דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות לידה שימושיות 

מאת    [ 03/01/2013 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 1928 פעמים ]

מתנות לידה שימושיות


    • כל הצטרפות של תינוק חדש למשפחה מבורכת. ההורים האחים, הסבים והמשפחה כולה מתרגשים לרגל התינוק החדש. את ההתרגשות והשמחה הם ממהרים להביע באמצעות מתנות לידה, פרחים, בלונים ושאר פינוקים. ההורים הטריים זה עתה עברו חוויה לא פשוטה בחדר הלידה, המשפחה כולה מתגייסת לעזור להם בטיפול בתינוק ולעטוף אותם בהמון חום ואהבה.
    • לקראת התינוק החדש יש לרכוש לא מעט ציוד תינוקות בסכומי כסף משמעותיים. מתנות לידה שימושיות הן בראש ובראשונה פריטים שימושיים שההורים זקוקים להם. עריסה, אמבטיה, משחק אוניברסיטה, בגד חם או שמיכה יתקבלו תמיד בברכה. אם תרצו לרכוש מתנה יקרה ושימושית במיוחד תוכלו לתאם זאת עם ההורים ואסוף כמה חברים או בני משפחה לרכישה משותפת.

איך לבחור מתנה ליולדת

בניגוד לכל הדעות שטוענות שיולדות זקוקות רק למתנות שימושיות כדאי לרכוש לכל יולדת גם כמה מתנות שמחות ולא שימושיות במיוחד. אל בית החולים נהוג להביא פרחים, זרים של בלונים, פרלינים מתוקים ועוגות חיתולים או שאר מארזים מיוחדים ליולדת. המתנות הללו אומנם לא כל כך שימושיות לטיפול בתינוק אך הן מרוממות את מצב הרוח של ההורים ומשמחות את המשפחה כולה.

חשוב להבהיר כי ישנם גם מארזים מעוצבים ושמחים ליולדות שמורכבים ממוצרים שימושיים לטיפול בתינוק. אם בחרתם מארז ליולדת שמכיל בגדים עשויים 100% כותנה או שמיכה עבה ורכה אפשר יהיה להשתמש בפריטים הללו. בקבוקים זולים או חיתולים לא איכותיים יהיו פחות שימושיים. מתנות ליולדת כדאי לבחור בצורה נבונה. נסו לשער אלו מתנות אתם הייתם רוצים לקבל בעבור התינוק שלכם. פריטים כמו שמיכה מעוצבת שנושאת את שמו של הילד, כובעים סרוגים בעבודת יד, נעלי בית מתוקות או בגד עם הדפס משעשע יהיו מתנה נהדרת.

מתנות לידה שכיף לקבל

עם כל ההוצאות הכספיות שמתלוות לגידול התינוק ההורים מתבקשים להצטמצם ולא לרכוש לעצמם את כל המוצרים שמסביב. אם הצלחתם להעניק להורים פריט שהם מאוד רוצים אך לא היה באפשרותם לרכוש אותו בעצמם מצאתם מתנה מנצחת. נסו לגשש ולשאול את האבא הטרי אלו פריטים האם הטרייה תרצה לקבל במתנה. אם אתם מכירים את ההורים שנים רבות תוכלו בוודאי לדעת אלו מתנות הם ישמחו לקבל.

מתנות לידה מתוקות ושמחות בתוך מארזים מיוחדים ויפים תשמח כל אישה לקבל. אם הקפדתם לבחור מוצרים שימושיים, אריזות מתכלות ותוספת של פרלינים מתוקים בעבור האישה הרכבתם שילוב מנצח. הסוד לבחירת מתנות מוצלחות הוא סוף מעשה במחשבה תחילה. לפני שאתם רוכשים בובה גדולה או בגד לתינוק נסו לחשוב על גודל הבית של ההורים, הסגנון האישי שלהם והעדפות אישיות.

במקרים בהם רוכשים מתנות לידה בעבור עמיתים לעבודה או מכרים רחוקים כדאי לרכוש מארזים מעוצבים ואיכותיים. העדר ההיכרות עם ההורים לא מאפשר רכישת מתנות בהתאמה אישית. בגדים או שמיכות עשויים 100% כותנה יהיו תמיד שימושיים, צעצועים מתוקים גם כן. את המתנות והמארזים אפשר להזמין היום ברשת האינטרנט ולשלוח אל בית החולים או בית המשפחה בלחיצת כפתור פשוטה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב