דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרחקת יונים על ידי רשת יונים 

מאת    [ 25/12/2012 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 1455 פעמים ]

היונה נחשבה לסמל השלום וכמובן שימשה את האדם בעבר הרחוק להעברת דואר, התבררה כחיה הפוגעת ומשחיטה ללא רחם, היונה חיה טריטוריאלית הבונה את קיניה בסמוך למגורי האדם, לעתים במרפסות שרות ,מרפסות כביסה, אדני חלונות,קרניזים ומעקות בטון, פירים של בניינים ועוד,

היונה פוגעת בסביבת האדם על ידי השחטת וגרימת לכלוך רב לדוגמה :לשלשת היונים פוגעת במכוניות,פגיעה בניקוזי מים וסתימתם,

היונה מעבירה לאדם מחלות רבות ומפגעים בין היתר : דלקות קרוח מוח,דרדרת,סלמונלה וכמובן כיני יונים הגורמות לעקיצות עזות וגרודים בכל חלקי הגוף ומחלה זאת מצריכה מאיתנו הדברה בהקדם.

על מנת שנמנע מאיתנו את מטרד היונים עלינו לבחור חברת הרחקת יונים המתמחה בכך בצורה המקצועית והיעילה עבורנו, כדאי לבדוק היטב את משך האחריות הניתנת לעבודת רשת יונים קיימים מגוון רחב של סוגי רשתות ליונים חלקם עמידות פחות נגד פגעי הטבע.

רשת יונים המקובלת ביותר היא רשת חבלים הקרויה אף רשת דיג, רשת זאת עמידת שמש מחזיקה מעמד למשך זמן ארוך יותר כנגד קרני השמש ומקובלת להתקנה ברוב המקרים, רשת יונים זאת מקובלת ביותר ועברה הסבה מתחום החקלאות לטובת הרחקת יונים ושימשה במטעי הבננות, התקנת הרשת מתבצעת לרוב על ידי מרחיקים מקצועיים מיומנים בעלי היתרי גובה, לעתים התקנת הרשת מצריכה סולמות או אמצעים טכניים נוספים לעזר כגון: במות הרמה, אנשי סנפלינג ועוד,

התקנת רשת יונים מתבצעת על ידי חיתוך הרשת במידה הנכונה המתאימה למרפסת השרות או לבניין, בשלב השני יש צורך בחיתוך כבל פלדה במידה הרצויה והחדרתו שתי וערב מסביב להיקף הרשת על מנת ליצור מסגרת ראויה לרשת היונים, בשלב האחרון יש צורך במתיחת הרשת לקיר על ידי חיבור גמבויים או עוגנים בקצוות המסתור כביסה ומתיחת הרשת בעזרת מותחני כבל ומהדקי כבל.

רשת נוספת המקובלת פחות היא רשת ניילון, צורתה השקופה מעניקה מראה אסטטי למבנה ,רשת ניילון להרחקת יונים מקובלת פחות מכיוון שאינה עמידה לאורך שנים רבות נגד פגעי הטבע.

רשת ברזל מגולוונת או רשת פלסטיק מיועדות בעיקר למקומות צרים וסגירת פתחים קטנים, הרשת נמכרת ברוחב של מטר ומיועדת בעיקר לסגירת פתחי שרותים או מרפסות קטנות. 

רשת יונים יעילה נגד יונים גודל כל עין כ-4 סנטימטר, ישנם רשתות המתאימות אף לציפורים קטנות כאשר גודל כל עין כ-2 סנטימטר,רשתות אלו יעילות גם כנגד דרורים.

כדאי להזמין מרחיק יונים מקצועי טרם ביצוע הפעולה שיאבחן עבורנו בצורה הנכונה את סוג הרשת המתאימה עבורנו,לעתים הפתרון יכול להיות קל יותר ופשוט יותר לכן מומלץ לבדוק היטב טרם ביצוע פעולת התקנת רשת יונים.

המרכז הישראלי להרחקת יונים מבצעת הדברה למגזר העסקי והפרטי סילוק יונים בפריסה ארצית,החברה פועלת בכל שעות היממה ומבצעת הרחקת יונים בשיטות ואמצעים מתקדמים, נשמח לייעץ בכל בעיה ברשותנו סל פתרונות ואנו משתדלים להתאים לכל לקוח את הפתרון הרצוי עבורו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב