דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לבחירת מטפל אמין ומקצועי ברפואה סינית 

מאת    [ 24/12/2012 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 1874 פעמים ]

טיפול ברפואה סינית, כמו ענפי רפואה משלימה אחרים צובר תאוצה בארץ בשנים האחרונות ונפתח לקהל רחב של ישראלים שמחפשים פתרון אחר, אלטרנטיבי לסימטופמים שונים. יש לא מעט מטפלים ברפואה סינית, כך שלצרכן הישראלי יש אפשרויות בחירה רבות, אך חשוב לעשות בחירה נבונה – במטפל אמין, רציני, מוסמך ומנוסה ולא פחות חשוב, במישהו שיהיה לכם חיבור טוב איתו (או איתה).

הסמכה מקצועית

הדבר הראשון שחשוב לבדוק וכדאי להתעקש עליו, הוא תעודת ההסמכה של המטפל הפוטנציאלי שלכם. לימוד רפואה סינית, באחד מבתי הספר המובילים בארץ, המוכר על ידי האגודה הישראלית לרפואה סינית מסורתית, אורכים ארבע שנים. חברות באגודה מעידה על כך שהמטפל אכן מוסמך ושלמד במוסד שמוכר על ידי האגודה. אין סיבה להתבייש וכדאי להתעקש לראות את התעודה ולא להסתפק בהסברים מעורפלים אלא לראות אותה בעיניים.

ניסיון

כמו בכל תחום טיפול, הניסיון משחק תפקיד חשוב. מטפל מנוסה טיפל בהרבה אנשים וגם בכמה עם סימפטומים כשלכם. יחד עם זאת, לא צריך לרוץ אוטומטית למי שמכנה עצמו 'מומחה', אלא לשאול על משך הניסיון וגם על תחומי ההתמחות  - התחומים שבהם אותו מטפל מנוסה ומיומן ביותר.

התנהלות מקצועית

יש כל מיני פרמטרים שלא בהכרח קשורים למיומנות בטיפול, אך מעידים על רצינות והתנהלות מקצועית. ראשית, מטפל טוב ידע לענות בבהירות ובסבלנות על כל השאלות שלכם לפני תחילת הטיפול. כדאי שהמטפל ישכנע אתכם ויעזור לכם להבין במה מדובר עם יש לכם חששות טבעיים בהתחלה. בנוסף, מטפל מקצועי מחזיק תיק מסודר על כל מטופל, מוציא קבלות ויש לו תעודה שמעידה על כך שהוא מבוטח בביטוח אחריות אישית, כפי שמקובל בכל ענפי הטיפול.

חיבור אישי

טיפול ברפואה סינית כרוך גם בשיחות ובתהליך צמיחה אישי. 'אנרגיה טובה' וחיבור טוב עם המטפל בפגישה הראשונה חשובה מאוד. אם לא יצאתם עם תחושה טובה, אם לא הרגשתם שיש זרימה טובה, יש מספיק מטפלים אחרים שתוכלו לבחור מהם – אין טעם להישאר בטיפול אצל מי שלא מעורר בכם אמון או סימפטיה.

המלצות וידע מוקדם

יש הרבה פרסום, בעיקר באינטרנט למטפלים ברפואה משלימה, אבל הוא לא מחליף בשום אופן המלצה אישית טובה מחבר או מכר. חפשו בסביבתכם הקרובה מישהו שהיה בטיפול אצל אותו מרפא וממליץ עליו בחום. מומלץ גם לקרוא על שיטת הטיפול ברשת ולהגיע עם הבנה מסויימת של השיטה כדי שתוכלו להתרשם בעיקר מהמטפל עצמו מבלי שהחששות שלכם מהטיפול יפריעו לקליטת הרושם הראשוני.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב