דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול יעיל של נכסי נדלן 

מאת    [ 17/12/2012 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 1685 פעמים ]


ניהול יעיל של נכסי נדל"ן

ניהול נכסים הוא שם כולל לפעולות ניהול ואחזקה שוטפים של נכסים שונים. בין אם מדובר בבנייני דירות, בנייני משרדים, מבני תעשיה או מרכזים מסחריים, ניהול נכסים דורש הרבה מאוד מאמץ ועבודה מול גופים רבים ושונים. בין היתר בתוך צרכי הניהול של אותם מבנים תוכלו למצוא עבודות ניקיון, שירותי שמירה, שירותי תחזוקה לתיקון תקלות דחופות במשך עשרים וארבע שעות ביממה, ניהול משא ומתן מול ספקים, דיירים או גופים שונים כמו גם ניהול חוזים והסכמים קיימים, תיקוני ליקויים וקביעת שיפוצים תקופתיים ועוד. חברות ניהול נכסים כדוגמת נת"מ עובדות עם אנשי מקצוע רבים ומול גופים שונים ומכירות את עבודתם בצורה טובה כך שהן מאפשרות לכם בעלי הנכסים לחסוך הרבה מאוד כסף, עבודות כפולות וחוסר שביעות רצון מעבודתם של נותני שירות מסויימים. אנשים רבים רוכשים נדל"ן בתור נכסים ועל כן חברות ניהול נכסים מציעות את שירותיהן גם בתחום הזה.

ניהול נכסי נדל"ן מניבים

ניהול נכסי נדלן נועד לשמר את איכות הנכס ולדאוג להעלאת ערכו כל העת באמצעות אחזקה וניהול ברמה גבוהה. אנשים שמשקיעים בנכסי נדל"ן לרוב לא עושים זאת בתור עבודה עיקרית ולכן לא תמיד יהיה להם את הזמן והכוח להתעסק בכל הקשור והנלווה לתהליך של ניהול נכסים. מחסור בזמן ואנרגיות מוביל לרוב לשני דברים – אנשים אלו יכולים למצוא את עצמם במצבים לא נעימים של חיובי יתר או עבודות לא מקצועיות מכיוון שלא היה להם את הזמן לברור בין אנשי מקצוע שונים, או שהם עלולים למצוא את עצמם במצב של הזנחת הנכס ובעקבות כך ירידה בערכו ובשוויו, כך שההשקעה כלל אינה משתלמת. חברות ניהול נכסים מציעות את שירותיהן המקצועיים בתחום הניהול והאחזקת מבנים על מנת לעזור לך, בעל הנכס, לשמור על הנכס ברמה גבוהה ולדאוג שערכו יעלה עם הזמן.

העלאת ערך הנכסים על ידי ניהול נכון

ניהול נכון של נכסים אומר קודם כל – ניהול מקצועי. הניהול המקצועי מתחיל ונגמר בניסיון. לחברות ניהול נכסים ישנו ניסיון רב שנים עם גופים שונים, ספקים ונותני שירות. הניסיון הזה יבוא לידי ביטוי בניהול משא ומתן, חתימה על הסכמים וניהול חוזים שונים הנוגעים לניהול הנכס. ככלל, כאשר חברה המתמחה בתחום עוסקת בו עבורך, הרי מובן שהתוצאות יהיו טובות הרבה יותר ועל ידי כך תוכל לחסוך הרבה מאוד זמן וגם כסף בטווח הארוך.

חסכון בעלויות תוך ניהול אופטימלי

בתור בעל נכס, אתה כמובן רוצה לחסוך כמה שיותר בעלויות הנוגעות לנכס, אך עדיין לשמור על ערכו בעליה קבועה, אפילו אם מתונה. בדיוק בשביל זה ישנן חברות ניהול נכסים אשר מתהדרות בניסיון וידע רב בתחום. ניהול אופטימלי של נכסים יכלול ידיעת והכרת הדרכים השונות והתנהלות שונה מולם. כאשר הנכס שלך מנוהל בצורה אופטימלית, ערכו יעלה, ההוצאות יפחתו והחיוך על פניך יגדל.

חברות ניהול נכסים בישראל חברות ניהול נכסים, בעשור האחרון, תופסות תאוצה ומהוות חלק גדול מהמשק הישראלי. נכסים, בין אם מדובר בבנייני משרדים, תעשייה, נכס מסחרי או בניינים משותפים, מתנהלים טוב יותר באמצעות חברות ניהול נכסים. צוות מקצועי של חברות ניהול, בעל ניסיון וידע רב בתחום, עוזר לדיירים ובעלי הנכסים ומפשט עבורם את כל תהליכי הניהול. חברות ניהול נכסים מציעות מגוון פתרונות ושירותים בתחום הניהול ואחזקה, החוסך  זמן וכסף ועוזר להפוך כל נכס למניב. חברות ניהול נכסים בישראל כיום פועלות חברות ניהול נכסים רבות, המציעות שירותים רבים בתחום ניהול ואחזקת מבנים. נכסים מתחומים שונים- מבני תעשיה, מרכזים מסחריים, בנייני משרדים או בניינים משותפים, זקוקים לניהול יעיל ומקצועי התבצע באמצעות צוות חברת ניהול נכסים בצורה מקצועית, אפקטיבית והוגנת. למעשה חברות ניהול נכסים נוצרו במטרה לרכז ולאחד את כל שירותי הניהול והתחזוקה הנוגעים לנכסים מסוגים שונים וכך לחסוך ללקוחות הרבה מאוד זמן וכסף. חברות ניהול נכסים משמשות כוועדי בתים בבתים משותפים, כמנהלים פיננסים של בנייני משרדים ומבני תעשיה ועוד, בהתאם לתחום. צוות החברה יוצר קשר עם ספקים, אנשי מקצוע ונותני שירות ומפקח על כל תהליך המתבצע בנכס. בנוסף צוות חברת הניהול מנהל מו"מ בשם בעל הנכס, סוגר חוזים והסכמים ועוד, כל אלה ועוד נעשים תוך שיתוף פעולה הדוק עם הלקוח, שיתופו והתייעצויות עמו. שרותי חברות הניהול חברות ניהול נכסים מציעות שירותים רבים ומגוונים אשר מטרתם לשמור על פעילות תקינה ושוטפת של הנכס אותו הן מנהלות. בין השירותים הללו ניתן למנות למשל – תיקוני חירום 24 שעות ביממה, אחזקת מעלית, תיקוני בעיות צנרת, חשמל, ביוב, מערכות אלקטרוניות, מערכות אבטחה ומערכות כיבוי אש, שטחים ציבוריים בבניין או במבנה, תיקון ליקויים ונזקים, שירותי שמירה, שירותי ניקיון ועוד שירותים רבים ונוספים אשר עוזרים להפוך את החיים ליותר קלים ובעיקר למנוע מאיתנו לפצל את עבודתנו אל מול שלושה ארבעה חמישה אנשי מקצוע שונים ולעתים אף הרבה יותר מכך. כל השירותים תחת מטריה אחת בנוסף לשרותי האחזקה, חברות ניהול נכסים מציעות ללקוחותיה "חבילת" שירותים אשר כוללת בתוכה את כל השירותים הדרושים לניהול נכסים – החל מגביית שכ"ד משוכרים, דרך ניהול משא ומתן וניהול חוזים קיימים, תשלומים לרשויות ולגופים המעורבים, בין אם מדובר על מסים שונים הקשורים לנכס ובין אם תשלום עבור שירותים חיצוניים שניתנים ללא קשר לאותן חברות ניהול נכסים, שירותי תחזוקה ואחזקה ברמה יום יומית אם צריך ואף ניהול שיווק הנכס אם ישנו צורך בכך. חברות ניהול נכסים דוחפות קדימה עד כמה שניתן ואף יותר מכך, את אותם הנכסים אשר נמצאים תחת ניהולן, לכן כדאי לכל בעל נכס להשתמש בשירותיה של חברה כזאת ולהוריד לעצמו הרבה מאוד לחץ מהראש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב