ציוד משרדי לעתיד עסקי
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

ציוד משרדי לעתיד עסקי 

מאת    [ 18/12/2012 ]
מילים במאמר: 397   [ נצפה 1699 פעמים ]

 
 

רוב העסקים המצויים בתחילת דרכם עושים צעדים קטנים ומדודים בכל הקשור לסעיף ההוצאות: כל פרט נלקח בחשבון, משום שהרבה פרטים קטנים מצטברים לעלויות גבוהות. ציוד משרדי הוא לא רק הוצאה חד פעמית כי אם חלק מן הצרכים השוטפים, על כן חשוב לקחת פרמטר זה בחשבון, בראיה לעתיד של העסק.

 

כיצד לנטר הוצאות

בדרך כלל, בתקופה הסמוכה להקמת עסק, ההוצאות רבות על ההכנסות. הוצאות אלו הן הכרחיות על מנת לייצר הכנסות עתידיות, אך יש לוודא שגם השקעות קטנות מחזירות את עצמן בדרכים ישירות ועקיפות.

כך למשל, בעת רכישת ציוד משרדי חשוב להצטייד בכל מה שייעל את תהליך העבודה ויגביר את התפוקה, או יתרום לתהליך השיווק והמיתוג של העסק. כבר בעת גיבוש התכנית העסקית, יש לשים דגש על סביבת העבודה המשרדית, שכן באפשרותו של תכנון מקדים לגייס ריהוט או ציוד משרדי למינוף האופק העסקי. באופן זה, גם אם ההחזר אינו בא לידי ביטוי באופן מיידי, הוא הופך להיות חלק מסעיף הוצאות רחב יותר המנותב לאפיקים יצירתיים וחכמים.

 

על גדלים וכמויות

עבור עסקים קטנים ובינוניים, תכנון מקדים של הוצאות עתידיות מהווה אבן יסוד עליה יונחו תשתיות העסק כולו.

לעתים מצליחים לחסוך בהוצאות המסתמנות כמכבידות, אך שוכחים כי עיקר ההוצאות טמונות באלו השוטפות, כגון ציוד משרדי המהווה משאב מתכלה שיש לחדש.

עסקים קטנים רבים מעדיפים להשקיע את המינימום בציוד משרדי, משום שאי הוודאות בעולם העסקי מהווה שיקול בהשקעה.

ככלל, גם אם אתם עסק קטן, מומלץ להשקיע בציוד משרדי איכותי, שכן לאורך זמן, ככל שהבלאי נמוך יותר כך רב הרווח. בנוסף, כאשר רוכשים ציוד משרדי בכמות גדולה ניתן להשיג הנחות למיניהן, וכאשר העסק מתקיים בגישה לפיה העתיד אינו ברור דיו כדי להצטייד לקראתו, הוא משלם יותר בטווח הרחוק.

 

משוואת ההצלחה

יעילות פירושה רווחים: זוהי משוואה פשוטה מאוד, שהתוצאה שלה זהה בכל פעם מחדש והיא נרשמת כהצלחה.

ציוד משרדי יעיל הוא ציוד שאינו מתקלקל לעתים קרובות, הוא ציוד המקנה לעובדים את מרב הנוחות לה הם זקוקים כדי להתנהל במקצועיות, ובעצם מהווה כלי עבודה יום יומי פעיל. כאשר העובדים אינם צריכים לאלתר ציוד במקום זה החסר להם לשימוש מקצועי, נחסך הזמן המושקע בנסיונות לעקוף את החסר. בנוסף, שביעות רצונו של העובד משליכה על איכות העבודה ועל התפוקה, כך שהחסכון הופך לרווח נקי.

אספקה שוטפת של ציוד משרדי מונעת תסכולים ולעתים אף דחייה של עבודה או אפילו השבתתה, בשל מחסור, שעל פניו נראה זניח.

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב