דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שישה טיפים שיעזרו לכם בשיווק העסק באינטרנט 

מאת    [ 18/12/2012 ]

מילים במאמר: 588   [ נצפה 1920 פעמים ]

 

שישה טיפים שיעזרו לכם בשיווק העסק באינטרנט

אז הקמתם עסק, דאגתם לעיצוב לוגו ולמיתוג העסק, הכל כבר מוכן ועכשיו צריך להביא לקוחות אל העסק החדש שלכם. אז איך גורמים ללקוחות לפנות אליכם ומה בעצם שיטות השיווק הפופולאריות ביותר הקיימות שיאפשרו לכם לעשות זאת ביתר קלות?

לפניכם מספר טיפים לשיווק העסק שלכם באינטרנט:

1. תחקיר מקדים- עשו סקר שוק על אותו מוצר אותו אתם מעוניינים לשווק ובדקו עלויות של מתחרים, מיהו קהל היעד הרלוונטי וכו'. והגדירו לעצמכם תקציב פרסום אותו תהיו מוכנים  להשקיע בפרסום העסק שלכם.

2. פרסום בגוגל- הפרסום בגוגל מצריך כמובן שיהיה לכם אתר אינטרנט. במידה ואין לכם, שיקלו לבנות אחד, היום כמעט לכל עסק יש אתר אינטרנט ובו הוא יכול להציג את מוצריו. העלויות אינן גבוהות וברוב המקרים האתר יעזור לעסק שלכם לצמוח. לאחר שהצטיידתם באתר, תוכלו לפרסם את העסק שלכם במנוע החיפוש של גוגל, שכידוע, הוא מנוע החיפוש מספר 1 בעולם. פרסום האתר בגוגל הוא דיי פשוט ומותאם לתקציב האישי שלכם ובפרסום בעצם תוכלו להגיד את קהל היעד שלכם, שעות הופעת המודעה וכו'. גוגל תומכת מאוד בבעלי עסקים חדשים ועוזרת להם המון במסע הפרסום הראשון שלהם. הנציגים של גוגל יעזרו לכם לבנות מודעות, לאתר מילות חיפוש רלוונטיות לתחום שלכם ואף ייתנו לכם שובר פרסום ראשוני מתנה לצורך התנסות.

3. פרסום בפייסבוק-  הפרסום בפייסבוק יכול להוביל גם לעמוד עסקי בפייסבוק וגם לאתר אינטרנט חיצוני. הפרסום בפייסבוק עובד בדומה לפרסום בגוגל וגם הוא מותאם לתקציב האישי שלכם. בפייסבוק קיימת האופציה לפתוח עמוד עסקי ובו בעצם לפרסם את העסק שלכם ללא צורך בקידום ממומן. יש צורך לגרום לאוהדים לעשות לכם Like לעמוד ובכך החשיפה שלכם ללקוחות פוטנציאלים הולכת וגדלה. בעמוד העסקי בפייסבוק תוכלו להציג מבצעים שונים, תוכלו לתת מענה לשאלות ותהיו בקשר אדוק יותר עם הלקוחות שלכם. הפרסום בעמוד העסקי פשוט מאוד וחינמי. אם יהיה לכם תוכן מספיק מעניין ומבצעים שווים בהחלט תוכלו לגרום לאנשים לפנות אליכם (כמובן שהפרסום שלכם חייב למשוך את העין ולגרום לאנשים ללחוץ עליו). חשוב לציין כי ברוב המקרים השלב הראשוני, זה שיגרום ללקוחות פוטנציאליים להיכנס לעמוד העסקי שלכם וללחוץ לכם Like ,יהיה כרוך במסע פרסום ממומן. ובואו לא נשכח את כל הקבוצות שקיימות ברחבי הפייסבוק לצורך פרסום עסקים. הצטרפו למגוון הקבוצות הרחב בפייסבוק (בחינם) ופרסמו את העסק שלכם שם. החשיפה שתקבלו תהיה גדולה מאוד ותאפשר לאנשים נוספים לשתף את הפרסום שלכם בעמוד שלהם!

4. גוגל פלוס- עוד דרך טובה לפרסם את המוצר שלכם. פשוט פתחו חשבון בגוגל פלוס (בחינם כמובן) והעלו תכנים רלוונטיים. ניתן לצרף חברים ואנשים נוספים למעגלים שלכם בגוגל ובכך להרחיב את תפוצת הפרסום שלכם.

5. פה לאוזן- אם כבר צברתם לכם מספר קטן של לקוחות דאגו שהם יפרסמו את העסק שלכם עבורכם. תנו להם כרטיס ביקור, עדכנו אותם על מבצע מיוחד במידה ויביאו חבר וכו'. אני בטוחה שתוכלו למצוא דרכים יצירתיות להבאת לקוחות חדשים דרך לקוחות קיימים. לקוח מרוצה, סביר להניח שיחזור אליכם שוב כשיצטרך ואף ימליץ עליכם למכריו. פרסום מפה לאוזן הוא הפרסום הכי טוב והכי מפרגן.

6. מיילים שיווקיים- הכינו עיצוב פלאייר אלקטרוני יפה, כזה שמושך את העין, עם מבצע מעניין, עם מידע על העסק שלכם וכו' ושלחו אותו בצורה אלקטרונית לקהל יעד רלוונטי. גם אם תשלחו את הפלאייר האלקטרוני ל-800 אנשים רלוונטיים ויענה לכם מישהו אחד- זה עדיין לקוח אחד יותר ממה שהיה לכם.

כמובן שקיימות הרבה שיטות לקידום עסקים, אך בעקבות המהפכה הטכנולוגית, שגרמה להכל להיות יותר נגיש וקל, התמקדתי בכמה שיטות מוכרות וטובות. אין המלצה חד משמעית איפה הכי טוב לפרסם ולשווק. כל עסק צריך לבחון את מספר השיטות הקיימות כדי להבין מה עובד הכי טוב עבורו.

ניתן לתת לאנשי מקצוע לשווק את העסק שלכם עבורכם, אך בהחלט ניתן לעשות זאת לבד. זה מצריך קצת זמן וסבלנות אבל זה בהחלט משתלם וחוסך הרבה כסף.

שיהיה בהצלחה?

MorDesigns | 054-9755050 | www.mordesigns.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב