דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת הגברה - מדוע מומלץ ומשתלם לשכור מערכת הגברה? 

מאת    [ 30/12/2012 ]

מילים במאמר: 611   [ נצפה 1518 פעמים ]

השכרת ציוד הגברה היא פתרון מעולה בראש ובראשונה מההיבט הכלכלי. נאמר שאנו מתכננים אירוע - אם היינו נדרשים לרכוש את הציוד, היה עלינו להוציא אלפי שקלים. השכרת מערכת הגברה מאפשרת לנו לחסוך את ההוצאה הגדולה הזו ופשוט להשתמש בציוד השייך לחברה מקצועית. מכיוון שרוב האנשים לא עורכים אירועים פעמיים בשבוע אלא יותר בכיוון של פעם פעמיים בחיים - השכרת ציוד הגברה היא הבחירה ההגיונית, במיוחד כשהאלטרנטיבה היא רכישתו באלפי שקלים.

חברות הגברה פונות ללקוחות עם מגוון אפשרויות השכרת הגברה וזאת מכיוון שמדובר באפשרות משתלמת מאוד לשני הצדדים. לשוכרים מדובר בחיסכון של אלפי שקלים בהשוואה לרכישת ציוד הגברה מכיוון שלרוב האנשים אין צורך בציוד כזה למעט לאירוע בודד פעם בכמה שנים. לחברות ההגברה מדובר גם כן בעסק משתלם למרות אחוז רווח די קטן. השאיפה של כל חברת הגברה שמשכירה ציוד ללקוחות פרטיים היא שהציוד תמיד יהיה בשימוש או לפחות בתנועה, מלקוח, חזרה לעסק וישר ללקוח הבא. לסיכום נושא המחיר, השכרת הגברה מאפשרת לצרכנים לשכור ציוד מקצועי באיכות גבוהה ובמחיר סביר בהחלט.

חבילת הגברה בסיסית (סדר גודל של 30 איש) כוללת רמקול מוגבר 10", מיקסר, חיבור למחשב / נגן / טלפון, ומיקרופון. חבילת השכרת הגברה כזו מתאימה לאירועים קטנים, מצגת, הקרנה, ועוד. כשמדובר באירוע גדול או מורכב יותר, נצטרך ציוד נוסף. למיקרופון אפשר להוסיף סטנד וכך גם לרמקול כדי לשפר את הפיזור של הצליל בחדר. לרוב האירועים רמקול מוגבר תהיה הבחירה האידאלית - מדובר ברמקול עם מגבר המובנה, מה שהופך את הציוד לקומפקטי יותר. אם המוזיקה שלכם היא על כרטיס USB, או בכרטיס זיכרון, תשמחו לדעת שאתם יכולים לחבר מדיה דיגיטלית ישירות לרמקולים. לצורך כך יהיה עליכם לשכור בידורית. בידורית הינה רמקול מוגבר עם תוספות מיוחדות הכוללות כניסות אודיו רבות ומיקסר מובנה. אם מדובר באירועים גדולים יותר כמובן שתזדקקו לרמקולים גדולים יותר - 12" או 15" כשישנה כמובן גם אפשרות להוסיף רמקולים נוספים כך שיהיו שניים או אפילו ארבעה.

חברת הגברה מקצועית יכולה "לתפור" פתרונות השכרת הגברה לכל לקוח ולקוח. כל לקוח זקוק לפתרון הגברה שונה, בהתאם לאופי וגודל האירוע המתוכנן. מערכת הגברה מושכרת בד"כ כוללת רמקולים עם עדיפות ברורה לרמקולים מוגברים ואפשרות לשכור בידורית (לקריוקי). בין רכיבי ההגברה המרכזיים ניתן למצוא גם מיקרופונים, מיקסר אודיו, פלטת די.ג'יי (נגני CD ומיקסר במארז משותף), מקרן, מגבר, ועוד.

השכרת ציוד הגברה היא פתרון מעולה גם מההיבט הכלכלי. אם היינו נדרשים לרכוש את הציוד, היה עלינו להוציא אלפי שקלים. השכרת מערכת הגברה מאפשרת לנו לחסוך את ההוצאה הגדולה הזו ופשוט להשתמש בציוד השייך לחברה מקצועית. מכיוון שרוב האנשים לא עורכים אירועים פעמיים בשבוע אלא יותר בכיוון של פעם פעמיים בחיים - השכרת ציוד הגברה היא הבחירה ההגיונית, במיוחד כשהאלטרנטיבה היא רכישתו באלפי שקלים.

מבחינת עוצמת ההגברה, בד"כ יש צורך לפחות ברמקול בודד של 200W. רמקול כזה מתאים לאירוע של עד 30 איש. לאירועים קטנים יותר ניתן למצוא רמקולים פחות עצמתיים. ככל שכמות אנשים גדלה כל יש צורך בעוצמת הגברה גדולה יותר ואפשר להגיע בקלות לזוג רמקולים של 800W (עד 60 איש) או לרביעיית רמקולים של 1600W (עד 200 איש).

השכרת הגברה היא שירות מבוקש מאוד ע"י אנשים רבים שמעוניינים להפיק בעצמם אירוע כלשהו. איך תוכלו לבחור את הציוד המתאים לכם? מומלץ להתייעץ עם חברת ההגברה. אנשי הגברה מקצועיים ישמחו לתת לכם את המידע הדרוש וטיפים להצלחת האירוע. אחרי הכל זה גם אינטרס שלהם שהאירוע שלכם יעבור בצורה החלקה והטובה ביותר.

אין תחליף לייעוץ אישי, גם כשזה נוגע להשכרת הגברה. השאלה הראשונה שתישאלו היא מה הצורך שלכם בציוד - לאיזה אירוע זה מיועד, איזה אולם, מהו גודל השטח שבו האורחים שלכם יימצאו, ובכמה אזורים מדובר, וכן הלאה. לפי הנתונים האלו, חברת ההגברה תדע איזה ציוד לספק לכם כך שתהיה התאמה לדרישה האמיתית בשטח.

אירועים שדורשים הגברה והשכרת הגברה מתחלקים לאירועים בשטח סגור ושטח פתוח. פרמטר נוסף שעליכם לדעת מראש הוא כמות האנשים שצפויה להגיע לאירוע. חברות הגברה יודעות להתאים את עוצמת הרמקולים לכמות האנשים הצפויה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב