דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות לחגים שיגרמו לעובדים שלך להתרגש 

מאת    [ 02/01/2013 ]

מילים במאמר: 435   [ נצפה 1524 פעמים ]

אם יש לך חברה ואתם מעסיקים עובדים, בוודאי כבר יצא לכם להעניק לעובדים שלכם מתנות לחגים או מתנות לרגל אירועים אחרים. מתנות לעובדים הן דרך נהדרת באמצעותה בעל חברה יכול להראות לעובדים שלו עד כמה הוא מעריך את העבודה ואת המסירות שלהם. אך יש מתנות שגרתיות, אשר ישאירו את העובדים שלכם אדישים, ולעומתן יש מתנות אשר יכולות לרגש את העובדים שלכם ולהפוך את החג שלהם לכזה שהם לא ישכחו לעולם. אז אם אתם מעוניינים לשבור את השגרה ולהעניק מתנות לחגים שבעת ובעונה אחת יהיו שימושיות ומרגשות, המאמר הזה נכתב בדיוק למענכם.

מתנות לעובדים לשיפור איכות החיים


    • מנוי לחדר כושר – אלא אם כן העובדים שלכם מבצעים עבודה פיזית במשך רוב יום העבודה שלהם, קרוב לוודאי שהם, כמו מרבית האוכלוסיה, לא היו מתנגדים לחטב קצת את הגוף שלהם. מנוי לחדר כושר יעניק להם גישה למגוון רחב של מכשירי כושר וחוגים אשר יעזרו להם להיכנס לכושר ואולי אפילו להשיל ממשקלם כמה קילוגרמים עודפים.
    • סדנת התפתחות אישית – במקום מתנות לחגים שלא מחזיקות מעמד, הענקת סדנת התפתחות אישית במתנה ללא כל צל של ספק תטביע את חותמה על האדם. אנשים רבים אינם יודעים להתמודד בצורה יעילה עם לחצי היום יום, וסדנה מסוג זה תעזור להם להיות אנשים רגועים וחיוביים יותר, וזו בהחלט מתנה שתרגש אותם ותישאר עמם לכל החיים.
    • הרצאה – לפעמים כדי להגיע לשיא היכולת שלנו, כל מה שאנחנו צריכים זה לקבל קצת השראה מאנשים אחרים. הרצאה היא דרך מצוינת לספוג קצת מהניסיון והידע של אנשים מוצלחים, בתקווה ליישם אותם בחיים האישיים שלנו.

 

מתנות לחגים לחג מפנק באמת


    • יום כיף – אם אתם מחפשים מתנות לעובדים שיהיו מעט יותר אקטיביות, מומלץ לבחור לבלות יום כיף יחדיו. אתם יכולים לבחור לבלות יום שלם של פעילויות גיבוש, להתחרות יחדיו במסלולי קארטינג או מיני גולף, ללכת לפארק מים או כל דבר אחר שהעובדים שלכם נהנים לעשות.
    • ספא מפנק – אם אתם מחפשים מתנות לעובדים לרגל החג או לרגל עמידת העובדים ביעדים של החברה, בילוי יום שלם של פינוקים במכון ספא בהחלט יעזור לך להעביר את המסר שאתה מרוצה מהעובדים שלך, וחשוב מכך, שאתה מעוניין שהם ינוחו קצת על זרי הדפנה ויתפנקו בשלווה ובהנאה. אתם יכולים ללכת כולכם יחדיו למכון ספא, להתפנק באיזה עיסוי מרגיע, לרחוץ בג'קוזי, לשבת בסאונה ואפילו ליהנות מטיפולים קוסמטיים.
    • הדפסת משי על כובעים וחולצות – אם אתם מעוניינים לעזור לעובדים שלכם לשדרג את המלתחה שלהם ולהפוך אותה לקצת יותר אופנתית, אנחנו ממליצים על הדפסת משי במתנה. על כובעים או חולצות. כך גם תוכלו להעניק לעובדים שלכם מתנות לחגים בהפתעה: בקשו מהם להביא חולצות או כובעים, והחזירו להם אותם עם הדפסים מעוצבים ואופנתיים. לחלופין, הם יכולים לבחור בעצמם את העיצובים שיקשטו את בגדיהם.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב