דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיאטה מהירה. יש דבר כזה? 

מאת    [ 25/12/2012 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 1279 פעמים ]

דיאטה, שוב?

מי מאיתנו לא ניסה איזושהי דיאטה לפחות פעם אחת בחייו? כל דיאטה, מכל סוג? דיאטת פירות, דיאטת ירקות, דיאטת פחממות, דיאטות נוזלים, דיאטות אורז, דיאטת סקרסדייל ועוד אינספור דיאטות זרות ומוזרות שהקשר בינן לבין ירידה במשקל הוא מקרי בהחלט. בסופו של דבר אף, אחת מהן לא ממש עוזרת. מה גם שמדובר בדרך כלל התהליך אורך, מייגע ומורט עצבים של משמעת עצמית לכל הפחות וצום מעיק במקרה הרע. אבל מצד שני אין מה לעשות, כולנו רוצים וצריכים לחיות אורך חיים בריא, נטול משקל יתר בכדי שנוכל להמשיך ולמצות את זמננו הקצר והקצוב בעולמנו זה. מי מאיתנו לא רוצה לראות את ילדיו גדלים ומי מאיתנו לא רוצה לראות את צאצאיו מתחתנים ומי מאיתנו לא רוצה להראות בפניהם מהו אורך חיים בריא ולהראות להם שיש על מי לסמוך.  

דיאטה מהירה

ביננו, מי מאיתנו לא רוצה דיאטה מהירה. דיאטה פלאית שתמנע מאיתנו את כל הסבל והיסורים שבדרך למשקל הנכסף. בטח כבר שמעתם על כל מיני דיאטות תרסיסים למיניהן, דיאטות כמוסות ועוד. חלקן טובות יותר, חלקן פחות, חלקן מכילות הורמונים ואינן מאושרות על ידי משרד הבריאות וחלקן סתם סיפורי פוגי. ועם זאת אל לנו לרוץ ולשלול את כלל הדיאטות ולהשוות את כולן האחת לשנייה משום שזו טעות. לא כל הדיאטות הן אותו דבר כמו שלא כל דיאטה מתאימה לכל אדם. 

לכל אינדיבידואל יש להתאים את הדיאטה הייחודית לו ולנתונים הפייזים שלו כך שאם מישהו אומר לכם שהדיאטה שלכם לא טובה או לא נכונה, אל תמהרו להסיק כי הוא צודק. וכן, אפילו אם הוא איש שאתם רואים בו מקור מהימן למידע בריאותי. פשוט לא לכל אדם מתאימה כל דיאטה.  

כמובן שספורט הינה הצורה הטובה והבריאה ביותר להורדה במשקל. פעילות ספורטיבית תומרת לאיזון הגוף, שריפת שומנים, שיפור סיבולת לב ריאה ותורמת באופן כללי לבריאות הגוף ואף הנפש. ועם זאת, ישנן דיאטות קצרות טווח המתאימות לא פחות לאלה אשר אינם יכולים או שאין להם זמן או שפשוט אינם רוצים לעשות פעילות גופנית. וחוץ מזה, תארו לכם שיש לכם אירוע במועד קרוב ואתם חייבים דיאטה מהירה בכדי להראות במיטבכם. אין ספק שספורט לא כל כך יעזור במקרים האלה ולכן גם לכך יש פיתרונות. 

בסופו של דבר אסור לשכוח כי המטרה של הדיאטה היא לגרום לכם להרגיש טוב יותר עם עצמכם. בין אם במובן הבריאותי ובין אם במובן החיצוני. בחרו בקפידה את הדיאטה שלכם, אל תמהרו לרוץ אחרי טרנדים והכי טב, תקשיבו לעצמכם.

אז למה אתם מחכים? קדימה צאו לדרך!

 



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב