דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סרט חתונה כבר עשית? 

מאת    [ 31/12/2012 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 1462 פעמים ]

חבר הכי טוב שלך מתחתן? מזל טוב. בטח אתה חושב "שהלך עליו" הוא צריך להתחיל להפיק אירוע ענק, אישתו לעתיד הולך להתיש אותו במסעות ברחבי העיר אחרי בגדים, ספר, איפור, די ג'יי, צלם, סידור פרחים על השולחנות, סידור אורחים וכו' אתה? אתה רק תצטרך לשמוע על זה ולהנהן. אבל פתאום מתגלה לך שמעבר לאירוע שהוא מארגן אתה פעיל לא פחות. לחינה צריך להגיע, מתנה למקווה אתה צריך לקנות, שבת חתן זה לפני או אחרי החתונה? בכל מקרה אתה צריך להיות נוכח, ארגון מסיבת רווקים גם נופל עלייך. כמות הדברים שאתה צריך לארגן היא לא פחותה מאשר לשמוע חמישה דיג'יים שונים מנסים להסביר איך הם יצליחו להקפיץ את הדודות בחתונה.

אבל רגע לפני שאתה מסכם לעצמך את כל הדברים שאתה צריך לעשות אני פה בשביל להזכיר לך דבר נוסף. מה עם סרט חתונה? כבר הפקת?

אין מה לעשות היום כל זוג מצפה שבחתונה שלו החברים הקרובים יארגנו ויפיקו סרט. סרט מבדח, סרט תיעודי, יכול להיות באנימציה או סתם מרחבי העולם העיקר שיהיה סרט. וחביבי, להפיק סרט יכול להיות סרט. אז קודם כל לפני שאתה ניגש לעבודה אני מציע לך לבצע סקירה של אילו סוגי סרטים נהוג להפיק לקראת חתונה.

-        סרט אנימציה. לסרטי אנימציה כמה יתורנות וכמה חסרונות. היתרון הגדול הוא שכמות הזמן שנדרשת ממך היא לא גבוה. כמו כן אם אתם הרבה חבר'ה וקשה לארגן את כולם יחד או אם אתם ממש מעט חברים וזה נראה לך מביך לעשות סרט רק עם שתי דמויות סרט אנימציה הוא פתרון מעולה. מצד שני יש חיסרון והוא חיסרון גדול. כסף. ללכת לאנימטור זה עסק לא יקר ועלול גם לקחת כחודש עבודה אז יש להיערך מראש.

-        ליפ דאב. לסרטי ליפ דאב לרוב דרושים הרבה אנשים כלומר אם אתם שניים שלושה חברים לא בטוח שזה הפתרון בשבילכם. מוצאים שיר ובוחרים תפאורה מוצלחת. לרוב זה באיזה מקום סגור או ברחוב, מביאים עזרים תומכים. זה יכול להיות כל דבר. מדברים ששייכים לזוג ועד שרשראות הוואי כמובן שהכל תלוי בשיר ובאופי הביצוע ועושים את זה בשוט צילומים אחד.

-        סרט עלילתי. סרט עלילתי הוא מתאים לכולם. בין אם אתם הרבה אנשים מעט אנשים סרט עלילתי יכול להיות טוב. ככל שכותבים תסריט מעניין יותר זה יכול להיות טוב יותר. התסריט יכול להיות כל דבר שאתה מעלה על דעתך, ממשהו מצחיק, דרך משהו מפחיד או אקשן.

-        סטופ מושן. גם כן סוג של סרטים שלא חשובה כמות האנשים שאתם. בין אם אתה לבד או עם עוד 20 חבר'ה אפשרי לעשות את זה. דורש הרבה מאוד עבודה והכנה. ניתן לעשות את זה לבד באופן לא מקצועי או לקחת צלם מקצועי. בסופו של דבר מדובר בסרט שמורכב מהרבה תמונות סטילס המרכיבות אותו והופוכות אותו למשהו מוגמר. על זה נאמר השלם גדול מסך חלקיו.

בקיצור רגע לפני שאתה מתחיל להיות ספליברג תבדוק כמה מה עשו לפניך ותנסה לגרום לסרט לא להפוך לסרט בלהות. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב