דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הנסתר כבר גלוי מזמן, הקשר בין מדע לרוחניות - פיזיקה קוונטית והקשר שלה ליצירת מציאות חיינו (חלק 3) 

מאת    [ 29/12/2012 ]

מילים במאמר: 856   [ נצפה 2090 פעמים ]

בוא נחזור לרגע לויכוח בין איינשטיין ויאנג - האם האנרגיה היא גל או חלקיק.

זה המקום בו פיזיקה קוונטית נהיית ממש מרגשת, וגם עלולה “להיתפס” כמוזרה!!

זה רחוק מאוד ממה שרובינו למדנו בבית ספר.

אנחנו מתקרבים, אני מבטיחה.

כאן נכנס לתמונה מדען מבריק נילס בוהר, אשר היה חתן פרס נובל בשנת 192. הוא עזר לפתור את הדילמה של אנרגית גל/חלקיק ועבודתו על מחקר מבנים תת-אטומיים הוסיפה כיוון חדש לתיאורית איינשטיין. שלא כמו איינשטיין, נילס בוהר האמין … או לפחות הייתה לו “תחושת בטן”,שהאנרגיה יכולה להיות בשני מצבים – כגלים או כחלקיקים.

למעשה אינשטיין ובוהר התווכחו על זה לעתים קרובות במשך שנים.

בשלב הזה עניין הזה לא הוכח מדעית, אבל העובדה שהכול מסביב אנרגיה – הוכח.

אנסה לנסח את זה אחרת, כל דבר הקיים ביקום כולו, אשר מחולק עד לרמה הטהורה הבסיסית ביותר שלו ונמדד בעזרת המכשירים המדעים המתוחכמים ביותר, הוא רק תדר רוטט של אנרגיה, אשר מצטופף יחד עם האנרגיה באותה תדירות הרמונית, כדי ליצור מה שאנחנו “תופסים” – מציאות וכתוצאה מכך חוויות בעולם הפיזי.

אבל זה נהיה אפילו יותר טוב מזה!

אם כך, מדוע לא הינו מודעים לזה עד עכשיו?אם פיזיקה קוונטית קיימת ועובדות האלה ידועות כל כך הרבה זמן, למה אף אחד לא סיפר לנו את זה עד עכשיו?

ובכן … אם הייתה לוקח קורסים מתקדמים באוניברסיטה בפיזיקה קוונטית הייתה יכול לדעת את זה.מדוע?פשוט מאוד, בגלל שמגיל קטן אתה מוצף בהרבה מקרים באמונות שגויות ובהבנות של איך דברים “עובדים”. למעשה, רוב מערכות החינוך הציבוריות ברוב המקומות בעולם, עדיין מלמדים את תורת הפיזיקה הניוטונית המיושנת.

בו נחשוב לרגע על השלכות של מה שגילינו עד עכשיו.אם כל הדברים, בלבה שלהם מורכבים מאותה רטט של אנרגיה טהורה, ללא קשר אם זה גלים או חלקיקים … ואני מתכוונת לכל הדברים הנראים והסמויים, כולל אותי ואותך, זה אומר שמה המורים החכמים ביותר בהיסטוריה של העולם לימדו והטקסטים רוחניים הראו במשך אלפי שנים, אנחנו “באמת אחד”!

כדי לעשות את זה קצת יותר קל לתפיסה, לסלק את “התפיסה” של מה שאתה רואה בתור מוצק הקיים, כגוש רוטט בצפיפת של אנרגיה, תוכל להבין כי כל הדברים,כולל אותך, אותי, את השכן, את הרופא וגם כל הדברים האחרים, הם לא יותר מאשר גוש רוטט של אנרגיה טהורה הסובבת וקשורה לכל דבר אחר …כל דבר אחר.

אני יכולה להבין אם יש לך תחושת ספק ואי נוחות בשלב זה.אבל אנא תישאר איתי לעוד כמה פסקאות והכול התחבר בצורה הגיונית ביותר.

זה לא משהו שאני המצאתי וזה לא משהו שאני יצרתי יש מאין, זה מוכח מדעית ומתועד היטב, מרגע שהתגלה על ידי חתני פרס נובל, ואת האמת הזאת לימדו במשך אלפי שנים בחוגים רוחניים שונים ובקבלה.

האימות המדעית התאפשרה בעזרת פיזיקה קוונטית … יכולתם של המדענים להתבונן על אמת של התורות הרוחניות העתיקה בפועל קיימת כבר למעלה מ – 80 שנה.

היום בעידן הטכנולוגי, מדענים הוכיחו בצורה מוחשית בעזרת פיזיקה קוונטית, את מה שחכמים ומיסטיקנים דיברו ולימדו לפני הרבה מאוד זמן.

דברים די עמוקה, אתה לא חושב?תאמין או לא, זה נהיה יותר טוב מזה!

למעשה, ניתן לראות שפיזיקה קוונטית מספקת כמה רמזים די ברורים, שהדברים כמו חוש השישי ועוד חושים נוספים, יכולת הפרטית שלך ליצור את התוצאות הרצויות בחייך – הם הרבה מעבר לאיזה תיאוריה שנמצאת אי שם. מי שפתוח ומוכן לחפש, יראה כי לכולנו יש יכולת להפיק תועלת מזה (שכיום מובנת לצערי מאטים בלבד) וניתן להשתמש בה בכל מצב שנבחר.

אני עוד זוכרת בהיותי נערה, כשלראשונה שמעטי את הרעיון ש”אנחנו אחד”, בשל חוסר מודעות והבנה עמוקה יותר ורק על בסיס המוסר “המוגבל” שקיבלתי וחוסר ידע טוטאלי בפיזיקה קוונטית ומכניקה קוונטית, האמנתי כי אדם אשר יש לו יכולות “על” עושה זאת על ידי שימוש בחומרי הזיה או “עובד” עלינו.

שינוי בתפיסה, כפי שכבר מזמן גיליתי, קרה והתבסס רק על סמך יכולת שלי לקבל דברים שלא ברורים לי, לקחת יוזמה ולהיות סקרנית לגבי איך הדברים באמת עובדים.

מה שאני גיליתי לך כאן, היא תוצאה של שנים רבות של מחקר עצמאי נרחב, הרבה ניסיון וטעייה אישית, והמוסג “אנחנו אחד” לגבי נכון להיום ב 100%!

זה לא משנה מה תבחר ללמוד, רוחניות, פיזיקת הקוונטית, את ההפיזיולוגיה האנושית, את הכוח של המוח האנושי או פשוט תצפה על הטבע, כל הדרכים יובילו אותך למסקנות מאוד דומות:

כל הדברים שגיליתי לכאורה נפרדים, אך האופן מורכז קשורים … ו

הכול בליבה שלהם מורכז מאנרגיה טהורה, והכול גם הנראה (פיזית) וגם הסמוי (מטאפיסית) קשור לכל דבר אחר ברמת המסה של אנרגיה טהורה הרוטטת ללא הפסקה.

טוב, אני באמת מתרגשת. אנחנו מה זה קרובים לסוף….

בו נחזור לגילוי של איישטיין : E = mc2 ……

גילוי של איינשטיין היה מדהים בפני עצמו, אך זה היה זמן רב לפנישתגלה גילוי נוסף עוד יותר מדהים.

כאשר איינשטיין לראשונה גילה את האמת לגבי האנרגיה, הוא הגיע למסקנה כי למרות שכל הדברים נגזרו כתוצאה מאנרגיה הזאת, אשר באותו זמן נמצאה כחלקיקים וכאמור הם משדרים בתדר של אנרגיה רוטטת, ושהכול קורא כתוצאה מזה, זה קורא באופן אקראי ללא כל הפרעה או השתתפות הפרט.במילים אחרות הוא הגיע למסקנה כי האירועים, התנאים והנסיבות אשר קוראים ביקום קוראים כתוצאה מכוח חיצוני כלשהו ובלתי משתנה.

הוא האמין שדברים “כפי שהם” ואף אחד חוץ מאלוהים, או מה שאתם תופסים בתור מקור החיים, לא יכול לשנות אותם.

כאן, התגליות שנעשו בעצמאות פיזיקה קוונטית ממש מרגשות. אם תוכל לשמור על “ראש פתוח”, תוכל להבין בבירור שקיים סוג אחר של כוח…. כוח בלתי מוגבל שאתה ורבים לא מודעים לו, שיכול לשנות את החיים שלך, כל היבט בחיים שלך.

הינה הסיבה …

המשך יבוא...

מירי בלנק – החלופה המעשית לטיפול פסיכולוגי - לתוצאות מהירות שמאפשרות לחיות טוב יותר. בעלת תואר ראשון Bsc במחשבים. בוגרת 3 שנות לימוד בשיטת ניאו-הומנולוגיה ומטפלת משנת 2005. בוגרת קורס מגשרים ב"גבים – המרכז הישראלי לגישור ואימון". בוגרת קורס הנחיית קבוצות ב"ת.ל.מ. - רשת ארצית לטיפול פסיכולוגי, ייעוץ איבחון והכשרה".   דף הפיסבוק:  http://www.facebook.com/NeoPsychology




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב