דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת משאית: 

מאת    [ 01/01/2013 ]

מילים במאמר: 409   [ נצפה 2076 פעמים ]

בעלי עסקים ואנשים פרטיים רבים מתחבטים בשאלה האם עליי להשכיר משאית או שמא לקנות. לאלה ולאלה ישנם יתרונות וחסרונות, ועלינו לבחון ולבדוק את כל האפשרויות הניתנות לבעל העסק הנזקק למשאית.

שימושים של השכרת משאית:

בעל עסק הזקוק לשירותי הובלת ציוד או הסעת סחורה ממקום למקום יכול להשתמש במשאית. כמובן שקיימות ומוצעות להשכרה גם  משאיות גרירה, משאיות קירור ועוד מגוון לא קטן של משאיות, המשאית הינה כלי שימושי אשר משדרג את יכולותיו של כל עסק במידה ויש לו צרכים רלוונטיים.

שירותים הנכללים בהשכרת משאית:

השכרת משאיות משמשת את בעל העסק או את האדם הפרטי למגוון פעילויות. הובלת סחורות, העברת רהיטים ומוצרים כבדים וגדולים באופן קבוע ולאורך זמן, כשאין באמת צורך להשקיע כסף רב בקניית המשאית, כך בעל העסק בעצם מרוויח את היתרונות שבמשאית, היכולת להעביר סחורה רבה וגדולה והאפשרות להיות הכתובת למשימות מורכבות כגון אלה, וללא האחריות הכבדה, ההתעסקות הבלתי פוסקת שבאחזקת משאית. התעסקות הכוללת טיפולים תכופים, אגרת רישוי שנתית, מבחני רישוי שנתיים וכד'. במקום כל הפרויקט הנ"ל שבאחזקת משאית – חברת ההשכרה עושה בשביל המשכיר את רוב העבודה המנהלתית שקשורה במשאית. מבחן הרישוי נעשה בחינתם עבור הלקוח, הטיפולים גם כן, ולמעשה בעל העסק יכול להתרכז בעיקר בתפעול המשאית, נהיגתה ממקום למקום והובלת הסחורות שלמענם הוא השכיר אותה מלכתחילה. לעיתים יש אף שירותים של השכרת משאית כולל נהג. מה שבעצם לא משאיר לבעל העסק דבר מלבד ליהנות מהתוצר של ההשכרה, אך כמובן שלכל אחד העדפות משלו ולא כולם רוצים את כל חבילת השירותים.

אורך זמן של השכרת משאית:

חברות שונות משכירות משאיות, חלקן משכירות ליום יומיים, וחלקן לתקופת זמן ארוכה יותר. בדרך כלל ההשכרה היא למספר ימים, אך ככל שחברת ההשכרה גדולה ובעלת מוניטין, היא יכולה לבוא לקראת הלקוח ולהיות גמישה יותר באפשרויות ההשכרה שהיא מציעה. לפעמים ניתן להשכיר משאיות על בסיס שבועי, או אפילו חודשי, גם המחיר מושפע מכך בהתאם. אם כי כדאי לקחת בחשבון את אלמנט הדלק, ואפשרות התקלות שעלולות לצוץ.

אחת הסיבות שחשוב להשכיר מחברה בעלת שם וותיקה, היא שבמקרה של תקלה יש למי לפנות, אפשר להיות בטוחים שכל ענייני הביטוח סגורים ומסודרים מראש, ובקיצור, שאין אפשרות להשבתה של הפעילות של המשאית מרגע שהושכרה ועד שתוחזר. השכרת המשאית צריכה להוריד מבעל העסק את כאב הראש שבהתעסקות עם ביורוקרטיה סביב המשאית, אם חברת ההשכרה לא יכולה לספק זאת אז הלקוח בבעיה. אך רוב חברות ההשכרה הן חבורת רציניות בעלות שם, אשר באופן גורף מקלות על לקוחותיהן בהתנהלות מול גורמי משרד הרישוי, ביטוח וכיו"ב.

 

מורגן קפיטל היא חברה מומחית ללסינג תפעולי , לסינג מימוני, השכרת מכירת משאיות.


http://www.morgan-capital.co.il/


2456*




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב