דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים מועילים בבחירת חנות תכשיטים לטבעות אירוסין 

מאת    [ 06/01/2013 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 1768 פעמים ]

תכשיטי יהלומים הינם מוצר שאין קונים לעיתים קרובות, ולאור עובדה זו רוב הלקוחות שנכנסים לחנויות התכשיטים השונות, אינם יודעים מה עליהם לבקש חוץ מתיאורים כמו: יהלום "יפה, גדול, מנץנץ, נקי.. וכו"


להלן מספר טיפים לרכישה מושכלת של יהלומים ובפרט טבעות נישואין:

- שילמתם זול קיבלתם זול: אם קניתם טבעת משובצת ביהלום במחיר 40-60% זול משאר המתחרים, ייתכן מאוד שיש סיבה טובה, או יותר נכון סיבה מדאיגה לכך שהיהלום זול משמעותית. ניתן להשוות יהלומים לרכבים, אם קיים רכב שמחיר השוק שלו והביקוש שלו גבוהים, והוא "נקי מתאונות ופגמים או תקלות משמעותיים" אז אין שום סיבה שהרכב הנ"ל יימכר בכמעט 50% ממחיר השוק. בעולם היהלומים, ובטבעות הנישואין בפרט, ניתן למצוא יהלומים רבים המכילים פגמים, או יהלומים שעברו טיפולים כימיים או קידוחים שונים, יהלומים אלו אינם שווים בד"כ את המחיר שמבקשים עליהם, מידת העמידות שלהם במבחן הזמן מוטלת בספק, ובמידה ותרצו לשדרג את הטבעת או למכור אותה, כמעט ולא יהיה מי שיהיה מוכן לקנות אותה, ואפילו בחצי מהמחיר ששילמתם. מנגד, אם תרכשו יהלום אמנם קטן יותר בגודלו, אך ברמת ניקיון, צבע, וליטוש ברמה בינונית ומעלה, מדובר בהשקעה לכל דבר, שאינה תלוייה במבחן הזמן.. כמו שנאמר: יהלומים הם לנצח, וזה נכון, מדובר בחומר החזק בעולם, ואינם יכולים להשרט, אלא ע"י יהלום אחר.

- תעודה גמולוגית - מומלץ מאוד על גבול ההכרחי, לקנות בחנות תכשיטים שמספקת תעודה גמולוגית לצד כל יהלום או טבעות אירוסין משובצות ביהלומים. התעודה הגמולוגית מופקת ע"י מכונים מומחים להערכת יהלומים, ואלו לא יסכנו את מעמדם והמוניטין שלהם, כך שמה שמופיע בתעודה זה ברוב המוחץ של המקרים מה שתשלמו עליו. בתעודה מופיע משקל היהלום, דירוג היהלום מבחינת נקיון, דירוג חיתוך וליטוש וצבעו של היהלום. ככל שהיהלום לבן יותר, כך הוא יחזיר יותר צבע וינצנץ יותר. ככל שהוא "צהבהב" יותר הוא פחות יפה (לטעמנו הישראלים) לעין ומחירו זול יותר.

- מדיניות החזרה - בעת הרכישה תבררו מה מדיניות ההחזרה של חנות התכשיטים לגבי טבעות נישואין, טבעות אירוסין או כל תכשיט משובץ ביהלומים. בדרך כלל חנות מכובדת שפועלת בשקיפות מלאה ואין לה מה להסתיר, תהיה מוכנה לקבל בחזרה את התכשיט ולזכות אתכם, ללא שאלות מיותרות, וזאת בדרך כלל עד 30 ימים מיום הרכישה. במידה ואתם משלמים בכרטיס אשראי, מומלץ לוודא שאין ריבית על התשלומים, חלק נכבד מחנויות התכשיטים מציעות בין 6-24 תשלומים ללא ריבית.

- ביקורות הלקוחות - חשוב לעשות סקר שוק לפני כניסה לחנות מסויימת, מומלץ לגשת לחנויות מוכרות, ותיקות בתחום ובעלות מוניטין, חנויות כאלו בדרך כלל לא יסכנו את המוניטין שלהן בשביל רווח מעסקה שאינה "כשרה" , ויעדיפו למסור לכם את הפרטים המלאים על כל רכישה, גם אם היא זולה משמעותית ממחיר השוק המקובל.

עולם הזהב והיהלומים מרתק, בקרו באתר האינטרנט שלנו ולמדו על זהב, יהלומים, תכשיטים, והשקעות במתכות יקרות. קישור: להקראט קונה זהב ויהלומים במזומן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב