דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אירגון אירוע קטן 

מאת    [ 04/01/2013 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 1811 פעמים ]

 

יום הנישואין שלכם מתקרב? או שאתם בעלי עסק ורוצים לארגן יום גיבוש לצוות העובדים שלכם? או ישנם סוגים שונים של אירועים, אבל כל אירוע על מנת שיצליח ויהיה הכי הכי וכולם יהנו ממנו כמו שצריך , יש לתכנן אותו בקפידה. כאשר רוצים ליצור אירועים מצליחים באמת יש לחשוב על כל הפרטים מבעוד מועד ולוודא את כלל הדברים לפני האירוע.

אפשר ללכת על הדרך הקלה יותר- אך יש לומר היותר יקרה- והיא פניה מכוונת לחברה לאירגון והפקת אירועים אשר תדאג לכלל הדברים. אתם רק צריכים לשבת ולהסביר את מטרת האירוע, התקציב שעומד לרשותכם ומה בדיוק אתם רוצים לקבל מהאירוע הזה. מאד מומלץ לפנות למארגן אירועים מומחה בעל ניסיון רב כאשר מדובר באירועים גדולים של המון משתתפים. אז יש צורך בציוד רב, בהמון מחשבה על מיקום הדברים, עיצוב המקום, איך לגרום לכל האורחים שיבואו להנות ומה לעשות ואיך לגרום ל"בידור" בערב האירוע. כל זאת ניתן לארגן לבד- אך לרב זה יהיה מסורבל וקשה ולא בטוחה שיש זמן להתעסק בנושא הזה.

אבל אם האירוע המודבר הוא קטן יותר, ואינטימי במהותו, יש מעט אורחים ואולי גם כלל ההפקה היא פחות מפוצצת וענקית, אולי מומלץ לוותר על הפניה למומחים באירגון והפקה ולארגן את האירוע עצמאית.

כל מה שיש לשים לב אליו הוא הפרטים החשובים להצלחת האירוע.

מה בתוכנית? תחליטו מראש ממה אתם רוצים שיהיה באירוע הזה. אם רק ארוחה שקטה לרקע מנגינה מתנגנת ברקע, או ריקודים להזזת האורחים ממקומתיהם. לאחרונה מאד מקובל לעשות קריוקי לאחר האוכל לכלל האורחים. בגדול רק תחשבו מה אופי האירוע שלכם וכל השאר כבר יבוא לבד. כמובן שזה תלוי מאד באופי ובגיל האנשים המוזמנים לאירוע הקטן והאינטימי שלכם.

כמו כן יש לחשוב על מיקום האירוע- תלוי כמה קטן הוא. אם מדובר במספר אנשים שיכנסו בביתכם או בחצר הבית או שמא יש למצוא מקום מחוץ לבית.

אוכל- אם אתה מכינים את האוכל שיוגש (בהנחה שכמובן מוגש אוכל) או שאתם מזמינים קייטרינג שידאג לנושא. היום אפשר להזמין קייטרינג לא יקר בכלל ובסגנון שאתם אוהבים,
חלבי בשרי חריף מתוק וכו'.

אם כבר דברנו על אוכל- יש לחשוב באילו כלים ואיך נסתדר עם הנושא של הגשתו. אם האוכל מגיע מקייטרינג יש לברר אם הם גם דואגים לכלים- לרב כן.

אך במידה ולא, או שאתם אלו שמכינים את האוכל- צריך לדואג לנושא זה. אז או שתקנו כלים חד פעמיים לכלל הדברים, או שהיום יש גם אופציה של השכרת כלים לאירועים מגורם חיצוני.

כמובן שעיצוב האירוע חשוב גם הוא- ומאד. בעיקר אם מדובר באירוע שמחה. תוודאו איך אתם רוצים זאת, ולא חייבים להוציא כסף על מעצב- תקנו מפיות ומפות אפילו חד פעמיות יפות בצבעים שאתם רוצים- והכל יצא מושלם!!

מובן שיש עוד דברים לקחת בחשבון- אך אלו הם הנושאים הבסיסים שבלעדיהם לא יצא האירוע לפועל כלל.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב