דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוק המשיכה - הסוד - כיצד לשנות נסיבות ותוצאות בחיים שלנו 

מאת    [ 02/01/2013 ]

מילים במאמר: 573   [ נצפה 1626 פעמים ]

מאז ההצלחה הפנומנאלית של הספר "הסוד" מאת רונדה ביירן אנו שומעים רבות אודות חוק המשיכה, קונספט שלמעשה קיים בעולם כבר זמן רב. כיום, המדע יכול לגבות היבטים מסוימים ממה שנושאים רוחניים טענו עוד משחר ההיסטוריה. הסוד טומן בחובו הבנה כי אנו יותר משק עצמות ובשר, אנו מתקיימים ברמות שונות, אנו חומר ואנרגיה, גוף ונפש. כשהייתי ילד, ועד לגיל ההתבגרות, ראיתי צבעים מסביב לאנשים, איני יכול לדעת בוודאות אם ראיתי את ההילות של האנשים, אך זה בהחלט נראה מאוד כמו הילה. לא הייתי צריך להגדיר זאת במילים או מונחים, אך היה לי ברור כי זהו מרכיב מהכלים הטבעיים שניתנו לי כדי להעריך האם אנשים סביבי היו בריאים או חולים, טובים עבורי או לא.

הלך הרוח והמודעות כגורמי השפעה רבי עוצמה

זו לא רק מודעות עצמית חזקה, אנו יודעים היום כי לאנשים יש שדה אלקטרו-מגנטי. מטפלים אלטרנטיביים ואוסתאופאטים (כירופרקטים) נעזרים בצילום קיריליאן להערכת השפעת הטיפול על מטופליהם. אנו מורכבים מגוף, רוח ונפש, לרפואה הקונבנציונאלית (אלופאטית) יש עוד מה ללמוד על מי אנחנו על מנת לסייע לתהליך הריפוי הטבעי. הלך הרוח של המטופל הוא קריטי לתהליך ההחלמה וההבראה, ניתן לראות זאת בהשפעה החזקה שיש לאפקט הפלצבו בניסויי תרופות.

הלך הרוח שלנו משפיע על השדה האלקטרו-מגנטי דרך רגשותינו. בעוד שהמוח הוא כלי שיכול לשנות את רגשותינו לגבי מצב מסוים, הוא אינו האיבר החזק ביותר מבחינת אנרגיה – זהו הלב הפועם שמזרים גם לכל הגוף. לכן עלינו להשתמש במוחנו בצורה הנכונה על מנת לשמור על שדה אלקטרו-מגנטי בתדר הנכון. הרגשות שלנו משפיעים על פעילות הלב וכך על זרימת הדם ועל איכות השדה האלקטרו-מגנטי שלנו. ביום מותה של הנסיכה דיאנה בתאונת הדרכים, השדה האלקטרו-מגנטי של העולם השתנה, בגלל שהשדה האישי של כל כך הרבה אנשים השתנה – כאלו חזקים אנחנו! כל אחד יכול להשפיע על העולם ולשנות אותו.

שינוי דרך  המחשבה, האמונה בעצמנו והאופן בו אנו מתמודדים עם מצבים הוא שיכול להוביל לשינוי אישי אדיר וכך לשינוי המשכי שנמשך מעבר לנו.

להישאר חיובי

חלק מהותי נוסף של הסוד ושל תהליכי העצמה אישית הוא להיות חיובי ולהישאר חיובי לאורך הדרך. תחושות חיוביות ואמונה עצמית טובה דרך מודעות עצמית איכותית מעלות את השדה האנרגטי שלנו. חיוביות היא חלק של הסוד משום שבעזרתה אנו מושכים אלינו אנשים והיבטים חיוביים אחרים, אנו מתחברים לדברים בעלי אותו תדר אנרגטי חיובי כמו שלנו!

דמיינו שאתם מכשיר רדיו, שעליו לשנות את רגשותיו כדי להחליף תחנה. נניח שברצונך לעבור לתחנת "העושר", יהיה עליך להיות במצב הרוח ועם הרגשות המתאימים להשגת עושר ושמירה עליו. זו תפיסתי לגבי גיהינום או גן עדן עלי אדמות – אי היכולת או היכולת להתחבר לאותן רגשות חיוביים ולשנות את התפיסה אל מודעות עצמית חיובית וחזקה.

שינוי הגורם והתוצאה

מערכת "הגורם והתוצאה" היא מערכת חשובה מאד במסגרת הסוד והגעה להצלחה בחיים. אנו מבלים יותר מדי זמן בהגבה ולא ביוזמה של פעולה. כאשר נהג אחר מעצבן אותך בבוקר האם אתה נותן לזה להרוס לך את כל היום?

 

בהגבה, אנו נותנים רשות לאנשים או גורמים חיצוניים לקחת פיקוד על רגשותינו, לרוב התוצאה היא שזה גורר אותנו למטה ומביא תחושות שליליות. הלך רוח שלילי לא יכול להוביל להצלחה עפ"י הסוד ועפ"י המציאות בשטח! עלינו להיות מודעים לרגשותינו, לפתח מודעות עצמית טובה על מנת להגיע אל העצמה אישית. להבין באיזה תהליכי "גורם ותוצאה" אנו לכודים וכיצד לצאת מהם, בכוחנו לבצע החלטה מודעת ולהפסיק להתחבר לאותן רגשות שליליים – וזו החלטה אישית של כל אחד ואחת!

עליכם לבחור לקחת חזרה את הפיקוד ולשנות את נתיב חייכם. אתם השליטים בממלכה שלכם והאדונים לגורלכם!

 

 

ליצור את החיים והסביבה שלך בכל מקום - ובכל מצב! להפוך לאדם מנצח ולהגיע לתוצאות יוצאות דופן כדרך חיים! http://www.winnerscode.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב