דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע אנו צריכים הלוואות חוץ בנקאיות 

מאת    [ 28/12/2012 ]

מילים במאמר: 440   [ נצפה 1596 פעמים ]

האם הלוואה מהבנק היא האופציה היחידה

לא מעט ישראלים רואים בשנים האחרונות כיצד הבנק הוא לא הכתובת היחידה ברגע שרוצים לקבל הלוואה מסוימת. את המושג הלוואות חוץ בנקאיות כבר שומעים היום כמעט בכל פינה, ורבים הם אלו שנעזרו בסוגי הלוואות שונים שמעניקים גופים מסחריים, חלקם מוכרים יותר וחלקם מוכרים פחות. חשוב להבין שקבלת הלוואה חוץ בנקאית אין הדבר אומר דווקא הלוואה מהשוק האפור (למרות שגם כאן מדובר בגוף חוץ בנקאי).

 

הלוואות חוץ בנקאיות הן מוצר פיננסי שמשווק ע"י גוף פיננסי המסוגל לנהל ענייני כספים מעין אלו. כל זה נעשה תחת פיקוח של משרד האוצר, ואפשר למצוא בין הגופים המסחריים השונים גם חברות אשראי, חברות ביטוח וכיו'. כל הרעיון הוא להציע למגוון רחב של לווים אפשרות לקבל סכומי כסף שונים בתנאים תחרותיים יותר, ולא פחות חשוב, גם אם לווים מסוימים מתקשים לקבל מימון מסוים מהבנק שאיתו הוא עובדים.

 

סיבות רבות לבקש הלוואה

בזכות הלוואות חוץ בנקאיות אפשר לראות כיצד גובה הריבית יכול להיות אטרקטיבי וכיצד רמת הביטחונות שיידרשו מהלווה יכולה להיות נמוכה משמעותית. כך, רבים בישראל מגדילים את אפשרויות המימון שלהם בלי כל תלות במסגרת חשבון הבנק שלהם או בהגבלות שונות שהבנק יוצר לגבי החשבון שלהם. אין ספק שאטרקטיביות זו יכולה להקל רבות בקבלת הלוואה ולאפשר כמעט לכל אחד לקבל סכום מסוים לכל מטרה.

 

כך אנו רואים כיצד לא רק קניית רכב או רצון לשפץ את הבית או לצאת לחו"ל הם אלו שבעטיים מבקשים אנשים שונים הלוואה חוץ בנקאית, אלא שגם רכישה של דירה יכולה להיות כזו שתיעשה בזכות הלוואת משכנתא ממוסד פיננסי שאינו בנק. כך, בין רצון לכסות על חובות שונים של משק הבית או של העסק ובין רצון לבצע פעולות שאי אפשר היה לבצע בעבר (מפאת חוסר במימון) יכולים רבים להסתמך על הלוואות חוץ בנקאיות.

 

כיצד מקבלים הלוואה חוץ בנקאית

מי שמבין שהלוואה ממוסד שאינו בנק יכולה להתאים לו יבקש גם לדעת כיצד אפשר לקבל הלוואה כזו. לכן חשוב להדגיש שבשוק הדינאמי שישראל מציגה בשנים האחרונות חשוב להתעדכן ולראות כיצד חברות שונות נכנסות לתחום ההלוואות, ויש לא מעט אפשרויות להגיע בקלות למוסד מסוים על מנת לראות מה בדיוק מוצע שם. יש להתכונן לכך בצורה רצינית מאחר והמלווים ירצו לבדוק את יכולתו של כל לווה להחזיר את הכספים שלווה.

 

על כל פנים, הלוואות חוץ בנקאיות ניתנות לאנשים בעלי מטרות שונות ע"י גופים מסחריים שצוינו לעיל וגם ע"י בתי הלוואות, חברות מימון, קרנות, בתי השקעות ועוד. כל מי שמבקש למצוא את ההלוואה הנוחה והמשתלמת ביותר צריך לעשות בדיקה יסודית ולהשוות בין התנאים של כל חברה. אחרי הכול, גם הבדל של עשיריות אחוז על הלוואה מסוימת או גם אפשרות סבירה יותר להצגת ביטחונות עבור הלוואה כלשהי הם בעלי חשיבות רבה בעתיד. 

י.ש.ש סיוע לחייבי בנקים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב