חשוב ביותר להסתכל על הוותק של הקבלן. הרבה פעמים קבלנים חדשים, שזה עתה נכנסו לתחום, לוקחים מחירים נמוכים יותר, כך שאת הניסיון שלהם הם יצברו על הגב של הבית שלכם.

התמודדות עם ליקויי בנייה

קבלנים לא מנוסים ו/או לא מקצועיים עלולים לבנות בית שיסבול מליקויי בנייה, וכאן מדובר בבעיה חמורה עבורכם בשונה מטיפול של קבלן פרטי איכותי. לכאורה, החוק מחייב את הקבלן לתקן על חשבונו את כל הליקויים, אך בפועל, אתם אלו שצפויים לסבול מנזילות, רטיבות ואולי אף מסכנה ממשית הנשקפת מהמבנה. במקביל, הקבלן מצידו ינסה למשוך זמן, ויעשה כל שביכולתו על מנת לדחות או לוותר לגמרי על התיקונים. אנשים רבים פשוט מתייאשים, ופונים לספקים חיצוניים לצורך תיקונים, ומשלמים על כך ממון רב.

בנוסף, יש לזכור שחלק מהליקויים קלים יותר לתיקון, וחלק קשים יותר. ישנן בעיות בנייה שקשה ויקר מאוד לפתור בהמשך, ויש להימנע מכך בכל דרך אפשרית.

סיכויי מכירה של הנכס

אם תתייאשו מהקבלן ומכל אנשי המקצוע האחרים, שלוקחים המון כסף, אבל פשוט לא מתקנים דבר, ותרצו למכור את הבית, תגלו שגם משימה זו אינה פשוטה. כיום מרבית האנשים פונים לשירותי בדק בית לפני הקנייה, כך שהליקויים יתגלו מהר מאוד. מעבר לזאת, גם במקרה והבית יימכר, עדיין הקונים יוכלו לבוא אל המוכרים בדרישה לתקן את הליקויים. כך שהלכה למעשה, גם המכירה תהיה עסק יקר למדי.

מכל האמור, קל לראות שקבלן זול יעלה לכם ביוקר רב, ולכן הסוד הוא למצוא אנשי מקצוע טובים ולא את אלו שלוקחים הכי פחות כסף עבור עבודתם. מצד שני, יש לזכור שמחיר גבוה אינו ערובה לכך שאיש המקצוע אכן מבצע עבודה טובה. במילים אחרות, מה שחשוב הוא לאתר איש מקצוע מנוסה ומבין עניין, ורק אז לבחון את הנושא של התשלום.ראשית יש לוודא כל מידע שניתן להגיע אליו על קבלן שלד מחיר שלו וכדומה. כמו כן, יש לעשות כל דבר כדי לאתר קבלן שלד טוב, ומחיר קצת יותר יקר עבור עבודתו ישתלם ובגדול.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב