דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת מקרנים ומסכים לאירועים 

מאת    [ 27/12/2012 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 2154 פעמים ]

כיום ניתן לשלב מצגות שקפים והקרנות סרטים באירועים שונים וזאת הודות לאופציה הקיימת כיום בשוק של השכרת מקרנים ומסכים. אופציה נפוצה אשר מביאה לידי הציבור את האפשרות להשתמש במקרנים מסוגים רבים, מקדמת הטכנולוגיה, וזאת לעיתים קרובות אף ללא צורך באיש מקצוע. שילובם של מקרנים באירועים שונים מאפשר שילוב של אטרקציה מהנה לאירוע. כאשר בין מגוון האירועים בהם ניתן כיום למצוא שילוב של השכרת מקרנים ומסכים הם: חתונות, מסיבות רווקים/רווקות, מסיבות בר/בת מצווה, כנסים, אירועי השקה וכ'ו.

אודות שילוב המקרן באירוע:

כאשר מדובר על השכרת מקרן נייד ואם גם צריך מסך אז לשלב מקרן + מסך, מדובר למעשה בפתרון המושלם במקרה בחרתם לשלב סרט באירוע שלכם ובמצב בו קיים ברשותכם סרט אותו ערכתם והשקעתם בו מאמץ ותרצו להקרין באירוע שלכם. השכרת מקרנים ומסכים הינה יכולה לשמש אתכם בצורה מושלמת לצורך הצגת הסרט או המצגת אותם הכנתם באופן מקצועי ומרשים.

כמובן שקיימת אפשרות לבצע השכרת מקרן וידאו בלבד, כאשר זה מצריך רק קיר לבן וחלק אשר ישרת אותכם כמסך לכל דבר. אך חשוב להבין כי ההקרנה על הקיר הינה בולעת אחוז כלשהו מעוצמת המקרן. בשל כך עדיף להיעזר ולהשתמש במסך אשר מנצל את האור המשודר מן המקרן באופן מלא אשר אינו בולע אור.

לאינפורמציה נוספת אודות מקרן

תפעול המקרנים כיום:

בעבר הייתה חשיבות עליונה לתפעול נכון ומקצועי של המקרנים. המקרן היווה מוצר לא מוגמר בפני עצמו וצריך היה להיות מלווה באיש מקצע שישיג את האפקטא הרצוי ממערכת ההקרנה. היום הטכנולוגיה הביאה את מערכות ההקרנה למצב בו הן מספקות תוצר מרשים גם ללא עזרתו של איש מקצוע.

לא תמיד יש צורך בהזמנת איש מקצוע שילווה אתכם במהלך ההקרנה, כאשר אתם מעוניינים לבצע השכרת מקרן נייד, ולכן לעיתים קרובות השכרת המקרן נעשית משימה פשוטה יחסית, והאפקט המושג הינו אפקט מקצועי ומרשים מאוד.

כיום בשל טכנולוגיה מתפתחת  ניתן לבצע השכרת מקרנים ומסכים ללא צורך בבעל מקצוע אשר יסייע בעדכם לתפעל את המקרן. וזאת מאחר ותפעול המקרנים הינה פעולה קלה ופשוטה אשר כל אחד יכול לבצע.

השכרת מקרנים לאירועים וציוד נלווה

קיים מצב בו כאשר אנו מבצעים השכרת מקרן לאירוע שלנו שבו תהיה דרישה למערכת הגברה אשר ניתן גם לשכור. מצב זה לרוב יתרחש כאשר אנו מעוניינים לבצע הקרנת סרטים וקליפים הכוללים פסקול. כמובן שמערכת הגברה מוסיפה לחווית ההקרנה, עם זאת חשוב לציין שלא תמיד אנו צריכים לשלב מערכת הגברה ברמה הגבוהה ביותר, או כזו שדורשת השקעה מרובה, שכן סרטים ומצגות רבות, כוחם בוויזואליות, ומערכת הגברה ביתית רגילה יכולה בהחלט לעשות את העבודה ולהשלים את החוויה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב