דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עידן פלוס - חצי מיליון משתמשים 

מאת    [ 06/01/2013 ]

מילים במאמר: 353   [ נצפה 3520 פעמים ]

כחצי מיליון בתי אב בישראל רכשו את הממיר הדיגיטלי של עידן פלוס והצטרפו לרפורמה החינמית ההולכת וגדלה מידי יום. סטודנטים, אוכלוסיה מבוגרת ואף משפחות עם מספר טלוויזיות בבית מעוניינים להפסיק לשלם לחברות הכבלים והלוויין מאות שקלים בחודש ולחסוך את אלפי השקלים בשנה למטרות מוצדקות יותר, היו אף סטודנטים שחישבו ומצאו שחיסכון שנתי בתשלום לחברת hot או yes חוסך חודש שכירות בשנה.

שמציגים את העלות מול התועלת, רבים ממנוי עידן+ שואלים היכן היו עד היום. משפחות עם מספר טלוויזיות מאז המעבר לרפורמה החדשה חוסכים אלפי שקלים בשנה, דמו לעצמכם שיותר אינכם צריכים לשלם עבור תשלום החשמל בבית, או שאינכם צריכים לשלם עבור ביטוח הרכב ונגיד שפתאום קיבלתם 10% חיסכון בדמי המשכנתא - כן, מעולם לא הסתכלנו בצורה כזו על התשלומים הקבועים ששילמנו בעשורים האחרונים לחברות הכבלים והלוויין.

במדינות רבות באירופה הפלטפורמה החינמית קיימת ומשמשת עשרות מיליונים של צופים המחוברים לטלוויזיה דרך ממיר דיגיטלי, מגוון הערוצים הדיגיטליים במדינה כדוגמת גרמניה מגיע למעלה מ 30 ערוצים. חברות הכבלים באותן מדינות גובות מחירים נמוכים ומנסות באמצעות שידורים ותוכניות איכותיות להצדיק את קיומם ואת התשלום אותם הן גובות. בישראל ככל הנראה חברות הכבלים והלווין מסרבות להכיר בעוצמתה של הרפורמה החינמית ורק לאחרונה, לאחר שהמדינה חייבה אותן לשווק חבילת ערוצים צרה, הן עשו זאת ממש בחוסר חשק ושיווקו בלית ברירה חבילה אנמית וריקה מתוכן אמיתי ע"מ לצאת ידי חובה, מיותר לציין שערוצי עידן פלוס כלולים באותה חבילה (בתשלום) וכל שנותר לחברות הכבלים והלוויין הוא להוסיף מספר ערוצים מצומצם וקטן ובמקביל לדרוש כסף עבורם.

המהפך בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית בישראל אינו הסתיים, עידן+ אינה מממשת את מלוא הפוטנציאל, עם צירופם של ערוצים נוספים (בשנה הקרובה, ע"פ הצהרת משרד התקשורת) ימשיכו לנהור צופים רבים לעבר הפיתרון החינמי, שחקנים נוספים מתכוונים להיכנס במהלך שנת 2013 למגרש ערוצי הטלוויזיה ולאיים על חברות הכבלים והלוויין ולנגוס בריווחיהם, סוף סוף המרוויח העיקרי יהיה הצרכן שיוכל להשוות בין מה שמגיע לו בחינם לבין הערך המוסף שיקבל בתשלום בחברות אחרות.

כיום ללא קשר להתפתחויות בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית ניתן ממש עכשיו להזמין ולרכוש את הממיר הדיגיטלי שבאמצעותו אפשר להתנתק סופית ממשאבת הכספים של הוט או יאס ולעבור לדרך חדשה הכוללת 6 ערוצי טלוויזיה ועוד 15 תחנות רדיו ישראליות והכל בחינם אצלכם בבית. נותנים לכם, לא תיקחו ?

לורי רונלד מנהל באתר האינפורמטיבי עידן פלוס.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב