דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 משחקים ופעילויות ליום הולדת אבירים 

מאת    [ 30/12/2012 ]

מילים במאמר: 518   [ נצפה 3642 פעמים ]

הילד שלכם חולם להיות אביר ליום אחד? תוכלו לארגן לו יום הולדת אבירים בקלות, עם משחקים ופעילויות המתאימים לנושא יום  ההולדת. להלן מספר טיפים ורעיונות ליום הולדת אבירים מלא תוכן וקל להפעלה.


    • סיפור מסגרת אבירים - כדאי להתחיל את ההפעלה ליום הולדת אבירים עם סיפור מסגרת על ממלכה קסומה בה חיו התושבים באושר תחת שלטונם של מלך ומלכה אהובים. עד שיום אחד הגיע דרקון נורא, גנב את אוצרות הממלכה מתחת לאפו של מסדר האבירים והחביא אותם. וכעת, תפקיד הילדים-אבירים הוא למצוא את תיבת האוצר שהחביא הדרקון. מומלץ לשלב בסיפור פיסות מידע על עולם האבירים: באיזו תקופה היו אבירים, מה היו כלי הנשק שלהם, מה היה תפקידם בממלכות וכיו"ב.
    • חפש את המטמון אבירים – את תיבת האוצר ימצאו האבירים לאחר שיעברו מספר משימות (לקטנטנים ניתן להסתפק ברמזים בלבד) אשר יבחנו את אומץ ליבם, דיוק ומהירות.  לאחר שיעברו מגוון של משימות ימצאו את תיבת האוצרות.
    • יצירת חרב או מגן קרב – פעילויות היצירה ליום הולדת אבירים הנן רבות ומגוונות: קישוט מגני קרב, קישוט חרבות אבירים, קישוט גלימות אבירים, קישוט כתרי אבירים (כן, לאבירים היו כתרים, הידעתם?) וכיו"ב. מגן קרב או חרב תוכלו להכין בקלות מלוחות פוליגל (שבלונות למגן קרב או חרב תמצאו בקלות ברשת), ואת הכתר מבריסטול עבה בצבע זהב. אביזר היצירה ישמש את הילדים בהמשך החיפוש אחר תיבת האוצר וגם יהווה פרס אותו יעריכו הילדים יותר מהרבה פרסים אחר שיקבלו בהמשך. 
    • חציית הים המזוהם – בדרך אל תיבת האוצר על האבירים הצעירים לחצות ים שוצף ומטונף. איך עושים זאת? גוזרים בריסטול אפור בצורת סלעים, מפזרים אותם בשורה, במרחקים משתנים זה מזה (כדי לאתגר את הילדים) ומספרים לילדים כי עליהם לקפוץ מסלע לסלע בלי לנגוע במי הים המזוהם. כל ילד שעובר בהצלחה את המשימה מקבל פרס קטן (מטבע זהב, קעקוע של אביר ועוד).
    • איתור דרקונים – לפני הקרב הבלתי נמנע מול הדרקון הנורא, נתקלים האבירים במסעם במשימה נוספת: איתור דרקונים קטנים. לצורך המשימה עליכם לקנות דמויות קטנות של דרקונים (חנויות הכל בדולר מציעות שפע של דמויות, ואם אין דרקונים גם מיני חרקים יעשו את  העבודה), להחביא אותם ברחבי הבית או הגינה ולהורות לילדים לאתר את המזיקים המאיימים... הילד שמצליח לאסוף את כמות הדרקונים הגדולה ביותר מנצח במשימה.
    • נעץ את זנב הדרקון – מציירים דרקון ענק על בריסטול (ילד יום ההולדת ישמח לעזור), אך ללא הזנב. מכינים פתקיות קטנות של זנב הדרקון החסר כמספר הילדים המוזמנים. מחלקים לילדים את הפתקיות, וכל ילד בתורו אמור לנעוץ את זנב הדרקון במקום הנכון על הפוסטר, אבל כשעיניו מכוסות.
    • קליעה למטרה – כדי לבחון את רמת הדיוק של האבירים הצעירים, הכינו מראש משחק קליעה למטרה, ותנו לאביר הדייקן את הפרס.
    • מרוץ שליחים – כדי לבדוק מי האביר הכי מהיר, ערכו תחרות מרוץ שליחים בשקי קפיצה. העמידו את הילדים ב- 2 טורים, תנו לראשון בכל טור שק קפיצה והתחילו בתחרות. הקבוצה הראשונה שאחרון אביריה מגיע ראשון לקו הסיום – זוכה בתחרות.
    • בינגו אבירים – ניתן להכין כרטיסיות עם פריטים ודמויות מימי הביניים (מלך, מלכה, אבירים, דרקונים, נסיכה, טירות, כלי נשק מהתקופה וכיו"ב), לחלק לילדים ולערוך תחרות בינגו.
    • פיניאטה תיבת אוצר – את סיום הפעילויות תוכלו לחתום עם טקס פתיחת פיניאטה בצורת תיבת אוצר.

שירה דיין הינה בעלת אתר Party in a Box, המשווק את כל הציוד והאביזרים ליום הולדת מושלם: כלים חד פעמיים, קישוטים, תכני הפעלה ופרסים לילדים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב