דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הניקיון שמשפיע על המראה של המשרד 

מאת    [ 23/12/2012 ]

מילים במאמר: 464   [ נצפה 2038 פעמים ]

הניקיון שמשפיע על המראה

 

כולם יודעים שלמראה יש השפעה עצומה על החלטות שמתקבלות אצלנו. כאשר אנו רואים מישהו בפעם הראשונה, המראה שלו ישפיע עלינו ויגרום לנו להחליט החלטות ולהניח הנחות לגביו. כאשר אנו נכנסים למשרד או לעסק בפעם הראשונה, המראה שלו יגרום לנו לחרוץ דעה לגבי העסק הזה ולהחליט האם אנחנו רוצים לעשות עסקים איתו, אם לאו. המראה של כל דבר משפיע עלינו וגורם לנו לקבל החלטות שונות מדי יום ביומו, ולכן ישנה חשיבות רבה להשקיע בכך מחשבה, זמן, עבודה וכסף על מנת לדאוג למראה מסודר, נקי ומטופח.

 

ניקיון למשרדים – לא רק ספונג'ה

 

כאשר אנו חושבים על ניקיון, הדבר לרוב מתקשר לנו עם הגיינה בלבד. אבל ניקיון בכלל, וגם ניקיון משרדים בפרט, לא נעשה רק לצרכי הגיינה. ניקיון למשרדים לא כולל רק טאטוא ושטיפה של הרצפה, ניקיון של השירותים וכן הלאה. ניקיון משרדים כולל המון פרטים קטנים אשר יוצרים בסופו של דבר את המראה המושלם. ניקיון משרדים כולל בתוכו גם הרבה פעולות של ניקיון מעבר לצרכים ההגייניים, כמו גם פעולות של סדר וניקיון. כך למשל, ניקיון למשרדים יכלול ניגוב אבק וסידור של השולחנות, כיוון שהפרטים הלכאורה קטנים הללו משפיעים בצורה משמעותית על המראה הכולל של החדרים. ניקיון משרדים יכלול ניקיון משמעותי של המטבח מדי יום ביומו, כיוון שלקוחות רבים נכנסים אל המטבח (משל כדי להכין לעצמם שתייה חמה), ואם הם ייתקלו במטבח מלוכלך ומבולגן הם עשויים לקבל החלטות כנגד העסק המסויים.

 

להקטין את העלויות

 

ניקיון למשרדים עלול להיות הוצאה גדולה במיוחד. כדי להקטין את העלויות שכרוכות בכך, מומלץ לעשות סקר שוק נרחב. כיום ישנן חברות רבות המציעות ניקיון למשרדים, ועל ידי השוואת מחירים יעילה ניתן לחסוך בצורה משמעותית בעלויות. כמו כן, חברה לניקיון משרדים מציעה להביא את כל חומרי הניקיון הדרושים. אנשים רבים מתפתים לכך, אך קנייה של מוצרי ניקיון באופן עצמאי יכולה לחסוך לכם כסף רב. כמו כן, מומלץ לערב את העובדים במשרד בכל הנוגע אל ניקיון למשרדים. במקום שעובד הניקיון יתעסק בסידור בסיסי של החדר (החזרת כיסאות למקום, למשל), או לשטוף ערימות של כלים במטבח, ניתן לבקש מהעובדים שיעשו זאת בסיום יום העבודה. כך עובדי הניקיון יוכלו להתרכז בניקיון נטו ולא בדברים מסביב, ולעשות את עבודתם בזמן קצר יותר, מה שיאפשר לכם לצמצם את עלויות הניקיון.

 

ניקיון דירה חדשה

 

שירותי ניקיון מתקשרים לנו, לרוב, לעסקים ולמשרדים ולא לאנשים פרטיים. אך ישנם מקרים שבהם גם אנשים פרטיים ישכרו שירותי ניקיון. ניקיון דירה חדשה הוא דוגמא טובה לכך. לרוב, אנשים אשר צריכים לעשות ניקיון דירה חדשה הינם אנשים אשר נמצאים בתהליך של מעבר דירה ואינם פנויים לכך. מעבר לכך, ניקיון דירה חדשה דורש ניקיון יסודי ורציני, ואנשים ללא ניסיון רב בניקיון עלולים להתקשות לעשות זאת. חברות אשר מציעות ניקיון דירה חדשה עושות שימוש בחומרים חזקים ובמכונות ניקיון איכותיות וחדשניות, ועושות את העבודה על הצד הטוב ביותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב