פורמטים של מודעות וידאו ביוטיוב
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

פורמטים של מודעות וידאו ביוטיוב 

מאת    [ 24/12/2012 ]
מילים במאמר: 403   [ נצפה 2395 פעמים ]

 
 

“The illiterate of the 21st century will not be those who cannot read and write, but those who cannot learn, unlearn, and relearn. ”
- Alvin Toffler  

אלווין טופלר - עתידן, סוציולוג והעורך האגדי של מגזין פורצ'ן, ניסח אחד מהמשפטים המתארים בצורה היפה ביותר את עולמי המקצועי,

ובעברית: "האנלפביתים של המאה ה-21 לא יהיו אלה שאינם יודעים קרוא וכתוב, אלא אלה שאינם יכולים ללמוד, לשכוח מה שלמדו, וללמוד מחדש".  

אחד מהדברים שאני הכי אוהבת בתחום המקצועי שלי (שיווק באינטרנט) - היא הדינמיות הגבוהה של הדברים, וקצב השינויים המכריח אותך ללמוד בכל פעם מחדש את הכלים והאפשרויות האופטימליות לשימוש בהם.  

נכון לכל תחומי השיווק באינטרנט, ונכון במיוחד לעולם הפרסום באינטרנט - אשר קצב השינויים בו הוא המהיר ביותר.  

אחד מהנושאים שהשתנו בחודשים האחרונים באופן המהותי ביותר בעולם הפרסום באינטרנט - הם סוגי המודעות הקיימים ביוטיוב, ובמיוחד - מודעות הוידאו.

נכון למועד כתיבת שורות אלה, יכולים מפרסמים ביוטיוב לעשות שימוש בסרטונים קיימים שלהם - כפרסומת, או לייצר סרטונים מיוחדים אשר יוצגו כפרסומת, אולם על מנת לעשות זאת - יש להכיר את הפורמטים הלרוונטיים ביוטיוב.  

מהם הפורמטים הרלוונטיים לפרסומות וידאו ביוטיוב?

יש שניים:  

1. Standard in-stream ads - מודעות וידאו קצרות המוצגות בסרטון ללא אפשרות דילוג

מודעות אלה מוצגות בתחילת, אמצע או סוף סרטון, ללא אפשרות דילוג עליהן.

מודעות סרטון אלה מוגבלות לאורך של עד 30 שניות, וההצגה שלהם מלווה בבאנר קליקאבילי בגודל 300X60

התשלום עבוד מודעות אלה הוא CPM - לכל 1000 צפיות  

2. TrueView in-stream ads- מודעות וידאו עם אפשרות דילוג אחרי 5 שניות

במודעות אלה אפשר להשתמש בסרטון בכל אורך - גם סרטים ארוכים ניתן להציג כאן.

המודעה - מוצגת בתחילת או באמצע סרטון אותו ביקש הגולש לראות, והגולש יכול לבחור האם לדלג או להמשיך עם המודעה - אחרי 5 שניות ראשונות.

המפרסם בפורמט זה - מחוייב בכל פעם בה גולש ראה את המודעה / הסרטון למשך יותר מ-30 שניות, או עד לסיומו - הקצר מבין השניים.  

מהו הפורמט הטוב ביותר עבורכם?

זה כבר תלוי בכמה משתנים אחרים:

- האם המטרה שלכם היא להביא את הגולש לאתר, או לחשוף אותו לתוכן הסרטון המלא?

- האם יש ברשותכם סרטון מתאים לפורמט של 30 שניות ומטה?

- האם אתה רוצה לכפות על הגולש שלך צפיה בסרטון באורך 30 שניות, או לאפשר לו לבחור אם הוא רוצה לצפות בסרטון המלא - אחרי 5 שניות?

וכמו בכל סוג של פרסום באינטרנט - בהינתן תקציב מתאים, תמיד שווה לפרסם בשני האפיקים ולמדוד את הצלחת הפרסום בכל אחד מהם.

 

מנהלת בחברת מורנו'ס שיווק באינטרנט המציעה שירותי  שיווק ביוטיוב

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב