דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לרכוש ידידים והשפעה - נוסחה ליצירת חברים 

מאת    [ 25/12/2012 ]

מילים במאמר: 944   [ נצפה 8237 פעמים ]

איך ליצור קשר

הנוסחה בת חמשת הצעדים שתשפר את היכולת שלכם ליצור חברים במהירות. אם תצליחו להתמחות ב 5 הצעדים הפשוטים הללו, אני באמת מאמין שזה יכול לעזור לכם ליצור קשרים ולהתחבר עם כל מי שתרצו. זה יעזור לכם ליצור חברויות ומהר.

מסתבר שאנחנו בני האדם עושים את הדברים שאנו עושים בצורה צפויה או ידועה מראש. מה שאני מתכוון הוא שכשאנחנו נפגשים עם אנשים הצעדים שלנו צפויים.

ודאי שמעתם על אנתרופולוגים שיוצאים ללמוד על אנשים באופן אובייקטיבי וצופים עליהם כדי לראות כיצד הם חיים.

הם גילו שאנשים שפוגשים אחד את השני, בין אם זה בענייני עסקים, רומנטיקה או סתם חברים הם תמיד עושים דברים מסויימים בצורה קבועה.

לדוגמא: כששני אנשים פוגשים אחד את השני בפעם הראשונה, אולי לא תבחינו אבל לרוב 30 השניות הראשונות הן לחשב באופן תת מודע מי הולך לשלוט על היחסים.

אני מודע שזה לא נשמע נהור במיוחד אבל אם תתחילו לשים לב תראו שזו אמת. וזה לא משנה מי מסתכל ראשון בעיניים, מי מחייך ראשון  או מי לא מסכים ראשון - זה הכל קטע של המשחק החייתי בתת מודע.

עכשיו, כשאנשים קוראים זאת הם יגידו ובכן אני לא עושה את זה. או שהם חושבים שאחרים שעושים זאת הם פחות מפותחים.

החדשות הן : כולנו עושים זאת. אתה לא יכול לשלוט בזה וגם לא אני. זה פשוט קורה, וזה ימשיך לקרות.

עכשיו כשזה נאמר, רק בגלל שיש לנו בני האדם תכנות מוקדם שעל פיו אנחנו פועלים כשאנחנו פוגשים אחד את השני זה לא אומר שאנחנו צריכים לפעול באופן עיוור. למעשה, ככל שאנחנו מודעים יותר לשגרה הזו ויותר ערים אנחנו הופכים להיות יותר פרודקטיביים תהיה לנו יותר הצלחה בתחום האישי ובתחום העסקי וכמובן במערכות יחסים בכלל.

אתה רוצה שאנשים יאהבו אותך, יסמכו עליך, יושפעו ממך ויעבדו איתך באופן מוצלח אתה צריך ליצור איתם קשר ולבנות אמון. במילים אחרות אתה צריך לבנות איתם יחסי ידידות - חברות.

חמישה צעדים ליצירת ידידות-חברות:


    • צור חיבור עם מישהו שיש לך איתו משהו משותף
    • כדי ליצור עומק ביחסים שתף את האדם במשהו שיש לו ערך אישי שלך או עליך.
    • תן,תן,תן, קבל....תן,תן,תן, קבל...  בנה דיאלוג ליחסים מתמשכים.
    • אזן את הצרכים שלך ושל הידידות-חברות על מנת להעמיק את היחסים.
    • צור מרחב יחודי בתוך קבוצה - ואז צור קבוצה בעצמך.

 צעד 1: צור חיבור עם מישהו שיש לך איתו משהו משותף

בתחילת מערכת היחסים זה קריטי לזכור שאתה והאדם האחר חיים במציאות שונה. אפילו שנדמה שכולנו כאן ביחד באותו העולם, אנחנו בעצם משדרים באופן שונה לחלוטין. אני מדמיין שיש מסך קולנוע ביני לבין האדם השני שאני פוגש ושנינו מקרינים סרט שונה לחלוטין על המסך.

אפילו שנדמה שאין הבדל יש הבדל גדול בצורה שבה אנו רואים את העולם ואחד את השני. לכן זה כל כך חשוב, באותן שניות ראשונות, ליצור חיבור - להיפתח למציאות משותפת עם האדם השני. וכן זה חשוב מאוד שהחיבור יהיה ממשי. במילים אחרות שהדבר יהיה חשוב לשנינו.

 בני אדם הם יצורים מעניינים. כשמשהו מעניין אותנו באופן אישי זה הופך להיות יותר מסתם תחביב, זה הופך לתשוקה. וכשמישהו מדבר איתנו על התשוקה שלנו אנחנו אוהבים אותו ומעוניינים בו. אז צרו קשר ממשי, התחילו את השיחה עם משהו שאתם יודעים משהו פשוט ובעל משמעות לאחר. כך תוכלו להגיע לרמה של התענייות ונוחות שבמקרים אחרים עשויה לקחת שעות כדי להגיע אליה.

צעד 2: שתפו במשהו אישי או בעל ערך על מנת להעמיק את היחסים.

אם אתם חושבים על החברים הקרובים שלכם, תיווכחו שהיחסים התעמקו כשכל שאחד מכם חלק יותר סודות. כך זה עובד. אנחנו מאמינים באנשים שחשפנו את סודותינו בפניהם. הסודות שאתם חושפים יכולים להיות אינפורמציה חיונית, או תובנה שלכם על החיים - או שאולי סיפור מביך על נסיון חיים. המפתח הוא שאתם חולקים משהו שהוא בעל ערך או אישי, במידה ואתם רוצים להעמיק את היחסים.

צעד 3: תן,תן,תן, קבל....תן,תן,תן, קבל... בונה מערכת יחסים מתמשכת.

רוב האנשים שמנסים להגיע או ליצור קשר עם אנשים מצליחים ובעלי השפעה מריחים אותם מרחוק. מיד מרגישים שהם רוצים משהו מהאדם שאיתו הם רוצים את הקשר, אתם יודעים למה אני מתכוון, מישהו מתקרב אליכם ואתם פשוט יודעים שהוא רוצה משהו. זה מיד מעלה את החומות שלכם והופך אותכם לחשדנים, או אותם לחשודים בעיניכם.

ובכן אתם לא רוצים להצטייר כרוצים משהו, אתם לא רוצים להצטייר אנוכיים. אז חשוב שתאמצו חשיבה שונה כשאתם יוצאים לפגוש או ליצור חברויות עם אנשים מצליחים. אתם צריכים לצאת עם כוונה שאתם הולכים להוסיף ערך לאותם אנשים ולחייהם, אתם משקיעים את ההשקעה הראשונית ביחסים. לכן אמרתי תן,תן,תן, קבל... אתם רוצים לתת פי שלוש לפני שאתם מקבלים משהו.

אם תצמדו לזה כמו מנטרה תראו שאחרים יהיו מאוד מעוניינים בכם.

 צעד 4: אזן את הצרכים שלך והידידות/חברות על מנת להעמיק את מערכת היחסים.

כשאתה מתחיל יחסים בינך לאדם אחר למעשה זה כמו להיות בקשר עם שלושה בני אדם. ישנו אתה, ישנו האדם השני וישנה מערכת היחסים.

כששני אנשים או יותר נפגשים הם יוצרים מן מערכת חברתית או תרבותית שייחודית לאותה קבוצה. ישנם מילים מסויימות, בדיחות ושפה לאותה ידידות - חברות או חברה. ומה שמעניין שככל שהמערכת מתפתחת, היחיד מנסה להתאים את עצמו לחברה שנוצרה.

האם היית אי פעם עם חברים והחלטת ללכת הביתה, אבל כל החבורה מתחילה לומר לך - תשאר איתנו... כמובן זה מה שקבוצות עושות. הן מושכות אותך לתוך הקבוצה.

והנה הפרדוקס: על מנת שידידות/חברות תשגשג לאורך זמן, אתה צריך לאזן את הצרכים של הידידות/חברות מול הצרכים שלך.

ודא שאתה לא נשאב על ידי הידידות/חברות. ודא שאתה מאזן את הצרכים שלך הרצונות והאינטרסים אבל גם את הצרכים של הידידות/חברות. על ידי איזון בין השניים ומודעות למשיכה בינהם, תיצור מערכת יחסים חזקה יותר.

צעד 5 : תחילה צור מרחב מיוחד בתוך הקבוצה - ואז צור בעצמך את הקבוצה.

דרך יחסי ציבור נטוורקינג ומפגשים עם אנשים מעניינים. אתה יכול לעשות את כל הצעדים במהירות ביעילות ועם הרבה אנשים.


 אסנת ואבישי גרייצר מנהלים בית ספר לזוגיות  - מומחים בהובלת זוגות במשבר להצלחה. בין אם אתם נמצאים במערכת יחסים אינטימית, סוערת, רומנטית ואוהבת או לא, העקרונות של אסנת ואבישי מ B2Love.co.il יעזרו לכם ליצור את שמחה, תשוקה והאהבה בלתי מרוסנת, על ידי לקיחת מערכת היחסים הנוכחית שלכם  לרמה חדשה, נעזור לך לקבל החלטה על הדברים שאתם לא מוכנים להסתפק, או לעזור לכם לברר מה אתם חייבים לחפש בזוגיות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב