דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב פנים- הופכים חלל ריק למקום עם סטייל 

מאת    [ 30/12/2012 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 1525 פעמים ]

נמאס לכם ממראה הדירה או הבית בו אתם מתגוררים? רוצים לחדש את חלל המגורים שלכם? מעוניינים ליהנות משירות מקצועי שיעניק גם לכם עיצוב ייחודי משלכם? זה הזמן לדעת הכול על שירותי עיצוב פנים המוענקים לכם על ידי בעלי מקצוע איכותיים מתחום העיצוב, האדריכלות וה-הום סטיילינג.

שירותי עיצוב פנים מיועדים לכל אחד ואחת מכם המעוניין לבצע בחלל המגורים העומד לרשותו שינוי כזה או אחר, שיאפשר לו ליהנות לא רק ממראה חזותי מרהיב, אלא גם מניצול פונקציונאלי של המרחב הדירתי העומד לרשותו. עיצוב פנים הוא למעשה הגדרה כוללת המתייחסת לכל חללי הדירה, המשרד, המבנה או הנכס העומד לרשותכם.

המרחב הדירתי שלכם- הידע המקצועי של מעצב הפנים!

כל הליך של עיצוב פנים מתחיל בהגדרת החלל והמרחב הדירתי או המשרדי בהתאם לצרכי דייריו והעושים בו שימוש. עיצוב פנים חייב להתבצע תוך כדי אפיון הצרכים השונים שלכם בתוך המרחב הדירתי, וזאת על מנת לאפשר לכם "ניצול" חכם יותר של השטח העומד לרשותכם, וכמו כן, ניצול פונקציונאלי של המרחב. עיצוב פנים בדירות ובתים פרטיים מתמקד בכל אחד מחללי הדירה השונים באופן נקודתי, ולעיתים ניתן לאפיין את מטרות העיצוב במסגרת הגדרת קונספט עיצובי לכל חלקי הדירה, לדוגמא: עיצוב פנים באווירה כפרית, הייטקיסטית, אירופאית וכדומה.

עיצוב פנים מתבצע על פי תכנון יסודי וקפדני של כלל המערכות הנלוות להליך העיצוב, כגון: תשתיות חשמל, תאורה, מיזוג אוויר, אינסטלציה ועוד. במקביל, עיצוב פנים עוסק באופן ישיר במיקום והצבת פריטי הריהוט בתוך חלל הדירה או המשרד, וכל זאת לאחר גיבוש רעיונות יצירתיים ופונקציונאליים לעיצוב הדירה או המשרד.

הטכנולוגיה בשירות העיצוב!

כיום, מעצבי פנים רבים מאפשרים לכל אחד ואחת מכם ליהנות מהדמיות תלת מימד המאפשרות לכם להתבונן בתוצאה הסופית של הליך העיצוב עוד בטרם תחילתו. הדמיות התלת מימד הן כלי העבודה המרכזי של מעצב הפנים המודרני, והן מסייעות לו להמחיש לקהל לקוחותיו את אפשרויות העיצוב השונות. בנוסף, הדמיות התלת מימד מאפשרות לכל אחד ואחת מכם לבחון מספר רב של חלופות עיצוב, התאמת צבעים, פריטי ריהוט, ניצול מרחבים דירתיים ועוד, ורק לאחר שתגיעו לגיבוש ההחלטה האידיאלית ביותר עבורכם, יחלו העבודות העיצוב בפועל.

הליך עיצוב פנים המיושם באמצעות טכנולוגיית התלת מימד מאפשר לכם לבחור פריטים גדולים כקטנים בכל מרחבי הדירה העומדת לרשותכם, לרבות, בחירת צבעי הריפוד של רהיטי הבד שלכם, בחירת טקסטורות צבע לקירות הדירה, בחירת ידיות לארונות הקיר או המטבח, בחירת צבע אריחי הקרמיקה בחדרי האמבט ועוד מגוון נרחב של פריטים שיתאימו בדיוק לסגנון העיצובי שלכם.

זה הזמן להכיר מקרוב את היכולות המקצועיות של מעצבי הפנים היצירתיים והמוכשרים הפועלים בתחום זה, זה הזמן להכניס רענון ועיצוב שונה למרחב הדירתי שלכם, זה הזמן להום –סטיילינג אמיתי ואיכותי במיוחד!

בעלת חוש מפותח לעיצוב, חובבת את כל נושא עיצוב פנים הבית, הסביבה והמשרד. מתעניינת מאוד בנושא הנדל"ן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב