דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקשור: שאלות נפוצות על המפגש עם המדריך הרוחני 

מאת    [ 18/12/2012 ]

מילים במאמר: 896   [ נצפה 3578 פעמים ]

במאמרי הקודם בנושא תקשור לימדתי אתכם כיצד ליצור קשר עם המדריך. אם היתה זו לכם הפעם הראשונה בה יצרתם קשר עם המדריך הרוחני, אפשרי שיהיו לכם שאלות רבות. אנסה להתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ביותר שתלמידים שואלים אותי במהלך הקורסים, לאחר המפגש הראשון שלהם עם המדריך. עם זאת, היות וחווית התקשור שכל אדם עובר הינה יחודית, יתכן שיהיו לכם שאלות נוספות שהתשובות עליהן לא מפורטות כאן. 

 

האם כך באמת נראה המדריך הרוחני שלי?

המדריכים לובשים צורות שונות. לעיתים הם מופיעים כבני אדם, לעיתים כבעלי חיים, לעיתים כחוצנים או מלאכים. מה שחשוב לזכור זה שבמציאות הרוחנית אין צורות אלא רק אנרגיה. כלומר, המדריכים לא באמת נראים כבני אדם או כבעלי חיים. הן ישויות אור, ללא גוף פיסי. המראה שהם בוחרים כדי להתגלות בפנינו משקף את הדרך שהם מאמינים שאנו מבקשים לראות אותם.

קורה, לכן, שמדריך ילבש את המראה של אדם אהוב שנפטר, או אפילו של מישהו מפורסם שעדיין בין החיים. אל תפקפקו בשל כך באמיתותו של המדריך. פשוט זיכרו שהוא לובש מראה שיתאים לנו מסיבה זו או אחרת.

קורה, לכן, שמדריך גם יחליף מראה מפעם לפעם, ויופיע בצורות שונות. אנחנו נדע שהוא אותו מדריך כיוון שהוא ישדר את אותה איכות אנרגטית.

 

מדוע המדריך לא דיבר איתי כלל?

למרות שאנו מעלים תדרים כדי שנוכל לתקשר עם המדריכים, קורה בעיקר בתחילת הדרך שאנחנו עדיין לא מסונכרנים באופן הדרוש עם הרטט של המדריך, והוא לא מצליח לתקשר איתנו. דומה הדבר למכשיר טלפון סלולארי באזור ללא קליטה. אנו רואים את האדם המנסה להתקשר איתנו אך לא מצליחים לדבר איתו, או ששומעים אותו באופן מקוטע ולא ברור.

חשוב לזכור: רוחניות בכלל ותקשור בפרט אינם "קסם". כמו כל דבר בחיים הוא דורש תרגול. ככל שתתרגלו יותר כך תשתפר יכולת התקשור שלכם, ותתחילו לקבל מסרים שלמים יותר וברורים יותר.

 

מדוע המדריך לא ענה על שאלותיי?

למדריכים יש גבולות ברורים לגבי מה מותר ומה אסור להם לומר לנו, בהתאם לשלב בהתפתחותנו הרוחנית ובמגבלות הקשורות לשעורים אותם עלינו לעבור בגלגול הזה. מסיבה זו, לעיתים הם ימנעו מלתת לנו תשובות ברורות בנושא מסוים, או יאמרו במפורש שאינם יכולים לתת לנו מידע בנושא זה. כאשר נהיה מוכנים לקבל את התשובות הן יגיעו.

 

כיצד אדע שהתקשור לא מגיע מתוך עצמי?

גם כאשר נוצר קשר ברור עם המדריך, וניתנות תשובות לשאלות שלכם, עדיין תחושו לעיתים חוסר בטחון בנוגע למקור התשובות. תחששו אולי שאתם נתתם את התשובות לעצמכם, או שחלק אחד שלכם דיבר עם חלק אחר. החשש מובן ולגיטימי. היות וכלי העבודה שלנו הוא הדמיון, אין ביכולתנו לומר אם זה אכן תקשור או "סתם דמיון".

ברב המקרים הזמן יוכיח לכם את האמת. כל מסר אמיתי שמקבלים הוא בר בדיקה. עם הזמן, דברים שהמליץ לכם המדריך יתבררו כנכונים או לא. ככל שיצטברו העדויות המעידות על דיוק דבריהם של המדריכים שלכם כך יגבר בטחונכם שהדברים אינם פרי דמיונכם בלבד. במילים אחרות – במקום לפקפק, הניחו למציאות להוכיח לכם שהתקשור אמיתי.

 

האם קורה שמדריך טועה?

לא יתכן שמדריך רוחני יעביר מסר שגוי, אך אפשרי בהחלט שמתקשר קולט מסר לא נכון מתוך חוסר נסיון מספיק בתקשור. הסיבה הנפוצה ביותר לכך היא שהאגו שלנו עושה "השלמות" למסרים מקוטעים מהמדריך. כלומר, החלק המודע שלנו, המנסה להשליט סדר בעניינינו ולפתור בעיות, "אורז" את המסר המקוטע שקיבלנו בשל הפרשי תדרים, עם השלמות שנראות לו הגיוניות. במקרים כאלה המסר אמנם עשוי להראות שלם, אך לא יהיה מדויק. יהיו בו בעיקר דברים שאנחנו כבר יודעים ומעט מידע חדש. עם הזמן תלמדו לזהות את המסרים הללו. התרגול ינקה את המסרים שתקבלו מהעריכה שעושה להם האגו, והעדות לכך תהיה המרכיב הגבוה של מידע חדש שהם יכללו, שיוכיח עצמו כמדויק מאוד במבחן המציאות.

 

מה משמעות המתנה שקיבלתי מהמדריך?

הסמל או מתנת האור שנותן לפעמים המדריך בסיום המדיטציה (ובמקרים מסוימים גם במהלכה), הוא עוצמה רוחנית מרוכזת שאמורה לסייע לנו להגשים את הנושא עליו דיבר, או השאלה עליה שאלנו. מתנה זו היא יקרת ערך, כיוון שהיא משלימה את המידע שקיבלנו גם בחיזוק אנרגטי. יש להטמיע את המתנה בגופנו, בכל מקום שמרגיש לנו נכון. בכך היא הופכת לחלק מאיתנו, ומלווה אותנו תמיד. אם אינכם מבינים את משמעות הסמל תוכלו לשאול את המדריך מהי משמעותו, אך גם כשלא מבינים את המשמעות המתנה עדיין יעילה.

 

כיצד ניתן להמשיך להתפתח כמתקשר?

 

במאמר הקודם ניסיתי להנחות אתכם לערוך מדיטציה לצורך יצירת קשר עם המדריך הרוחני, אך אני מודע לכך שקשה לערוך מדיטציה ללא הנחייה אישית, במיוחד אם אתם חדשים בתחום הרוחני (אם כי גם בעלי נסיון מתקשים לעיתים להנחות את עצמם במדיטציה).

לאלה שהצליחו לערוך את המדיטציה הצעתי מספר תשובות לשאלות שאני יודע מנסיון שמתעוררות לעיתים קרובות. עם זאת, יתכן שהתעוררו אצלכם שאלות עליהן לא מצאתם תשובה כתובה, היות ומספר השאלות האפשריות גדול מכפי שניתן להקיף במסגרת זו.

אם הגעתם בכל זאת עד לכאן, כנראה שאתם בין אותם יחידי סגולה שנבחרו להמשיך ולהתפתח כמתקשרים, כדי להיות מסוגלים לעזור לעצמם ולאחרים בקבלת מסרים רוחניים וריפוי אנרגטי מן המדריכים הרוחניים.

את המעוניינים להמשיך ולהתפתח אני מזמין להשתתף בקורס לתקשור, שהוא קורס מובנה, המבוסס על עשרות שנים של נסיון שרכשתי באמצעות מפגש עם אלפי לקוחות ותלמידים שעברו תחת ידיי. בקורס מרחיבים ומעמיקים את ההבנה של תורת התקשור, ולומדים טכניקות ישומיות רבות, שמטרתן מפגש ועבודה עם המדריכים הרוחניים השונים. במהלך הקורס תהנו ממדיטציות מונחות, ומהאפשרות להתייעץ עם המורה לגבי הסמלים שעלו במדיטציה וכל שאלה שהתעוררה. המורה מלווה את התהליך האישי שאתם עוברים תוך כדי הקורס, ועוזר לכם לעורר את הפוטנציאל התקשורי הגלום בכם במהירות האפשרית.

מי יתן והמדריכים הרוחניים שלכם יאירו את דרככם!

דר´ זפרן הוא מורה רוחני ידוע, סופר רב מכר ומנחה סדרה משלו בטלויזיה. הוא מנהל את המכללה ללימודים רוחניים, המציעה קורסי תקשור, שחזור גלגולים ואימון אישי בגישה רוחנית (קואצ'ינג רוחני). הוא נחשב מורה של מורים בקהילה האלטרנטיבית. רבים מתלמידיו עוסקים בתקשור, שחזור גלגולים ואימון רוחני כמקצוע. ניתן ליצור עימו קשר באמצעות "המכללה ללימודים רוחניים", בטלפון 03-5660066. מידע נוסף באתר הבית של דר' ירון זפרן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב