דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אימונים אישיים לחיים טובים יותר 

מאת    [ 03/01/2013 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 5100 פעמים ]

כשדברים לא מסתדרים לנו כפי שהיינו רוצים, אנחנו לרוב פונים לאגרסיביות וכעס, ולפעמים אנחנו משליכים את רגשות התסכול על האנשים הלא נכונים, ובוודאי שלא למקומות הנכונים. אימון אישי לחיים נועד לעזור לנו להתמודד עם "כישלונות" שאנחנו חווים, ובכלל להבין את המונח הזה "כישלון" וגם לעזור לנו להציב לעצמנו מטרות נכונות ואיך להשיג אותן.

למה הכוונה במטרות נכונות? אימון אישי לחיים מאפשר לנו להשיג את הדברים שאנחנו רוצים, כל עוד הם בגדר היכולות שלנו. למעשה, באימון האישי אנחנו נבין שאנחנו צריכים להציב לעצמנו מטרות ברורות, אבל שהמטרות תהיינה כאלה שאנחנו מסוגלים לעמוד בהן. לדוגמא, אם מישהו מחליט שהוא רוצה להפיק סרט קולנוע, הוא קודם צריך לבדוק האם יש לו את האמצעים לעשות את זה. אם כן, הוא צריך לקבוע מסגרת זמן ריאלית לביצוע המטרה, ובמקרה של הסרט, הוא בוודאי לא יעמוד במטרה אם מסגרת הזמן שלו תהיה ימים או אפילו שבועות בודדים.

כשאנשים מציבים לעצמם מטרות שאינן בגדר היכולות שלהם, גם מבחינת מסגרת הזמן וגם מבחינת היכולות, ברגע שהם לא משיגים את המטרה בזמן שקבעו לעצמם, הם מרגישים שנכשלו. אימון אישי להצלחה יעזור לנו להתייחס ל"כישלון" בצורה אחרת, בריאה  יותר.

למען האמת, כדאי לאנשים להפסיק להשתמש במונח "כישלון", וכשהם לא עומדים ביעדים שהציבו לעצמם, פשוט לזכור שיעדים הם דבר גמיש, ובעת הצורך, להציב יעדים חדשים. אימון אישי להצלחה יעזור לאנשים להבין שזה לא סוף העולם אם לא עומדים ביעדים שנקבעו, ותמיד יש עוד אפשרות להשיג את מה שרוצים.

לכל אחד יש מטרות שהוא רוצה להשיג במגוון תחומים, אם זה תחום הזוגיות, הקריירה או הבריאות, וכל אחד צריך להתאים את האימון לשם מטרה. למשל, אימון רפואי מתאים למי שרוצה ללמוד איך לחיות בצורה בריאה יותר. אם אתם עדיין לא יודעים מה אתם רוצים להשיג בחיים, אימון אישי כללי יעזור לכם להבין מה עומד בראש סדר העדיפויות שלכם מעצמכם ו/או מהסביבה ומה צריך לקבל יחס מועדף.

אם כן, אימון רפואי או אימון מסוג אחר יעזור לכם להשיג חיים טובים יותר, כאלו שחלמתם עליהם, והכל בהתאם למטרות וליעדים שהצבתם לעצמכם. אם גם אתם רוצים חיים יותר איכותיים, חשוב שתהיו ברורים עם עצמכם לגבי מה אתם רוצים להשיג, ותתחילו באימון המתאים לשם השגת המטרות האלה.

ותמיד תזכרו, שכל צעד קטן שאתם עושים לשם השגת המטרה הוא בעל השפעה גדולה על חייכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב