פרסום בגוגל חולל מהפכה בגישת השיווק והפרסום של עסקים בכל השווקים. אם נמנעת עד עתה מפרסום בגוגל אז הפסדת פוטנציאל להשגת לקוחות חדשים.
פרסום בגוגל הינה דרך מהירה להגדיל את בסיס הלקוחות שלך. באמצעות פרסום בגוגל ניתן להגיע לאלפי לקוחות פוטנציאליים. פרסום בגוגל באמצעות תוכנית אדוורדס החדשנית עושה זאת קל יותר אפילו לעסקים קטנים לפרסם את מוצריהם.
פרסום בגוגל באמצעות אדוורדס עובד על ידי כך שעסקים רוכשים מילות מפתח מסויימות. כאשר משתמש ניגש לגוגל לבצע חיפוש באינטרנט, הוא מקיש ביטויים או מילים. בתגובה לכך גוגל מציג לא רק את תוצאות החיפוש, אלא גם מודעות קטנות של חברות.
בוודאי שמת לב למודעות אלו כאשר השתמשת בגוגל לבצע חיפושים. הם לרוב יוצגו בצד שמאל של המסך וגם בברים המוצלים מעל לתוצאות החיפוש.
אולם בעת ביצוע פרסום בגוגל המודעות שלך לא מופיעות סתם כך בעמודי גוגל; הם גם מופיעות באתרי אינטרנט שמשתתפים בתכנית AdSense של גוגל. תכנית זו מאפשרת לאתרים להציג מודעות Google AdWords באתרים שלהם. שוב, מיקום נקבע על ידי מילות המפתח שנבחרו.
בעת ביצוע פרסום בגוגל חברות רוכשות מילות מפתח אלו ומחליטות כמה קליקים הן מוכנים לשלם. לכל מילת מפתח מוקצה ערך, המבוסס על פופולריות. כמה מילות מפתח תעלינה 10 שקלים או יותר לקליק, ואילו מילות מפתח אחרות תעלינה פחות מ 3 שקלים בלבד.
סכום זה יקוזז מהחשבון של העסק עד לסכום ההוצאות המרבי אליו הוא הגיע. אין רכישה מינימאלית, מה שאומר שחברה יכולה להחליט כמה היא רוצה להשקיע במסע פרסום בגוגל שלה.
גוגל אדוורדס הינה שיטה חדשנית של גוגל המאפשרת לעסק שלך להופיע בתוצאות שאילתות החיפוש הממומנות של גוגל כתוצאה מביצוע שאילתת חיפוש של לקוח פוטנציאלי. אתה משלם רק עבור הקלקות. לא בוצעו הקלקות, לא שילמת. הקלקה משמעותה היא שאדם התעניין במוצרים/בשירותים שהעסק שלך מספק. אדם זה מעוניין להכנס לאתר שלך או לעמוד הנחיתה שלך על מנת לברר פרטים נוספים על מוצריך/שירותך. בעולם של היום אנשים רבים, טרם ביצוע רכישה, מבצעים חיפוש בגוגל למוצר או לשירות בו הם מעוניינים. חשוב על עצמך כלקוח, גם אתה עשוי לפעול כך – מכאן החשיבות הרבה של פרסום בגוגל. כבעל עסק, אינך יכול שלא לבצע פרסום בגוגל.
כעת, כאשר יסודות הפרסום בגוגל כבר אינם מהווים מכשול, אתה מוכן להגדיר את חשבון Google AdWords שלך ולהתחיל בפרסום בגוגל.