דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משרדים להשכרה בירושלים 

מאת    [ 17/12/2012 ]

מילים במאמר: 447   [ נצפה 2482 פעמים ]

 מחירי משרדים להשכרה בירושלים

המחירים עבור משרדים בירושלים עולים, אך לא בצורה כה דרסטית כמו המחירים במרכז הארץ. נכון לשנת 2012, המחיר עומד על 67.68 ש"ח למ"ר בממוצע. ההבדלים המשמעותיים בין המחירים בירושלים לבין תל אביב הן לא רק בממוצע, אלא גם בהבדלי המחירים באזורים שונים בעיר. בעוד שבתל אביב ההבדלים בין מקומות כמו הבורסה לבין רמת החייל שונים בצורה משמעותית
משרדים להשכרה בירושלים, בשכונות שונות עולים כמעט אותו הדבר, מה שמאפשר לגורמים אחרים, הרבה יותר משמעותיים, להכריע את הכף.

אזורי משרדים בירושלים

משרדים בהר חוצבים

משרדים בהר חוצבים עולים כיום 65.89 ש"ח למ"ר. המחירים למ"ר עלו בצורה משמעותית בהשוואה לשנה שעברה בה המחיר עמד על 69.05 ש"ח למ"ר. עם זאת, רמת האכלוס של המקום עומדת כיום על 77.76%, בעוד שבשנה שעברה היא עמדה על 82.36%. ניתן לנצל מצב זה על מנת להשכיר משרדים באזור מעולה בבירת ישראל. שוק הנדל"ן דינאמי ומשתנה, לכן ידוע שהדבר הנכון לעשות זה ל"תפוס" את המקומות הטובים כשהם נמצאים בירידת מחירים, כך ניתן להקדים את המאוחר ולמצוא מקום טוב עבור העתיד העסקי שלכם.

 

משרדים במרכז ירושלים

למרות שאין הבדלים משמעותיים במחירים בתוך ירושלים, באופן טבעי מרכז העיר הינו היקר ביותר. באזור מרכז העיר ומסביב למלחה המחיר הממוצע  למ"ר כיום הינו 67.68 ש"ח, עליה של כאחוז אחד משנה שעברה. מידת האכלוס עלתה בשנה זו בצורה דרסטית מ-64.92% עד ל-94.66%, מה שמהווה הוכחה ניצחת לכך, שאזור ירושלים הופך לאט לאט למרכז עסקי חשוב, וכדאי למצוא שם משרדים להשכרה במרכז ירושלים לפני שהמחירים יעלו.

 

משרדים בפסגת זאב

אזור פסגת זאב זהו מקום נוח עבור מציאת משרדים להשכרה בירושלים, אזור שקט שמספק אפשרות לעבודה פורייה ואיכותית. בנוסף, האזור הזה הינו יחסית זול, מה שמאפשר לעסקים מתחילים לחסוך בצורה משמעותית בעלות ההשכרה של המקום. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון שלא יהיה קשה מדי להגיע למקום, משום שאז היתרון של המיקום יהפוך לחסרון משמעותי מאוד שעשוי לפגוע בכם.

 

משרדים בתלפיות

גם אזור תלפיות זהו אזור שאין בו יחסית הרבה משרדים כיום, אך כמו כל מה שנוגע למדינת ישראל, המצב יכול להשתנות בן רגע. כיום, אזור תלפיות הינו יותר אזור מגורים, אך השקט שלו יכול לספק מקום עבודה מאוד נוח ואיכותי עבור כל בית עסק שמעוניין במשרדים להשכרה בירושלים.

 

משרדים למכירה בירושלים? זה הזמן הנכון!

המחירים הנוחים של משרדים למכירה בירושלים כיום מאפשרים גם לרכוש שטח בעיר הבירה. מדובר ביתרון הרבה יותר גדול מאשר השכרה, היות וכל שטח שנמצא ברשותכם זו אפשרות גדולה וחשובה ביותר לקבל מקום שניתן להרוויח ממנו לטווח הארוך. המחירים הנמוכים של היום לא יישארו לנצח, ירושלים נמצאת בדרך לצמיחה עסקית גדולה, ויש לנצל את מחירי המשרדים הסבירים ולרכוש משרד על מנת שבעתיד תוכלו ליהנות מנכס ממרכז עסקים משגשג ומצליח.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב