דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי רפואה משלימה- העצמה אישית לצד מקצוע מאתגר 

מאת    [ 17/12/2012 ]

מילים במאמר: 392   [ נצפה 1739 פעמים ]

לימודי רפואה משלימה מתאימים לכל מי שדוגל בטבעי, בחיבור ובאיזון שבין הגוף לנפש ולרגש, ומחפש דרכים כמה שיותר טבעיות, אחרות ומשולבות מגע כדי להגיע לאיזון הרמוני בגופינו, אותו איזון שיביא להחלמה מלאה של הגוף או של הנפש. לימודי רפואה משלימה הם תחום מבוקש מאד מאחר וענפי הטיפול ברפואה משלימה הולכים וצוברים הכרה וביקוש בהם בארץ ובעולם.

לימודי רפואה משלימה במכללות המובילות

לא תמיד היה מקום של כבוד לרפואה המשלימה בקרב האוכלוסיה ובקרב הרופאים המערביים המשתמשים בשיטות קונבנציונליות מבוססות מדע, מחקר, טיפולים תוך כדי שימוש באמצעים כימיים ואחרים. בעשורים האחרונים חל מפנה של ממש: הרפואה המשלימה הוכיחה את יעילות הטיפולים שלה ואת מה שתורות עתיקות יומין כמו אלו הסיניות ידעו כבר דורות רבים לפנינו. האסכולה של הרפואה המשלימה, או אלטרנטיבית, כפי רבים מכנים אותה היא טיפול אינדיבידואלי לכל אחד בהתאם לסימפטומים שלו, התייחסות לאדם ולא לסימפטום, וחיפוש אחר האיזון בגופינו שהופר ולמה גרמה הפרה זו- האם למחלות כרוניות, אולי לכאבים, או שמא לבעיה נפשית או רגשית וכיוצ"ב. הרפואה המשלימה המחפשת את התשובות בתוכנו, מציעה דרכי אבחון וטיפול הוליסטיים שאינם מבוססי מדע, אולם הינם תומכים בהקשבה למטופל ולסימפטומים שלו, ובשימוש בעזרים טבעיים שישפרו את מצבו ויחזקו אותו כאמצעי מונע להישנות המחלה בעתיד.

לימודי רפואה משלימה הם הזדמנות נפלאה לרכוש מקצוע שהוא היום מבוקש ביותר, יש לו מקום של כבוד בקרב האוכלוסיה ואפילו בקרב רופאים מערביים, וזהו עולם שלם ומגוון המספק לנו כלים ומיומנויות טיפוליות מרתקות.

לימודי רפואה משלימה בעולם מודרני

לימודי רפואה משלימה, על אף היותם מבוססי תורות עתיקות, משלבים כיום גם לימודים מהרפואה המערבית. כל קורס מציע גם היכרות עם מבנה הגוף, אנטומיה ופיזיולוגיה של האדם. בחלק מהקורסים לומדים לפענח בדיקות דם, ועוד. לימודי רפואה משלימה ניצן ללמוד במכללות מובילות לרפואה משלימה, ועל אף היותם לימודים לא אקדמיים וללא תואר אקדמי, הם ברמה אקדמית וגבוהה ביותר, עם מסלולים לא קלים ומאתגרים, ועם מרצים מהשורה הראשונה. הלימודים כוללים לימודי הילינג, שהם שיטות שונות לריפוי הוליסטי, לימודי עיסוי מגוונים, ביניהם שיאצו או טווינה, לימודי דיקור, ביניהם דיקור סיני ויפני, לימוד פרחי באך- תורת הצמחים והשימוש בהם באמצעים מרפאים, לימודי קינסיולוגיה, רפלקסולוגיה, נטורופתיה, נטורולוגיה,הומיאופתיה, רכיבה טיפולית ומה לא- התחומים הם עמוקים, רבים ומגוונים, וניתן לבחור קורס מרכזי של ענף טיפולי אחד, או ללמוד כמה תחומים במקביל.

משך לימודי רפואה משלימה נקבע בהתאם למסלול שתבחרו. קיימים מסלולים ארוכים בני שנתיים עד ארבע שנים, ומסלולים ממוקדים יותר לתחום אחד, שם משך הלימודים הוא קצר יותר.

מכללת כרכור  - המכללה ללימודי רפואה משלימה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב