דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מלבין שיניים-מהו? 

מאת    [ 01/01/2013 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 2194 פעמים ]

מהו חומר מלבין שיניים

החומר שבו משתמשים לצורך הלבנת שיניים, יהיה למעשה סוג של תרכובת מי חמצן שנקראת פראוקסיד. חומר זה חודר למעשה את צינוריות השן ומנקה על ידי חימצון, את הכתמים שנשארו עליה. באמצעות כך למעשה הוא צובע כביכול את השן שלנו בלבן. למעשה החומר מנקה את השיניים שלנו מכל הכתמים שהצטברו עליהן במהלך השנים, כתוצאה מצריכה של ניקוטין, קפאין, צבעי מאכל, ועוד חומרים שידועים כצובעי שיניים. ניתן להימנע באופן מסויים מהצורך בהלבנת שיניים, זאת על ידי ריחוק מהגורמים הסביבתיים הידועים, אך עדיין רבים הסיכויים כי גם לאחר טיפול שוטף בשיניים שלנו, עדיין כעבור מספר שנים, נאלץ להלבין את שיניינו בטיפול כלשהו, כדי להשיג מחדש שיניים לבנות ונקיות יותר.

 למה להלבין שיניים?

מלבין שיניים ידוע כחומר שאינו פוגע בזגוגית השן ואם תהליך ההלבנה מבוצעת בפיקוח של רופא שיניים, הוא גם בקושי יכול לפגוע בחניכיים שלנו. אם כך, תהליך הלבנת שיניים לא יכול להזיק לנו, אלא רק לשפר את צבע השן שלנו וכך נוכל לקבל שיניים לבנות מתמיד. תהליך הלבנת השיניים הוא תהליך שניתן לבצע במספר דרכים שונות כמו משחת הלבנה, סד, מדבקות, או בכלל בטיפול בלייזר. הבחירה בין השיטות השונות תתבצע בהתאם למצב השיניים, צבעם וכמובן מסגרת התקציב.

 למי לא מתאימה הלבנת שיניים

הלבנת שיניים היא אינה הליך קבוע. אם אתם צרכנים קבועים של רכיבים, שמשפיעים על צבע השיניים ואינכם מתכוונים להפסיק את צריכתם לאחר ההלבנה, רבים הסיכויים כי מלבין שיניים לא יסייע לכם לזמן רב. מצב זה מתייחס לצורכי ניקוטין, צבעי מאכל, או קפאין באופן קבוע וגבוה. כמו כן לא מתאימה הלבנת שיניים אצל אנשים צעירים מידי, שכן לשכות העצב גדולות יותר בשיניים בגיל צעיר. בנוסף אנשים עם סתימות בשיניים קדמיות או כתרים, עלולים לסבול מגוונים שונים בשיניים לאחר ההלבנה ולכן לא מומלץ להם לבצע הלבנה, לפחות לא בשיטה עצמאית של משחה או מדבקות.

שיטות לשמירה על השיניים

כדי לשמור על השיניים ולהימנע, עד כמה שניתן, מהצורך בהלבנת שיניים, מומלץ לצחצח את השיניים לפחות פעמיים ביום, ללעוס מסטיק לאחר כל ארוחה (מה שמפחית את הצטברות הכתמים), להשתמש באופן קבוע במשחת הלבנת שיניים ולבקר אצל שיננית כל חצי שנה לפחות לניקוי אבנית. כמו כן הדרך הטובה ביותר להימנע מהצורך להלבנת שיניים תהיה הפחתת שימוש בסיגריות, קפה, תה ועוד מוצרים המכילים חומרים שצובעים את השיניים שלנו ומאלצים אותנו להלבין את השיניים שלנו בסופו של דבר.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב