דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דאסו סיסטמס הוכתרה כמובילת אסטרטגיה בסקר מרחב שוק הקמעונאות 2012 של IDC 

מאת    [ 19/12/2012 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 1435 פעמים ]

חברת ה- 3DEXPERIENCE הוכרה כמובילה בחדשנות, יכולות,

 תפקודיות והיצע פתרונות

 

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה- 3DEXPERIENCE, מובילה עולמית בפתרונות תכנון 3D, מידול דיגיטלי 3D וניהול מחזור חיי מוצר (PLM), הודיעה כי היא הוכרה על ידי חברת המחקר  IDC כספקית PLM  מובילה עבור שוק הקמעונאות בדוח העדכני שלה בנושא.

 

דוח IDC Retail Insights סקר את תעשיית הקמעונאות והשימוש שלה ב- PLM , עם ניתוח מקיף של 10 הספקים הגדולים ביותר בתחום על בסיס נתח השוק ופוטנציאל הגידול שלהם.

יישומי מערכות המידע של כל יצרן הממוקדים במוצרי הלבשה, הנעלה ומוצרים לבית, נסקרו והוערכו במונחי אסטרטגיה וחזון, חדשנות, יכולות נוכחיות, ובעיות תפעוליות.

 

בדוח, קיבלה דאסו סיסטמס ציון מוביל בין עמיתיה עבור אסטרטגיית PLM  קמעונאי, ו- IDC הדגישה את החזון ההוליסטי של החברה לחדשנות מוצר ובניית חוויות צרכן מצוינות.

דאסו סיסטמס גם דורגה בין שלושת היצרנים המובילים בחדשנות ויכולות כוללות.

 

"לקוחותינו בתחומי מוצרי צריכה, הלבשה וקמעונאות, רואים את פלטפורמת 3DEXPERIENCE שלנו כפתרון תחרותי אמיתי - כזה המאפשר להם להשתמש בטכנולוגיות החדישות ביותר לניהול ושיפור כלל התהליכים הארגוניים עסקיים, החל מתובנות צרכנים דרך תכנון וייצור, ויכולות PLM  המספקות להם חוויות עסקיות מנצחות", אמרה מוניקה מנגיני, סגנית נשיא בכירה לתעשייה ושיווק בדאסו סיסטמס. "אנו נרגשים לראות ש- IDC  מאשרת את מעמדנו המוביל ואת החזון שלנו, המדבר על עזרה לחברות להמחיש ולחוות מוצרים כפי שהן עושות בעולם האמיתי".

 

"יישומי דאסו סיסטמס הם בחירה טובה עבור קמעונאי הלבשה, הנעלה ומוצרי צריכה ביתיים הממוקדים בחזית החדשנות במוצרים ותהליכים", אמרה לסלי האנד, מנהל מחקר ב- IDC Retail Insights.

 

בעת הכנת הדוח ביצעה IDC מחקר בקרב לקוחות דאסו סיסטמס על הסיבה לבחירה בחברה כשותף האסטרטגי שלהן, והאם הבחירה הצליחה.

לקוחות דאסו סיסטמס קבעו שפתיחותה של החברה ויכולתה להשתלב ולאפשר אינטגרציה בין מערכות מידע שונות, כולל ERP, הייתה חשובה, כמו גם הגמישות של הפתרון ומומחיותם העמוקה של שותפי האינטגרציה של החברה.

 

חוזקות אחרות שצוינו בדוח, כללו את הנגישות של הפלטפורמה המקוונת בכל מכשיר מבוסס-Web; סביבת החדשנות החברתית 3DSWYM של החברה ויכולתה לתמוך בשיתוף פעולה עם שותפים פנימיים וחיצוניים; יכולות החיפוש הטובות מסוגן המוצעות על ידי יישום EXALEAD  שלה; ויכולות 3D המורחבות עבור קמעונאי מוצרים ביתיים המוצעות על ידי יישום תוכנת SOLIDWORKS  שלה.

 

פלטפורמת 3DEXPERIENCE  של דאסו סיסטמס עבור חברות מוצרי צריכה וקמעונאות, מספקת לארגונים יישומים הדרושים לשיתוף פעולה ויצירת המוצרים שישפיעו על החלטת הרכישה – ולספק שביעות רצון לקוח טובה יותר לאורך כל הדרך באמצעות חוויית מכירה. החברה גם השיקה לא מכבר את FashionLab, חממה טכנולוגית העוזרת למעצבי אופנה וסטייליסטים להשתמש בכלי עיצוב, סימולציה ושיתוף פעולה ליצירת קולקציה שלמה.

 

דוח IDC  המלא זמין ב: http://www.3ds.com/fileadmin/marketing/Whitepapers/IDC%20MarketScape.pdf

 

---

 

דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד 3DExperience)) Dassault Systèmes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-150,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.


CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות. למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר: www.3ds.comIsrael .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב